< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MoJ oP!S bLoGa

Ja sam LoLa, tj, LoLa mi je samo nadimak...
ovaj blog je u pocetku bio posvecen samo grupi us5, ali od sada je posvecen i ostalome
naravno, napravila sam neke prepravke i slicno
pozz i uzivajte u blogu!

L!nK!cH!

devilishangelsblabla
Sve za najcool blogthumbup
...cRaZy RBD gIrL...wave
blog male prostakusenaughty
~°°Malla Luda i Opichena°°~ wave

MaLo SLiKiCa I sLiCnOgA...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket







L kao LoLa xD


A SADA PRAVI SLATKIS:::::::: ROBERT PATTINSON!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

....EwO mALo MuZiKe....


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

utorak, 15.12.2009.

i tako to tako je to btw ovaj post je zapravo poruka za jednu...

KUCKETINU
hahahahha zove se lorena i pretpostavljam da ide s moim deckom u razz tak da
ugl
poruka: bash si drolja kai mi imas srat da sam kurva odjebi i nadi zanimaciju
hehehe zao mie al
moram se ispuhat
ma
ko bog mi se ova ne bi usudila prici
al da se i usudi
opalila bih joj saku u tu suplju glavu
xD
nemojte se obazirat
ugl
ima jedan klinjo kojeg ja i frendica zajebavamo kao pretuci cemo ga al ga ne tucemo da ne shvatite krivo :)
al je mali bahat!!!
hahaha
pozz
:*



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.