CrAzY fOr LoVe

16.05.2006., utorak

Ovaj post je posvecen jednoj curi... ona ce skuziti...

"Nakon dok si vidjela ovaj blog, i dok sam ostavio puno svojih linkica i komentar
na drugima, skoro sam pobjesnio... Htio sam da ne saznash za ovaj blog, i htio
sam pisati samo za one koji ce mi pisati komentare i s kojima cu mozda postati
prijatelj... Stvarno sam budala,i trebao sam napraviti ovaj blog samo za sebe,
kao mali dnevnik i ne reci nikome... Znam da te nesmijem voljeti i sve to, ni ne
zelim si varaticuru i zelim zaboraviti svoju bivsu.... Ali neke se stvari nemogu
bash tako lako ostvariti... Ajme, sta ja radim... Ovu subotu zelim se vidjeti sa
tobom, makar ti slomila opet nogu ili tako nesto!!! Stvarno mi je vec dosta i ne
zelim visecekati. Dolazim u zagreb, makar u njemubio tornado... Stvarno mi je
dosta... Molim te, prihvati da se nademo, jer cemo se prije ili kasnijemorati nac,
a bezveze je gubiti vrijeme u nadi da cemo se naci, ajmo to napraviti... moze?!
... Ako ces ista pisati u komentarima... Pisi samo pozivitno!! Necu prihvatiti
negativno i zelim se naci sa tobom... Kako ne kuzish da samo sebi radish vishe
problema i meni isto, mislim, ja se zelim naci sa tobom, a i ti, barem koliko pricas
i kako ja mislim... Ne znam sto da vise kazem.. ako se icega sjetim, napisati cu ti
poruku..."

Evo ljudi, oprostite sto sam napisao ovo prije, to nije za vas, nego za jednu curu,
koja je ipak vidjela ovaj blog, makar sam se nadao da nece. Uglavnom, stvaviti
cu nekupjesmu, pa vi komentirajte sto mislite o njoj. Mnoge cu staviti u linkice i
molim vas,koje sam zaboravio neka se jave:)nadam se da one koje sam stavio u
linkice da ce seredovito javljati... kisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskiss swima... wave
- 22:38 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ma... long story...

Linkovi

Ajde da se ipak malo opisem

AhhH.... imam 14 godina, 173 cm... 66 kila.... Imam zeleno-smeđe oči i smeđu kosu... Slušam rock i sve ostalo kaj mi se sviđa... Jedem sve kaj mi dođe pod usta i pijem sve također... Ahhh, što još reći???...:...::... Ako se sjetim napisati cu ...:....::....

WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER
ENDS (Green Day)



ova pjesma najbolje opisuje moj zivot... nadam se da ce vam se svidjeti... sva me je jeza presla dok sam cuo ovu pjesmu...


Ovo su blogovi koje ja posjecujem :


niffica:)

Girl with a fake smile

One GiRl

niky_777

čokoladica je zaljubljena


Where you can find me ????


zajebant2@net.hr -> e-mail adress
zajebant2@net.hr -> for msn too





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us