<body> <body>

subota, 04.10.2008.

Save her from the nothin' she'd become....

Ej ljudi!
Efo mene opet...e fakat me nije dugo bilo...
Pa ev ni se baš neš previše dogodilo....
Al ipak ima neš novo....jedna tužna novost...
Ja sam konačno izgubila svoju najbolju frendicu...znala sam to još prije,ali nisam htjela
vjerovat...To je fakat grozno...Neopisiva je praznina koju sad osjećam...Kad je još sve
bilo u redu žudila sam da si budem najolja s jednom svojom drugon frendicom....
Vona mi je tada bila baš neak čudna...Koa sam ja velika budala!!!Sad shvaćam da
sam poput svih ostalih...tako jednostavno biće...tako predvidivo...Ali ipak ne razumijem....
Kako se mogla tako pustiti...nije mi ni dopustila da je pokušam povuć gore...
Jednostavno me napustila....A uvijek je ona bila ta koja je govorila da će sve bit dobro,
sad je pala u tamu...a ja sam je pokušala pratit...Iz te tame za nju nema više izlaska....
Koda je izbacila svoju dušu negdi nasred ceste...Unjoj nema više ništa....prazna je....
nisam ni slutila da će me to toliko boljeti...

nemam više šta za reč...gotovo je...basta...nema više...nada...nijente...

04.10.2008. u 19:04 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis bloga
i ostale gluposti

ime:sara
prezime:imam ga
datum rođenja:16.09.1994.
škola:švarča
hobi:gledanje TV-a,slušanje
muzike,crtanje,druženje s
frendovima,gluposti,
spavanje....itd.
naj frendice:ivona,nina,maja,liva,
lucija,kate,jelena...
naj frendovi:giga,leo,zvone,...
ljubav:slobodna
# moba:pitaj
# tel:pitaj
nadimci:
ja:sarky,hahar lord valdemord
kathrin:kate
ivona:vona,starka
lucija:luset
maja:njanja,boboić,tarantula
nina:nina-tišina
livija:liva,štefica,kriminalka



...



da me još malo upoznate...XD

čitam...

svašta...OK!,Teen,BRAVO...
obožavam hororce i fantasty
romane
super su mi knjige iz serijala
Fear Street,Mi djeca s kolodvora Zoo...

slušam...

rock,punk,emo
♪Sum 41
♪Blink 182
♪Guns N' Roses
♪HIM
♪Nirvana
♪Evanescence
♪The Red Jumpsuit Apparatus
♪Bullet For My Valentine
♪Alesana
♪Tokio Hotel


SAD FAKAT ZNATE DOSTA!!!XP

e da i moj je msn
punk_rock_chick_007@hotmail.com

NE PIJEM
NE PSUJEM
NE PUŠM:
a u pičku materinu
pala mi je cigareta
u pivu!

BLOGOVI KOJE NAJČEĆE
POSJEĆUJEM....^^

emo_grl
NłN@
@Nt¤N
D¤R@
Kate

Box2

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/UR


















Box3


[Credits]
Works: Carolynn
Design: Carolynn
Image: HER & funeralmonster