<body> <body>

četvrtak, 25.09.2008.

Drink down and your candles burn away,away....

napomena:naslov nema veze s postom.nije mi niš drugo palo na pamet..



alo ljudofi moji!!
efo mene opet!
napokon new post.
fakat se nisam dugo javljala....al kaj ćeš kad se nije nuš posebno dogodilo...
no uglavnom prošli sam subotu slavila rođendan i bilo je ludo!!
Maja je došla negdi sat vremena prije ostalih kako bi me mogla izfrizirat..btw dva dana
prije sam se šišala i nitko me u školi nije odmah prepozno..no skrećem s teme.maja
mi je napravila fakat dobar friz.pošto sad iam šiške napravila mi je pužiće visoko
na glavi(al ne previsoko) i bilo je baš slatko!!hehe...i tak kad su gosti došli lijepo
smo se malo porazgovarali i onda su zahtijevali da otvorim poklone..joj pokloni su bili supermegahipermilenium dobri!!!tnx ljudi!i tak nakon što su moji starci otišli(kaaznam di)
mi smo napravili cijeli techno party..bilo je prejebeno!anton i giga su morali probat svaku
vrstu alkohola koju smo imali u kući...e skoro sam ih ubila..hjoj..kad su se moji starci
vratili jeli smo tortu ,koja je bilasuperfina!pohval kuharici(mojoj mami).poslje torte smo
se vratili u moju sobu i raspravljali o malo predubokim temama da smo se na kraju
mi cure čak i rasplakale...osim livije koja je rođendam doslovno shvatila...
fešta je fešta!!livija,livija...i tak ...uglavom bilo je ludo i nezaboravno!!ove subote je i katin
rođendan.jedva čekam!!bit će sigurno super.100%.i tak..neam pojma kaj još da
kažem....e da bila sam u utorak u zagrebu na stomatološkom fakultetu i saznala da
ću morat nosi fiksni aparatić...dvije godine najmanje!!i vadit ću zub...ma super..
koa sam ja sretnica...to je neš evjerojatno...i da moji mi starci uprno žele kupit
gležnjače...GLEŽNJAČE!!!!ja neš odvratnije nisam vidla!al dobro valjda ću se
uspjet neak izvuć iz toga...i tak ne znam kaj još da kažem.....



e da zahvaljujem vam na komentarima







25.09.2008. u 18:22 • 46 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis bloga
i ostale gluposti

ime:sara
prezime:imam ga
datum rođenja:16.09.1994.
škola:švarča
hobi:gledanje TV-a,slušanje
muzike,crtanje,druženje s
frendovima,gluposti,
spavanje....itd.
naj frendice:ivona,nina,maja,liva,
lucija,kate,jelena...
naj frendovi:giga,leo,zvone,...
ljubav:slobodna
# moba:pitaj
# tel:pitaj
nadimci:
ja:sarky,hahar lord valdemord
kathrin:kate
ivona:vona,starka
lucija:luset
maja:njanja,boboić,tarantula
nina:nina-tišina
livija:liva,štefica,kriminalka



...



da me još malo upoznate...XD

čitam...

svašta...OK!,Teen,BRAVO...
obožavam hororce i fantasty
romane
super su mi knjige iz serijala
Fear Street,Mi djeca s kolodvora Zoo...

slušam...

rock,punk,emo
♪Sum 41
♪Blink 182
♪Guns N' Roses
♪HIM
♪Nirvana
♪Evanescence
♪The Red Jumpsuit Apparatus
♪Bullet For My Valentine
♪Alesana
♪Tokio Hotel


SAD FAKAT ZNATE DOSTA!!!XP

e da i moj je msn
punk_rock_chick_007@hotmail.com

NE PIJEM
NE PSUJEM
NE PUŠM:
a u pičku materinu
pala mi je cigareta
u pivu!

BLOGOVI KOJE NAJČEĆE
POSJEĆUJEM....^^

emo_grl
NłN@
@Nt¤N
D¤R@
Kate

Box2

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/UR


















Box3


[Credits]
Works: Carolynn
Design: Carolynn
Image: HER & funeralmonster