Pa...evo vam malo muzike... i slikica....hehe

Glitter Photos

Noćas je mjesec crven od bijesa
jer sam mu ukrao najljepšu zvijezdu,
a ta zvijezda si Ti!


Glitter Photos



Želim ti biti san u najljepšoj noći,
riječ ljubav što niz usne će proći,
misao što ti se po glavi mota,
mali dio tvog života.


Dok noću kiša pada, sanjam Te…
Dok vjetar odlazi u daljinu, želim Te…
Dok gledam zalazak sunca, čekam Te…
Dok moje srce kuca, volim Te…



Maroon 5 - This Love



US5 - just because of you


Kako svijeća bez vatre ne može gorjeti,
tako ni ja bez Tebe ne mogu živjeti.
Ležim u sobi, srce me tuče





Glitter Words

Kada bi se stvorila ruža
svaki put kad pomislim na tebe,
cijeli svijet bi konstantno
bio prekriven ružama.




Plain White T's - Hate


Misao strašna k tebi me vuče,
Pitam se gdje si i što li sada radiš,
Da li me nježno u mislima maziš

Doći ću ti noćas u san
Na obraz ću ti staviti dlan
Nježno ću te milovati po licu
Neću pustiti suzu izdajicu
Poljubit ću te u snene oči
Pa tiho nestati u noći…




Leona Lewis - Bleeding Love [2007][SkidVid]_XviD




Us5 - Maria Video




Timbaland - Apologize



Tatu - Not Gonna Get Us



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



Otišli Ciga i Ciganka da se razvedu... cerekcerek
kada sve završili kaže im sudac...
- "Eto ljudi, više niste ništa..."
Odgovara Ciga na to:
- "Pa kako nismo ništa gospodine suče,
valjda smo i dalje brat i sestra..."sretansretan

pjevamouthwashzuboKada se Ivica vratio iz vrtića prljav od
glave do pete, tata se izderao na njega:
- "Ti si jedno malo prase! Znaš li što je to?"
- "Znam, tata! To je dijete jedne velike svinje!"
cerekthumbupthumbup

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (12)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by mElChY dIzZ

Slike, blogovi, dizajnovi...

Pa evo..skoro sam zaboravila....
da vam se malo opišem...
ovako...zovem se Ema..
imam 13 godina..
sada ću ići u 8. razred
...najbolja mi je frendica
Melany...imam mlađu sestru(Sara)
i starijeg brata (Kristijan)...
treniram karate već 4 godine....
Pa..volim se zabavljati...slušam
svaku vrstu glazbe...osim cajki..
ali mi ne smeta kad ih netko pušta
u društvu...Najbolje su mi jpjevačice
Cascada, Pink, Avril, Rihanna
grupe Plain White Ts, Simple Plan, US5....
Mogu se pohvaliti da sam
odlična učenica (ne pravim se važna)..
Jedina sam cura u razredu (8 dečkiju)
i tako..ako sam nešto zaboravila reći...
pusitite komentar i pitajte...za sada je
to sve...ciao...pozzz


Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Ema
Nadimak: Emchy, Emily (djed i baka), Emina, Emy
Prezime:el mio secreto
Datum rođenja: 03.04.1995
Horoskopski znak: Ovan
Mjesto rođenja: Rijeka
Kućna adressa: **** ********** **
Poštanski broj: 51510
Mjesto stanovanja: Mo_ _eni_ _a D_ _ ga
MSN adressa: ema-hot-lady@hotmail.com
Ljubavno stanje: Slobodna

Evo vam neki stvarno cool blogovi....
Obavezno komajte....


Melany
Narda
Željana
Nelly
Emy
Iva
Crnka i Tajchy
Lucija i Elena
Otkačene frendice


I evo vam neki super dizajnovi

Zrine
Mentalka
Kate
Gadura
Rizla i Strudla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oči me tvoje zaluđuju,
osmjeh mi donosi sreću.
Znaš li dušo
da Te nikad zaboravit neću?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jednog dana prestat ću disati
Moje će srce prestati kucati
Prekršit ću neka pravila
I ponekad lagati
Ali ovo ti mogu obećati
Uvijek ću te voljeti


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Je li grijeh sto te zelim svaki tren
i sto mi je pogled zaljubljen.
Ako je grijeh to,
Bog nek oprosti srcu
koje je cijelog života čekalo
nekog kao sto si ti...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Glitter Photos


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Photos


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Osobni podaci

Somewhere theres someone
kisskisskisskisskiss
Who dreams of your smile..
sretansretanzubozubozubo
And finds in your presence
coolwinkwinkwinkrolleyes
That life is worth while...
yesyessretansretanyes
So when you are lonely
crycrynonotuzan
Remember this is truth....
cerekcerekcerekcerekcerek
Somebody, somewhere is thinking of you!
yesyesyescerekcerekcerekcerekcerek
cerekcerekcerekcerek


Pa evo vam i malo viceva:

Što radi Družba Pere Kvržice?
Pere kvržice!


Za vrijeme ručka pita mali Perica tatu:
-Tata,zašto si oženio mamu?
Tata ljutito ustane od stola pa kaže:
-Vidiš, ženo, ni malome nije jasno!


Došao Mujo Hasi i kaže: - "Ode tvoje dijete u pubertet."
Haso:
- "Kako? Ja ga poslao u apoteku."


Sjede Mujo i Fata na klupi i kaže Mujo:
- "Vidi Fato one dvije ptice na grani kako su zaljubljene. Hoćemo li i mi tako?"
A kaže Fata:
- "A ne znam Mujo, vjerojatno će grana puknuti!"


Leže dva debila na trbuhu i pjevaju. Odjednom, jedan
Od njih se okrene na leđa i nastavi pjevati.
-Zašto si se okrenuo?
-Pa, druga strana ploče.



četvrtak, 03.04.2008.

Škola..buuu

Ova škola je tako dosadna..headbangheadbangmad
da smo bar imali malo više praznika bilo bi još bolje...burninmadburninmad
Molim vas ako ima netko neki prijedlog što da još napravim na ovm
blogu...recite mi..thumbupthumbup..znam da sam vas dosta zapustila..jer ovih mi se dana
puno toga događalo..U subotu mi je došao tata doma..nakon cijele zime...
u nedjelju smo cijela moja obitelj, bili u Istri...u ponedjeljak sam imala puno zadaće.....i tako do danas..kada nisam mogla..a da vam ne napišem nešto...sretansretannono

Evo samo još malo da se vratimo na temu ŠKOLA.bangbangbangnutnutzujozujo..danas sam nešto
sznala...u ponedjeljak pišemo matematiku, u utorak pišemo fiziku,

u srijedu pišemo kemiju (jučer sam dobila dvije petice), u četvrtak
nas pita zemljopi i engleski, a u petak imamo tehniči (a to odmah znači ispitivanje)...
to je sve drugi tjedan.namcornamcorzujozujozijevzijevblablablabla.pa Bože morat ću učiti kao luda..NO jučer nismo imali hrvatski..mislim..još gore..imali smo 3 sata Đurđu..neki od vas možda ne znaju tko je to ali ukratko..naša razrednica, stroga..dvolična....iako ja mislim da je ok jer uvije brani svo ratred..ali ipak....no
sada moram ići još malo uređivati blog i dodavati neke slikice..wavewavedeaddead.


Svima vama koji ovo čitate (i naravno komentirate)....ciao
pozzzzzcerekcerekthumbupthumbupwavewavesretan
sretankisskissrolleyesrolleyeswinkwink



| gIvE mE a KiSs (7) | oR sHuT uP | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.