< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

Blog kao blog..
nemam ga šta opisiwat belj...

PLEASE GLASAJTE!!!


Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

KLIKNITE OWDJE..
PLEASE =)

Image Hosted by ImageShack.us










Image Hosted by ImageShack.us


Moj banner:

Image Hosted by ImageShack.us




Ovaj banner mi je
napravila Andrea!



finofinofinofinofino

Image Hosted by ImageShack.us




NESHTO O AVRIL:



Biografija:

Avril Lavigne (27. rujna 1984. Belleville, Ontario) je rock/punk pjevačica.
Avril Lavigne je kanadska pjevačica odrasla u malom mjestašcu Napanee, Ontario. Punim imenom, Avril Ramona Lavigne. Njezina glazba je pop-rock stila.


Avril je na scenu izašla 2002. godine kada je imala stil divljakuše. Tada je uzdrmala scenu sa svojim smash-hitovima od kojih je prvi bio Complicated, pa zatim Sk8er boi, Losing Grip i I'm with you. Nakon toga Avril je izdala svoj debitantski album Let go koji se prodan u 14.000.000 milijuna primjeraka samo u Americi. Zbog toga su je mediji nazvali pop-rock princezom.

Godine 2004. Avril izdaje svoj drugi album, Under my skin, koji se prodao u 18 milijuna primjeraka širom svijeta.


Iste godine Avril se zaručila za kolegu glazbenika, frontmena kanadske grupe Sum 41, Derycka Whibleya. Avril je 2005. promijenila stil i udala se za svog zaručnika Derycka.

Najnoviji singl "Girlfriend" je na Youtubeu pregledan više od 39 milijuna puta, a novi album The Best Damn Thing je samo u tri tjedna prodan u 4 milijuna primjeraka i time se popeo na vrhove
Bilboard ljestvice.



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Broji od 7.1.2007 smijeh:

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Super blogowi:

MOJI NAJDRAŽI I NAJVJERNIJI ČITATELJI KOJI IMAJU ZAKON BLOGOWE:

Andrea yes
Nikolina greedy
NeRa greedy
Bernarda fino
Kristina fino
Vida thumbup
Mia thumbup
Barbara rofl
Olsen fan rofl
Antonia smokin
Mateja smokin
Ivona wink
Karla yes



Komentirajte,plz =)

Image Hosted by ImageShack.us


yes yes yes yes yes

Something about me:


* Ime: Josipa
* Nadimak: Jope
* Prezime: Nije bitno
* Birthday: 17.3
* Godina: 13
* Razred: 7 @
* Živim: na otoku Hvaru
* Treniram: ritmiku
* Naj boje: zelena i crwena
* Naj jelo: Pizza
* Naj piće: Voda,gusti
* Naj pjevačica: Avril
* Naj pjevač: Toše Proeski
* Naj glumice: Sestre Olsen
* Naj frendica: Antonia
* Ostale frendice:
Nikolina,Barbara, Petra, Rina,
Frenky, Anamaria, Mia & Tanja...


Doll Avatars



Image Hosted by ImageShack.us
* Volim:
- family
- zabawu
- pizzu
- mobitel
- MSN
- ICQ
- frendice
- hranu
- internet
- blog
- mp3
- muziku
- sladolede
- spawati Image Hosted by ImageShack.us



Doll Avatars


* Ne volim:
- školu
- matematiku
- fiziku
- cajke
- dosadu
- umišljene
- glupe
- i zle ljude
- kelj
- neke iz razreda


Doll Avatars


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

* KONTAKTI *


MSN-avril4ewer12@hotmail.com
E-mail-avril007@net.hr
ICQ-485984398 fino


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ima toga još puuuno pa sam izdwojila samo ono najbitnije greedy..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Image Hosted by ImageShack.us



JJoyous
OOrderly
PPainful
EEntertaining

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




BEST FRIENDS:

Antonia: cool cura,
luda (u dobrom smislu),
visoka....otkačena..dobra,
spremna pomoći..fino.

Rina: suuper je,zabavna...
dobra...pametna,cool...
sve naj belj

Nikolina:super prijateljica,
zabawna je,dobra..spremna
pomoći..pametna..cool..
družimo se otkad smo
imali 2-3 godine thumbup.


Doll Avatars


Imam još prijatelja,ali ovi su mi nekako najbolji kiss.


Image Hosted by ImageShack.us



Ewo nešto o ljudima koje sam upoznala preko bloga:



Andrea: to je jedna super cura...čitamo se već dugo vremena,često mi komentira...s njom se dopisujem mailom, sms porukama....i mogu reći da mi je prijateljica...ne poznajem je " uživo"
..ali već dugo vremena smo u kontaktu...jednostavno je super fino.


Nikolina::
upoznala sam je preko bloga koji sam imala sa prijateljicom,i ona je super..čitamo se otkad smo napravili blogove...
starija je od mene 2 godine..ali nema veze..nije to velika razlika. Uvijek mi komentira,
i pomogne mi kad treba.. cura je stvarno super...nadam se da ćemo ostati u kontaktu smijeh.


Nikolina ili Nina:
jedna cool cura, piše duuuge postove..često mi komentira..jako je dobra,i pomogne kad treba...
kao i ostali super je...također se čitamo od početka...nadimak joj je Nina..da više ne nabrajam jednostavno
je zakon thumbup




Bernarda: jedna odlična cura...voli Shakiru..
...često mi posjećuje blog i komentira...kao i ostale upoznala sam je preko bloga....uvijek sam
dobra s njom..nikad se nismo posvađali...cool cura yes.


Lucija: super cura,zabawna,smiješna,
sada se malo bolje poznajemo..otkačena...
sve super zujo.

Katarina: jednostawno je zakon osoba..redowito mi komentira i posjećuje blog..jako je dobra i zabawna =) nut.


Mia: ona je frendica Andrei (steficka 7),nedawno je otworila blog i jako je dobra osoba..puno komma..ne poznajem je baš dobro,ali o njoj imam super mišljenje..pametna je, woli matematiku...swe super..rofl.

Karla: ona obožawa Olsenice,super je frendica,puno komentira i uwijek je tu kada treba pomoći...super jeeee belj.


Kristina: ona je puno starija od mene,ali je swejedno super..ima zakon blog...woli pomagati i dobra je frendica...redowito mi posjećuje blog..swe naj hrvatska.


Tinchy: zakon cura..naaaajbolja je =)....super je..uwijek je tu
kad ti treba..pametna..the best ..smokin..


Ako sam nekog zaboravila,neka mi javi u komentarima.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Školska pjesmarica:


*Ispravljanje jedinice:
Igra bez granica
*Poklonjena dvojka:
Srce nije kamen
*Zaključena petica:
Ti si najbolje
*Dan bez škole:
Čarobno jutro
*Lov na dvojku:
Ne odustajem
*Šalabahter:
Blago onom tko te ima
*Prepisivanje zadaće:
Iz dana u dan
*Ljetni praznici:
Nostalgija
*Odgovoranje pred pločom:
Samo šuti
*Učenje za test:
Tisuću i jedna noć
*Veliki odmor:
To je vrijedilo čekati
*Ispričnica:
Imam sve al tebe ne
*Prolazak na popravnom:
Virujen u te..
*Kraj školske godine:
Miljama daleko..


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Image Hosted by ImageShack.us

Slikice..& ostalo

Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Icons


Myspace Icons


Myspace Icons


Myspace Icons


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


Doll Avatars


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Image Hosted by ImageShack.us


Super su mi owe slikice:


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 19.02.2008.

Hello =)

Hello ljudi moji fino..ewo me nakon dugo wremena yesyesyes..pa šta ima kod mene? U školi je swe kao obično..imam nekoliko loših ocjena za koje se nadaaam da ću ih isprawiti..ma nije to ništa strašno belj..inache je swe ok..ispitalo me engleski i dobila sam 4..jeeeeee...to je super s obzirom na to da nisam baš nešto učila..sutra nam je trebao biti test iz biologije,ali neće biti party..doći će nam ravnatelj i pedagogica na sat da wide kako nastawnica radi..waljda....hehe.. rofl..hwala wam puno na komentarima..wowim was..samo tako nastawite sretan..OPET sam promijenila dizz i awatar..ali owi mi se swiđaju pa se nadam da će opstati..loool..a kako se wama swiđaju?? učlanila sam se na Stardoll i tamo mi je supeeer nut..ispričawam se što ne dolazim na msn i ICQ ali stwarno ne stignem..narawno zbog škole puknucu..eto komajte,a ja chu se potruditi da wam swe uzwratim..ne wjerujem da ću swima uspjeti jawiti za post pa se nemojte ljutiti..ali ako ne jawim danas,sutra ću smokin..eto to je swe..idem ponawljat powijest..Pussaaaaaaa cerek..