Pa...evo vam malo muzike... i slikica....hehe

Glitter Photos

Noćas je mjesec crven od bijesa
jer sam mu ukrao najljepšu zvijezdu,
a ta zvijezda si Ti!


Glitter Photos



Želim ti biti san u najljepšoj noći,
riječ ljubav što niz usne će proći,
misao što ti se po glavi mota,
mali dio tvog života.


Dok noću kiša pada, sanjam Te…
Dok vjetar odlazi u daljinu, želim Te…
Dok gledam zalazak sunca, čekam Te…
Dok moje srce kuca, volim Te…



Maroon 5 - This Love



US5 - just because of you


Kako svijeća bez vatre ne može gorjeti,
tako ni ja bez Tebe ne mogu živjeti.
Ležim u sobi, srce me tuče





Glitter Words

Kada bi se stvorila ruža
svaki put kad pomislim na tebe,
cijeli svijet bi konstantno
bio prekriven ružama.




Plain White T's - Hate


Misao strašna k tebi me vuče,
Pitam se gdje si i što li sada radiš,
Da li me nježno u mislima maziš

Doći ću ti noćas u san
Na obraz ću ti staviti dlan
Nježno ću te milovati po licu
Neću pustiti suzu izdajicu
Poljubit ću te u snene oči
Pa tiho nestati u noći…




Leona Lewis - Bleeding Love [2007][SkidVid]_XviD




Us5 - Maria Video




Timbaland - Apologize



Tatu - Not Gonna Get Us



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



Otišli Ciga i Ciganka da se razvedu... cerekcerek
kada sve završili kaže im sudac...
- "Eto ljudi, više niste ništa..."
Odgovara Ciga na to:
- "Pa kako nismo ništa gospodine suče,
valjda smo i dalje brat i sestra..."sretansretan

pjevamouthwashzuboKada se Ivica vratio iz vrtića prljav od
glave do pete, tata se izderao na njega:
- "Ti si jedno malo prase! Znaš li što je to?"
- "Znam, tata! To je dijete jedne velike svinje!"
cerekthumbupthumbup

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (12)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by mElChY dIzZ

Slike, blogovi, dizajnovi...

Pa evo..skoro sam zaboravila....
da vam se malo opišem...
ovako...zovem se Ema..
imam 13 godina..
sada ću ići u 8. razred
...najbolja mi je frendica
Melany...imam mlađu sestru(Sara)
i starijeg brata (Kristijan)...
treniram karate već 4 godine....
Pa..volim se zabavljati...slušam
svaku vrstu glazbe...osim cajki..
ali mi ne smeta kad ih netko pušta
u društvu...Najbolje su mi jpjevačice
Cascada, Pink, Avril, Rihanna
grupe Plain White Ts, Simple Plan, US5....
Mogu se pohvaliti da sam
odlična učenica (ne pravim se važna)..
Jedina sam cura u razredu (8 dečkiju)
i tako..ako sam nešto zaboravila reći...
pusitite komentar i pitajte...za sada je
to sve...ciao...pozzz


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Ema
Nadimak: Emchy, Emily (djed i baka), Emina, Emy
Prezime:el mio secreto
Datum rođenja: 03.04.1995
Horoskopski znak: Ovan
Mjesto rođenja: Rijeka
Kućna adressa: **** ********** **
Poštanski broj: 51510
Mjesto stanovanja: Mo_ _eni_ _a D_ _ ga
MSN adressa: ema-hot-lady@hotmail.com
Ljubavno stanje: Slobodna

Evo vam neki stvarno cool blogovi....
Obavezno komajte....


Melany
Narda
Željana
Nelly
Emy
Iva
Crnka i Tajchy
Lucija i Elena
Otkačene frendice


I evo vam neki super dizajnovi

Zrine
Mentalka
Kate
Gadura
Rizla i Strudla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oči me tvoje zaluđuju,
osmjeh mi donosi sreću.
Znaš li dušo
da Te nikad zaboravit neću?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jednog dana prestat ću disati
Moje će srce prestati kucati
Prekršit ću neka pravila
I ponekad lagati
Ali ovo ti mogu obećati
Uvijek ću te voljeti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Je li grijeh sto te zelim svaki tren
i sto mi je pogled zaljubljen.
Ako je grijeh to,
Bog nek oprosti srcu
koje je cijelog života čekalo
nekog kao sto si ti...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Glitter Photos


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Photos


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Osobni podaci

Somewhere theres someone
kisskisskisskisskiss
Who dreams of your smile..
sretansretanzubozubozubo
And finds in your presence
coolwinkwinkwinkrolleyes
That life is worth while...
yesyessretansretanyes
So when you are lonely
crycrynonotuzan
Remember this is truth....
cerekcerekcerekcerekcerek
Somebody, somewhere is thinking of you!
yesyesyescerekcerekcerekcerekcerek
cerekcerekcerekcerek


Pa evo vam i malo viceva:

Što radi Družba Pere Kvržice?
Pere kvržice!


Za vrijeme ručka pita mali Perica tatu:
-Tata,zašto si oženio mamu?
Tata ljutito ustane od stola pa kaže:
-Vidiš, ženo, ni malome nije jasno!


Došao Mujo Hasi i kaže: - "Ode tvoje dijete u pubertet."
Haso:
- "Kako? Ja ga poslao u apoteku."


Sjede Mujo i Fata na klupi i kaže Mujo:
- "Vidi Fato one dvije ptice na grani kako su zaljubljene. Hoćemo li i mi tako?"
A kaže Fata:
- "A ne znam Mujo, vjerojatno će grana puknuti!"


Leže dva debila na trbuhu i pjevaju. Odjednom, jedan
Od njih se okrene na leđa i nastavi pjevati.
-Zašto si se okrenuo?
-Pa, druga strana ploče.



utorak, 20.05.2008.

Napokon kod kuće

Evo i mene.....upravo sam došla iz Zagreba...da samo znatedeadcerekblablaburninmad
kako je bilo cool....nisam se natjecala (nažalost) jer sam bila zamjena...zijevzujoparty
ali nema veze....svejedno sam sretna....sprijateljila samnjamieekzijevkiss
se s mnogo njih....baš su dobri prijatelji...msilim stalno se zezajublablatuzantuzan
i ono....otvoreni su....i muški i djevojke....i moram rećizalivengreedycrythumbupludmouthwash
da sam ja posebno srtena zbog jednog razloga....alinjamismijehpuknucu
necu vam ga reci...hehe.....pa si vi mislite.....hehe......wavethumbuplud
a dobro......najbolje je bilo u autobusu....svi su se stalnothumbuptuzansmijehmouthwash
premještali i....tako.....ne znam više što da napišem......tuzanheadbangpjevabang
uopće nismo bili u centru, a trebali mso ići...ali bilo je prekasnothumbuppartywave
pa smo morali poći kući.....ali nema veze...
idem ja sada...partybanggreedyzubo

ciao
pussa
byebye



| gIvE mE a KiSs (53) | oR sHuT uP | # |

petak, 16.05.2008.

Zagreb, rođendan, gitara...ah...svega pomalo....

Bok, ljudići.....smokinsmokin
kao prvo željela bih se ispričati što nisam pisala post tako
dugo...jednostavno nisma imala vremena......mislim uz svu
tu školu, natjecanje, obitelj itd....katasrofa.....i željela
bih se zahvaliti svima vama koji ste mi komali.....stvarno
puno hvala.....komnetari će vam biti uzvraćeni...namcorthumbup
jučer sam dobila 3 iz zemljopisa iz kontrolnog.......cerek
bože željela sam se ukopati u zemlju....to će mi totalno
pokvariti prosjek.....mislim treba mi 5 iz tog predmeta...mouthwashmadbangthumbupwaveheadbang
a ovako ću možda imati 4 ili 3...užas.....nego......inače
je sve ok....kod vas??????????????????????????????
...tako sam sretna u utorak idem u Zagreb....jeeee......

jedva čekam...i sutra mi ima Melany rođendan....haha...headbangcerekzijevzijevmahcry
nešto ću joj kupiti za roćkas a nešto ću joj kupiti u Zagrebu....
a ona meniu Njemačkoj jer ide u srijedu u Munchen sa školom.....
danas je išla kupiti gitaru....i ako netko živi
u okolici Rijeke nemojte se čudiit ako čujete škripu.....roflnono
to je samo Melanyna gitara...haha.....salamala.....zalivengreedy
zezam se....bez uvrede Melany.....hihi....i tako
ne znam što da vam više napišem....osim
da me kao i obično sestra i brat JAKO ljute...headbangheadbangbangbangwave
ali jbg...takav je život.......sada moram ići....idem
nazvati melchy da vidim ako je već došla doma
pa da se malo zezamo....hihi,,....
greedygreedyblabla

ajde idem ja sada....
ciao.....
vi samo komentirajte.....lazepartybangzalivenwave
coolmadzijevpjevabangwavecerekcereknaughty
bokicc.....mahmahmahwavewavewavewavemahmahwave
by:ema
cerekcerekcerekcerekcerekcerek



| gIvE mE a KiSs (23) | oR sHuT uP | # |

srijeda, 07.05.2008.

Dobar dan!

zijeveektuzanlazepartynomadmouthwashzujonomouthwashzalivenmahdeadmouthwashhrvatskapartyeekcrygreedyheadbangthumbupnonononotuzantuzantuzantuzancoolnjamipartybanglazelazenjamieekzijevnocoolnomahcerekzalivencerekburninmadmadmouthwashmadthumbupthumbupgreedyblablasmijehsmokinnononosretannocoolsmokin
Kao što i u nasovu piše:"Dobar dan!"
Kako ste mi vi?..pa evo ja sam ODLIČNO.....stvarno...
kao prvo pomirila sam se sa svojim frendicama....
mislim.....to je odlično...prvo sam se trebala malo
potruditi, a poslije su se ponašale kao da se ništa nije
ni dogodilo..mislim zar ja nemam najbolje frendice
na svijetu...hehe....evo...ali dogodilo se još nešto
JAKO dobro...jučer sam bila sa prijetljicama u Rijeci
na Kantridi...bilo je natjecanje iz atletike...ja sam
išla u vis i dalj...u dalju nsima bila jako dobra...imali
smo samo 2 pokušaja..kakva glupost....a prošle
je godine bilo 3...i tako bila sam oko 9 ili tako nešto....
što je loše s obzirom da sma prošle godine bila prva....
ali dobro barem sam napravila svoj vlasititi rekord...
3 metra i 83...hehe..ali sam zato u visu bila jako dobra....
mislim...tamo su skoro pa sve cure koje treniraju atletiku
a mi nemamo niti dvoranu za preskaknje vijača...hemmmm..
ali uglavnom...bila sam druga....yesss...preskočila sam
130 cm....i nitko nije mogao preskočiti 135 osmi jedne
cure koja je naravno prva...ja mislim da je to jedna
od rijetkih diciplina (na ovom natjecanju) gdje dalje idu
1. i 2. mjesto inače idu samo prva mjesta...hihi...
i zato idem na DRŽAVNO NATJECANJE IZ SKOKA U VIS
U ZAGREB
....mislim nije da se hvalim..ali to je odlično....
bila sam prestretna kada sam to čula od Francy (ona je
bila dežurna i učitelji iz tjelesnog je zvao u školu da kaže
da sam se plasirala za državno)....hehe...no...idmeo dalje.....


...što ima novoga kod vas.....i da...imam jednu želju....moslim
vas da mi puštate više komentara...mislim..ja zahvaljujem svima
koji mi redovito komeniraju....kao što sam već mnogo
puta rekla ja SVE kometare vraćam....zatp vas molim
da mi ispunite tu jedinu želju...thx...a sada morma ići....

zujonamcorkisszijevmahsmokinpartyeekzijevpuknucumouthwashpjevakissbangcrymadkisssmokinpartyzalivensmijehsmijehhrvatskawavegreedymouthwashmouthwashwaveburninmadmouthwashblablaeekbangmouthwashpjevathumbupthumbupdeadkissroflnonowavezijevheadbangpartyeekheadbangmouthwashgreedyheadbanglazebangtuzantuzannaughtymouthwashthumbupthumbupblablacerekthumbup
Ciao...
Pozz....

……PPPPPPP….
…....PP…….PPPP….
……PP……….PPP….
……PP……..PPPP…
…....PP……PPP…
……PPPPPP…
……PP…
……PP…
……PP…
……PP….


……UU………..…….UU…
……UU………..…….UU…….
……UU………..…....UU…
……UU……………..UU…
……UU……………..UU…
……UU……………..UU…
……UU…………..UU…
……UUUUUUUU….

…….SSSSSSSS..
........SS…….SSS….
….SS…
… SS…
…….SSS…
……….SSSSS….
….……… SSSSS…………
……………..…..SS.
……………….SS….
…..SSSS…..SSS….
……….SSSSS…


……………AAAAA……
…………AAAAAAA….
………AAA…….AAA…
……AAA…………AAA….
……AAAAAAAAAAAA…
…..AAAAAAAAAAAAA…
…..AAA…………….AAA..
…..AAA…………….AAA…
…..AAA…………….AAA….

..…..SSSSS……….SSSSS……
....SSS……SS…..SS.…...SSS..
...SS………SS.SS………..SS..
.SS…………SS……….…..SS..
..SS………………………..SS..
…SS……………………..SS…
…..SS…………………..SS….
…….SS……………….SS…
………SS……………SS…
………...SS………...SS…
…………..SS……..SS…
…………….SS….SS…
………………SSSS….
………………..SS…



| gIvE mE a KiSs (69) | oR sHuT uP | # |

petak, 02.05.2008.

Za Nardu, Kate i Francy

Ovako, da počnen od početka...
kao prvo ja ne želim imati neprijateljice....
i stavrno mi je žao ako san vas uvrijedila...
jednosstavno san onda bila jadna...ali to je
bila prolazna faza...zato ako ovo ikada proočitate
molin vas da mi Oprostite.....stavrno....znan
da sam bila glupača......ali to san malo prekasno
shvatila.....ja znan da se vi na mene sada ljutite
.....ali..ja san storila pogrešku.....molin vas OPROSTITE MI....
ko ča san rekla...ja ne želim imati neprijatljice
pogotovo sada kada dolazi ljeto....plizzzzz.....
i po stori put govorim...nisan vas otela uvredit......
to san tek sada shvatila.....molin vas da mi oprostite....
obećujen van da se nikada više neće ponovit ista priča....
pliz....odgovorite....


By: Ema



| gIvE mE a KiSs (13) | oR sHuT uP | # |

Oprostite što me nije bilo tako dugo

Hy...oprostite što vam se nisam dugo javljala....stvarno...thumbupnaughtydeadblabla
jednostavno nisam imala vremena...ali sada sam tu....headbangzijev
napokon su praznici iako samo četiri dana....ali i to je nešto....
pa evo da vam malo prepričam događaje koji su se dogodili....
naravno u školi je bilo kao i uvijek neke bolje neke lošije
ocjene.....
.....waveburninmadzujo
partysmokinhrvatskamouthwashmah
i još se nešto dogodilo jučer...šetala sam s Melany po plaži...i
vidjeli mso jednog dečka...ali bio je tako ZGODAN ....bože mili...
mislile smo da je Njemac....i onj je gledao u nas...ali mi smo bile
tako prozirne isuse,.......šetale smo amo-tamo....i onda smo ga
poslije slijedile da vidimo kamo ide.....na kraju ju uspalo da
je talijan....jer smo mu vidjele tablicu..on je gledao kroz otvoren
prozor i zamahao nam...mi smo mu naravno uzvratile s osmijehom.....
i tako....bangheadbangzaliventhumbup
to bi bilo to uglavnom.....vjerojatno ima još mnogo stvari koje
su se dogodile ali...ne mogu se više sjetiti...
zalivenzalivenpjevanocryroflmouthwashmah
a vi samo trebate komati...i bit će se u redu...salamala..
hihi....moram ići
ciao......mouthwashburninmad:bang:bangcerek
ne zaboravite da komentare 100% vraćam zujo:thumbup

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.