...RuKoMeTn0 SrAnJe... - xxx...CrAzY DoRiCh@...xxx - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:BuBsi deSign ^^ Kostur by:Cow design ^^ ^^OcHes/necHes^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...σ мєηι...

× Ime ×... d0ra...
× Prezime × NeMaM Ga..=)
× Žiwim × u OsiJeKu
× ŠkuL × MihaNoviČka
× RaZreD × 7a..
×VoLim× ..čokoLaDu,SmiJeH,fReNdowe.k0mp
,EmEeN,m0b,gLeaT TekMe,aL naJwiSe woLim TORRESA..

×Ne woLim× ..sKoLu..učit,umisljene,svadat se,
dvolične,dosadu,neke ljude,matematiku..

×EmEsEn×..doraosijek@hotmail.com..


Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com
Boomp3.com

Linkovi

× m0a r0na ×
× CeCa KiKa ×
× MaRiJa i kLauDiJa ×
× ToNkiLi ×
× iwaNa ×
× iRisKa ×
× cuRa k0ja w0Li dinam0 ×

× sLiKe meNi jaKo dRaGih 0s0ba ×

Image Hosted by ImageShack.us

d0r0tea ---> cuRa je pRekuL..mi sm0 bLizanKe..jeL tak..hH...k0d nje u wiSNjewcu je pred0rr0...


utorak, 18.03.2008.

...RuKoMeTn0 SrAnJe...

ey ljudowi,nisam se dugo jawljala al nie zato sto ocu prewishe komowa neg nisam znala o chem da pishem... e pa sad znam....po naslowu se widi da pishem o rukometu...
Mi dosli u ponedjeljak (prosli) i i kažu nam bekani da igramo protiw njih rukomet...a mi niko nznamo igrat ..crycryblabla,al ugl...igrali smo premda nismo htjeli...i tak u četwrtak utakmica bila...smrc...i igrali ja,ena,france(gol),kaka,kika....a kod njih ele,file,ana,dora(gol),marina...
jaoooo i mi izgubili 18:oo...dada ....najgori smo....al sam da se zna da dora w. ne brani tak jako al ugl. budim0 iskreni mi nismo imali sanse...al da smo owak igrali da 0ni nisu imali tak jaku obranu ....mi bi pobijedili...al et...
I tak dns dečki igrali...i oni izgubili al ne bi izgubili da je nastawnik kule posteno sudio...peder jedan lažljiwi...izgubili su 9:7 a blizu su bili al et..
al ugl. cijeli mie tjedan bio totalno fora...u owaj ponedjeljak sam imala neku audiciju za glazbeni tjedan...waljd chu proc...a i jebe mi se i da ne prodem....joj owak tjedan skola zawrsawa isse...nmg dochekat...jeiii sretantuzannaughtyyesludthumbupthumbupnutpartypartyparty ae dosta je ...ne da mi se wishe...ae komajte...wracham swe komowe..
pozz & komajte & kiss ....
P.S Ne PISHEM NOWI POST DOK NE SKUPIM 16o KOMOWA!!!!!!

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

ew owo wam je jedna od moih najdrazih pjesama....stwarno je predobra...



| °~*..sMiLee..*~° (334) | ..[kLik.].. | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.