CrAzY fOr LoVe

31.05.2006., srijeda

WoW:.... Neocekivan povratak...

Ovih zadnjih dana dosta razmisljam o ljubavi.. uopce mi se neda pisati, cak mi se neda ni pisati veliko ni malo slovo.. hEh, ajme koji sam ja luzer.. uglavnom nisam vjerovao da cu se vratiti, i mislio sam izbrisati blog... ali ipak necu... savki dan sam mislio sto da napisem, ali vise ni sam ne znam... jer me samo ljubav ovog trena samo vrijeda... kada pogledaj druge, drugi su svi tako neki savsreni u ljubavi.. a ja? hEh.. ja sam ispao vragu iz torbe dok je isao ubaciti one za raj, za ljubav.. zasto smo mi ljudi rodeni sa ljubavlju, sa tim osjecajem?? Joj... da barem nismo... mislim, mozda da barem jesmo.. ali meni se nikada nije ostavrilo.. ponekad mastam cure... odnosno jednu curu s kojom se trebam vidjeti, ali nikako da pristane na to... stvarno stalno zamisljam, i mislim da joj se nebi svidio ovako.. dok bi me vidjela... uzasno se bojim , jer je volim... ah... a kaj chesh... yeate... ajme, ajd dobro.. ne znam vise sta da kazem.. ajd kissach, nadam se da cete mi i dalje pisati komentare... stvarno oprostite sto sam onako iznenadno otisao, ali mi se tada nekako zivot odjednom preokrenuo naopacke... oprostite svi... kisssssssssssssssssssssss
- 21:40 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ma... long story...

Linkovi

Ajde da se ipak malo opisem

AhhH.... imam 14 godina, 173 cm... 66 kila.... Imam zeleno-smeđe oči i smeđu kosu... Slušam rock i sve ostalo kaj mi se sviđa... Jedem sve kaj mi dođe pod usta i pijem sve također... Ahhh, što još reći???...:...::... Ako se sjetim napisati cu ...:....::....

WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER
ENDS (Green Day)



ova pjesma najbolje opisuje moj zivot... nadam se da ce vam se svidjeti... sva me je jeza presla dok sam cuo ovu pjesmu...


Ovo su blogovi koje ja posjecujem :


niffica:)

Girl with a fake smile

One GiRl

niky_777

čokoladica je zaljubljena


Where you can find me ????


zajebant2@net.hr -> e-mail adress
zajebant2@net.hr -> for msn too





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us