studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

jednostavno otkaceno

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ljudi koje znam:
@miki@
Juraga
Kika B.
Mini:)
Nina

About me:

Ime:Borna
Prezime:znaju oni s kojima se druzim
Nadimak:Kamikaza
Mlad:14 god.
Moje misljenje o mladima:
-radite dok mozete, jer kad vam zabrane, onda vise ne mozete nista, nit pomaknut prstom.
-sto prije iskoristite svoje mogucnosti, jer kad starcima dode do glave sta radimo, onda ste...
-napisao bi vam ja jos mnogo toga, ali bolje da sutim
Inace volim:
-cigare, cure, fight, petarde, alkohol, itd...
Mrzim:
-Koraljku, skolu, itd...

Malo slika mojih omiljenih pjevaca

Linkin Park:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 04.11.2007.

Prvi post

Ovo je moj prvi post i svi znaju da je jako tesko pisati prvi post, barem meni.Nadam se da ce vam ovaj blog biti zanimljiv, potrudit cu se da bude.
Inace se zovem Borna, i oni koji me znaju, zovu me kamikaza jer se stalno lomim, stalno sam u gipsu.headbang
Slusam Linkin Park i mislim da su oni zakon.
Jucer smo imali party kod moje best frendicepartysmokinthumbup, imali smo stan za sebe sat vremena i bilo je jako zabavno. Usput pozdravljam svih koji su bili jucer tamo.wavewave burninmad
Mislim da je ovo sasvim dovoljno informacija za prvi post.
Booook!!!!!



| komentari (15) | print | # |


 

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.