<body> <body>

utorak, 14.10.2008.

woohoo!when i feel heavy metal!woohoo!

oi ljudofi moi!
kak ste mi kaj?
ja sam za čudo superica...=)
napokon su stvari donekle ok....vona se vrtila u normalu i ponovno je vesela,al ipak stvari
nisu ko prije...al dobro sad se koncentriram samo na dobre dobre stvari.hehe...prošli smo
utorak cure i ja otišle u grad i kupile tri burna...e popila sam jedan i pol...nisam mogla stajat
kak mi se jako vrtilo...kad sam došla doma imala dam tolko energije da sam ravno jedan
cijeli sat skakala po svojo sobi i onda oko pol deset zaspala na waking the demon...hjoj...
prošlu je subotubil faf iza škole i dečki su trebali otič u dučan kupit pijaču....kupili oni pivu,
colu i neko odvratno vino...bilo je preprekiselo...bljak....al nea veze...bilo je ludo!čak smo
i počeli plesat drmež i pjevali smo uz to letovanić...letovanić,letovanić selo pokraj kupe...
sram...onda smo nakon ludog provodaotišli do klupice i tamo igrali..............tri put možete pogađat..................dun dun dun...............OKOŠ BOKOŠ!!!!hahaha tome se
niste nadali jel da??i tako.....onda smo se nakon nekodg vremena razišli....i meni
je bilo baš lijepo!!hehe.....ovu subotu opet....=)..........jedva čekam...........i da........
od sad živim samo za novu godinu...lijepo ćemo svi zajedno slavit u katinoj garaži(uređena je)
i bit će baš super!već sam si isplanirala i outfit.....fenomenalno....hjoj...

e da al fakat ovo moram primjetit baš ste bili jadni s komentarima na prošlom postu...
komajte mi na ovom veše...hehe
posebna pohvala mecu koji mi je jedini komo....pozz mec!!hehe
ajd idem ja...
chitamo se...
kisach..



i efo i jedan super videich...


My Chemical Romance Lyrics



My Chemical Romance Lyrics
Teenagers Lyrics

14.10.2008. u 15:42 • 39 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis bloga
i ostale gluposti

ime:sara
prezime:imam ga
datum rođenja:16.09.1994.
škola:švarča
hobi:gledanje TV-a,slušanje
muzike,crtanje,druženje s
frendovima,gluposti,
spavanje....itd.
naj frendice:ivona,nina,maja,liva,
lucija,kate,jelena...
naj frendovi:giga,leo,zvone,...
ljubav:slobodna
# moba:pitaj
# tel:pitaj
nadimci:
ja:sarky,hahar lord valdemord
kathrin:kate
ivona:vona,starka
lucija:luset
maja:njanja,boboić,tarantula
nina:nina-tišina
livija:liva,štefica,kriminalka



...



da me još malo upoznate...XD

čitam...

svašta...OK!,Teen,BRAVO...
obožavam hororce i fantasty
romane
super su mi knjige iz serijala
Fear Street,Mi djeca s kolodvora Zoo...

slušam...

rock,punk,emo
♪Sum 41
♪Blink 182
♪Guns N' Roses
♪HIM
♪Nirvana
♪Evanescence
♪The Red Jumpsuit Apparatus
♪Bullet For My Valentine
♪Alesana
♪Tokio Hotel


SAD FAKAT ZNATE DOSTA!!!XP

e da i moj je msn
punk_rock_chick_007@hotmail.com

NE PIJEM
NE PSUJEM
NE PUŠM:
a u pičku materinu
pala mi je cigareta
u pivu!

BLOGOVI KOJE NAJČEĆE
POSJEĆUJEM....^^

emo_grl
NłN@
@Nt¤N
D¤R@
Kate

Box2

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/UR


















Box3


[Credits]
Works: Carolynn
Design: Carolynn
Image: HER & funeralmonster