<body> <body>

utorak, 02.09.2008.

Welcome to the jungle...It gets worse here everyday...

I efo nas ponovno u klaonici....woohoo....(sarkazam se opšte ne kuži,jel da?)
Al dobro...to nije jedino kaj me brine....
Više me brine moja frendica....moja naj best frendica....
Fakat je stalmo depresivna...
Totalno se prebacila na emo....opet joj je neš kaj joj se sviđa udarilo u glavu...
Mislim ni protiv ema,al to joj jednostavno ne pristaje...
Inače je uvijek ona vesela i pričljiva u društvu.....
Sad smo neak zamijenile uloge....mislim nisam ja baš neš pričljiva....
Al znate kaj mislim jel da?
Uvijek kad ju pitam kak je pokaže mi palac prema dolje....
To me počinje malo zabrinjavat...
Jučer smo razgovarale o tom i rekla sam joj svoje mišljenje i na trenutak
sam pomisla da se vratila stara ona....al naravno nisam ja te sreće...
Drugi dan(danas) opet isto...koda se jučerašnji razgovor nije nikad dogodil....
Amislim fakat ne znam dalje.....
No prestanimo s tom temom....čini me depresivnom....
Najnoviji trač....stigo friško iz Njemačke od moje drage frendice Sylvie....
Jedan se moj frend zaljubil u jednu curu i ona u njega...
Ja nju poznam ....al ona mene baš i ne....hehe
A jedna moja frendica je jako ljubomorna na tu curu.....
Ajme meni napokon se oopet neš događa!!!
To će još postat zanimljivo!!!Jedva čekam!!
I tak ostalo...nea baš niš novog...
E da sutra iamo blok sat HJ. i MAT.,POV. i ZEM...
Sutra je horor dan!!
Kill the fucking school system!!
E da ...da vam objasnim naslov ofog posta...
Tekst pjesme Welcome to the jungle od Gunsa me
baš podsjeća na školu...vas??Razmislite malo....

Ajd idem ja...
Kissach!!








02.09.2008. u 18:21 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis bloga
i ostale gluposti

ime:sara
prezime:imam ga
datum rođenja:16.09.1994.
škola:švarča
hobi:gledanje TV-a,slušanje
muzike,crtanje,druženje s
frendovima,gluposti,
spavanje....itd.
naj frendice:ivona,nina,maja,liva,
lucija,kate,jelena...
naj frendovi:giga,leo,zvone,...
ljubav:slobodna
# moba:pitaj
# tel:pitaj
nadimci:
ja:sarky,hahar lord valdemord
kathrin:kate
ivona:vona,starka
lucija:luset
maja:njanja,boboić,tarantula
nina:nina-tišina
livija:liva,štefica,kriminalka



...



da me još malo upoznate...XD

čitam...

svašta...OK!,Teen,BRAVO...
obožavam hororce i fantasty
romane
super su mi knjige iz serijala
Fear Street,Mi djeca s kolodvora Zoo...

slušam...

rock,punk,emo
♪Sum 41
♪Blink 182
♪Guns N' Roses
♪HIM
♪Nirvana
♪Evanescence
♪The Red Jumpsuit Apparatus
♪Bullet For My Valentine
♪Alesana
♪Tokio Hotel


SAD FAKAT ZNATE DOSTA!!!XP

e da i moj je msn
punk_rock_chick_007@hotmail.com

NE PIJEM
NE PSUJEM
NE PUŠM:
a u pičku materinu
pala mi je cigareta
u pivu!

BLOGOVI KOJE NAJČEĆE
POSJEĆUJEM....^^

emo_grl
NłN@
@Nt¤N
D¤R@
Kate

Box2

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/UR


















Box3


[Credits]
Works: Carolynn
Design: Carolynn
Image: HER & funeralmonster