četvrtak, 31.01.2008.

Jer moj je život igra bez granica...

Image Hosted by ImageShack.us


Otkad je počela škola, život mi je ušao u kolotečinu. Svako jutro jednako buđenje, za 2-3 minute razlike na satu... Uvijek isti ljudi, ista škola, isto mjesto, isto vrijeme... Sva sreća da se svaki dan ne zove ponedjeljak, jer se tako čini, sve jednolično. Ove dane u školi, hvala Bogu, nemamo puno zadaće i učenja. Dobro, našla se je tu i matka i kemija, ali ništa drugo. Ona velika navala ispita još nije došla i samo čekam tjedan bez zraka, samo učenje - a znate da ja nisam jedna od tih, da visim za knjigom cijele dane. Štreberima je taj tjedan Božje poslanje....

U ljubavnom životu se ne događa ništa posebno. Zahvaljujući roditeljima, propustila sam jedan veliki rođendanski tulum gdje bih GA sigurno vidjela, možda pokrenula priču s njim - u svakom slučaju, barem mu bila blizu. Ali ništa - HVALA MAMA, HVALA TATA!!!

U utorak su maškare i u našoj školi. Sva sreća da su se naši sjetili da taj dan i za nas postoji! Bit će ludo...Par cura iz našeg razreda se dogovorilo da će se obuči ludo i našminkati - uglavnom - ludorije cijeli dan. Skraćeni su satovi, dakle, taj dan se ništa ni ne radi. Leonarda će poslikati pa uploadam slike odmah!!!...XD..A možda padne i koja lova taj dan...

Bliži se valentinovo...Uglavnom, ja sigurno neću dobiti ništa, i ako dobijem, želim 'to nešto' samo od jedne osobe... Koja će vjerojatno valentinovo i prespavati..Možda ga, hm..obavijestim uz porukicu da je ipak to dan za ZALJUBLJENE....

Već računam kolko je još ostalo do mojeg 18 rođendana...Uff...A još puno.. :(...Počet ću zaokruživati, tj križati dane na kalendaru..moram nabaviti kalendar par godina unaprijed i debelim markerom zaokružiti dan mojeg 18- tog roćkasa!!!!! WEeeeee...Oh, yeah :D

Nikako da se onako, za pravo razbolim. Svi u gripama, a ja i Leonarda vječito u školi. Na dan žena, Hanuku...*MADAGASKAR XD*...
U razredu nas je samo 11 bilo danas. Tišina i mir...Uff... Pomalo je freaky...

Obuzela me groznica maškara... *shock*

Bježim ja sad..

Voli vas vaša Marty....


14:56 | Komentari (88) | Print | ^ |

četvrtak, 24.01.2008.

Prokleta ljubav....

Image Hosted by ImageShack.us



Svi zaljubljeni i sretni a ja u k**** mislim zar mora postojati to Valentinonvo za zaljubljene zašto ne postoji dan za same....
Kada bi možda imala dečka(možda bi valentinovo bio sretan dan za mene ili ne ) kvragu i sve,ovaj tjedan bio je jebeni svi su nabrijani i tak,danas sam dobila poklon za ročkas,HVALA,Pisali smo ispit iz matke koju nitko ništa ne razumije,halo koordinate,pa što će mi to u životu i korijeni i ta sranja....
Najgore mi je kad vidim u novinama kad se netko ubije sa 15 godina i onda svi piatju a zašto se je ubil,halo zar samo odrasli imaju problema imamo i mi mladi,dođe mi da se bacim sa neke velike zgrade,ali se ipak predomislim i žao mi je što više neću vidjeti simpu koji mene uoče ne primjećuje.....
Ah,,takav je život za nekog bolji za nekog lošiji za mene je ovaj drugi...
pozzz
do slijedećeg posta ako će ga biti,i ako će biti mene...
pozz


16:44 | Komentari (80) | Print | ^ |

petak, 11.01.2008.

Najgori način da ti netko nedostaje,je biti pored njega i znati da nikad nečeš imati.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hy...
evo mene opet......
dosado mi je....pa evo odlučila napisat post...iako neznam o čemu da pišem.....
da još malo i škola...mislim tko se još veseli školi.....NITKO....
da bar učitelji u ponedeljak štrajkaju ili da je velika oluja i na školu se zruši bor koji je onak i ovak već jako star....
nažalost,ni jedna želja mi se neće ostvarit
e da u subotu je djeljenja glasova na probi,,ne... ja znam da sam alt i točka. kakvi glasovi ,kakvo dijeljenje...halo....
ali ja možda nebudem išla i jako mi je žao jer je Tonka rekla da se nebudem izvukla...kvragu....
ah sve zbog nekih koji hoče to vražje djelenje i to oni hoče koji uopće neznaju pjevati a kamo da znaju što je alt ili sopran,ja neznam što oni rade u zboru,ali Tonka nije takva da ih izbaci,mislim ja neznam pjevati ja to priznam ali neki ljudi drže do sebe i vele da oni pjevaju a nemaju tri čiste,,,mrzim takve ljude.....
e da naučila se ja plesat trokorak......joj........napokon,još samo da usavršim dvokorak....i sve 5....
netko mi jako fali...ali nećemo o njemu....
e da hvala na tolko komova.....tnx...
evo i kraj....
pusa svima....



14:07 | Komentari (138) | Print | ^ |

četvrtak, 03.01.2008.

Svašta

Moja vrata od sobe:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A sada unutra:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mislim da bi to bilo sve...
Hvala puno na komovima, stvrano se dragi...
volim vas sve...
u mojem životu ništa zanimljivog se ne događa osim što sam još uvijek zaljubljena u N_ _ _ _ _ cerekcerekcerekcerek
ajde ja uživam u ljubavi...
POzZZzZZwavemah


15:37 | Komentari (149) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.