image hosting

Ponešto o meni


Myspace Icons & Myspace Layouts

Ime:Antonio
Broj cipela:42
Datum rođenja: 23.02.1992.
AdresaNegdje u Bjelovaru
Volim: Lijepe cure,motore,bicikle,sport,tu i tamo malo popit,frendove,TV,hranu....
Slušam:Green Day,Prljavce,Hladno Pivo...
Najdraža pjesme:Roštilj,American Idiot,Pjevajte nešto ljubavno...
Moja Slika:

blog Layouts

cvikijev blog

06.06.2006., utorak

Novi post

Već su neki počeli nešt kukat zašt nema novih postova,a ja jednostavno nisam imo dovoljno vremena za smišljat šta napišem zato što sam morao učiti(znate kak je to,kraj godine i ta sva sranja)
Danas smo pisali fiziku i dobio sam 4. A dobro tak i tak imam 5 iz fizike. A valjda ću proći s 5,nadam se tako...
ajd užifajte

- 22:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
to vam je blog za čitanje u koji ja pišem,uopće nije težak za čitat zato što je lagan,ja vam samo želim sreću u čitanju bloga
AJD UŽIFAJTE!!!!
Vi ste Free Site Counter

posjetitelj

Pjevajte nešto ljubavno

Godine provedene, zakopani ispod zemlje
Postali smo skupina svirajućih zombija
U birtiji poslije treće, Tedy rezigniran reče:
"Momci ne želim dovijek biti podrumski čovjek"

Vremenom sve smo tiši, slijede prvi kompromisi
Otud samo korak, dva do početka poraza

Prodali smo čak i muda, al' sviramo zato svuda
Terase, festivali; više smeća, lova veća
Slušaju nas curice penzioneri i bakice
I svi umni invalidi senilni i gluhonijemi

Pjevajte nešto ljubavno
Sigurno, tiho, sterilno
Pjevajte nešto ljubavno
Klinke svršavaju na to


Roštilj

Sunce pici, mi rostiljamo
Cure gule krumpir u hladovini
Nedjeljom se mi planirano
Utapamo u harmoniji

Mi znamo sve već o zivotu
I sto ti meni imas pricati
Koliko trosi benzina u zimskim uvjetima
I koji je limar najjeftiniji

Divlje izlaske u grad zamijenio je sad
Lagani dvokorak uz puni zeludac
sada zreli i debeli iscrpljenoj zeni
U prolazu dijelimo poljubac

Na rostilju zna se cevapi i kobase
Derbi sezone dreci na radiju
Sa skembom naprijed i brade masne
Jurimo ka trecem infarktu.