< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nista mi nece ovaj blog pokvarit...nikakvi kreteni ni komentari...koji li san ja pjesnik...bwuahahaha

Linkovi















Myspace Mp3 Player, MySpace MP3 Players, Flash MP3 PlayersCheck out this MySpace MP3 Player!





BLOGOVI KOJE CITAM



*crazycool-moj i miin blog ma predobar je... obavezno pogledajte
-ljudovi iz osnovne
*blog jedne senilne,gluhe,smotane i corave curke....hehehe mie naravno...
*koje taj pokemon-to je KatyBitch
*kate...ova od gori...drugi blog...sapunica u kojo san ja jedan od likova
*blog jednog Antonia s kojin san isla u osnovnu
*Pino...lik koji je isla s menon u razred
-ljudovi iz srednje
*mare iliti žiLa...prija iz klupe
*zdenka...isto prija iz razreda
*Helena...prija iz razreda
*Vanda
*dea d dede...curka koja je isla s menon i u osnovnu
*Rino...kraljina ipo
*Igor-čru metalac
*MirKec...dezurni debil

-ljudovi koje znan
*Lea-moja imenjakinja inace k.jina kolegica iz mioca
*Lore-takodjer k.jina kolegica iz mioca
*Kate-jos jedna u nizu miocanka
*Marinko-probitak takodjer iz mioca
*Antea-cura koja je isla u moju osnovnu a sad je mioc
*Ivona i Mateja....lude sa bacha
*cool blog jedne istrianke...adrijana ili very
*vale...najbolja prijateljica od very...i moja daljna rodjakinja
*Kiki...a sta rec nego...join the club
*Mala Ivana...sestra od mie
*jelena-cura iz moje bivse skole
*blog jedne totalno opaljene zenske...maje naravno
*freakygotic iliti majina rodica anna
*blog jedne zenske iz moje ex.skole...jednon davnoo smo bile dobre
-ljudovi koje znan samo priko bloga
*metal_militia...zakon blog
*girl4rock-super blog jedne rokerice
*hippyludacha-opaljena cura s bazovitin blogon
*kik@v
*denis88-zakon momak,cool postovi
*legendaran blog torcidacice iz prezida
*jele & luce miine naaaj prije s odbojke i s kamena
*jele kraljica,luda do daskeeee
*kikach
*toni himself
*martyna-ženska luda(na dobar način)
*lucija,lucibojka...ma kako ocete,idi pa vidi
*blog dvije cure s bola...djeca cvijeca
*nickelbekica...zakon blog jedne rijecanke
*Iwona...kul curka
to je samo zasad u linkovima jer su me citali cesto na starom blogu...sad c
emo vidit pa ... upisuju se i novi clanovi u linkice...samo recite i ja pisen....hehe sala :-)

Bla...Bla...Bla...!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us




o meni

Dijete u tijelu teenagera pomalo odraslog razmisljanja...
Crvenokosa brineta cesto uma jedne prosjecne glupe plavuse..
Obasjana vecinom manama..rijetko da ima koju vrlinu..
Jako neozbiljna osoba sa tu i tamo ozbiljnim ispadima...
Te sa velikom kolicinom izgovorenih rijeci u sekundi koje cesto i nenamjerno nekoga povrijede..
Ponekad jako zrelo i odraslo...al vecinu vremena razmazeno, perverzno, drsko sramezljivo i ludo
zaljubljeno deriste izgubljeno u snovima...
koje odrasta sa ljubavnim baladama i mrznjom u srcu...
u svijetu prepunom fenci-šmensi ljudi i njima
prigodne malumne muzike-Cajki ..
s nadom da ce "peace colud last 4ever" jednom postati stvarnost
Ponekad zali sto nije djete 60-ih i 70-ih godina...dijete cvijeca i pank revolucija...
no smatra da se to ima i svojih dobrih strana jer bi sada bila stara smezurana napusena i
istetovirana starica bez zivota koja zali za djetinstvom...
Trenutno joj u zivotu najvece veselje i srecu predstavljaju prijatelji i jedan kutak njene sobe gdje
sve svoje misli i je prebacuje na papir
Vjeruje u duhove i zivot poslje smrti pa se ponekad i sama sebe boji...ipak nije tipicna teenagerica...
ne voli sve sta mladi vole...voli putovati...najcesce u masti... Hogwards... Nigdjezemska... Narnija... Terabithia...jedne su od njenih najcescih destinacija...obozava crtice...mjuzikle...one glupe teen filmove
...serije na rtlu...obozava svoj zivot i sve ljude koji se nalaze u njemu te smatra da ce se sve jednog dana pretvorit u dobru akcijsku komediju sa hepi endon!!!



MOJmyspace

myspace graphics

kraljica_st@hotmail.com
SLUSAN-ramonese
Image Hosted by ImageShack.us
-the clash
Image Hosted by ImageShack.us
-đubrivo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-rhcp
Image Hosted by ImageShack.us
-nirvanu
Image Hosted by ImageShack.us
-aerosmith
Image Hosted by ImageShack.us
-doorse
Image Hosted by ImageShack.us
-LedZeppelin
Image Hosted by ImageShack.us
-metallicu
Image Hosted by ImageShack.us
-sex pistolse
Image Hosted by ImageShack.us
-zabranjeno pusenje
Image Hosted by ImageShack.us
-daleku obalu
Image Hosted by ImageShack.us
-tbf
Image Hosted by ImageShack.us
-roditelje (samo kad je najpotrebnije)
-nastavnike (...da bas)
VOLIN:-role...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-marte
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-starke
Image Hosted by ImageShack.us
-VANS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-crno
-gitare
Image Hosted by ImageShack.us
-muziku
Image Hosted by ImageShack.us
-torcidu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-Hajduk
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-grafite
Image Hosted by ImageShack.us (ovaj je na tribinama moje skole)
-mobitele
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(ovog iman trenutno)
-vlakove smrti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-svoj mp3 (1gb)
Image Hosted by ImageShack.us
-svoj iPod (80gb)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-frendove
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-supermana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Simpsone
Image Hosted by ImageShack.us
-koncerte
Image Hosted by ImageShack.us
-Split
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Bacvice...samo kad je u pitanju kupanje...nikako za vecernje izlaske
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-avione...i pogled s njihovog prozorcica...(moje djelo...negdi povise francuske)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-izlaske s rodicom
-dugokose momke
-metalce,rockere i punkice
-jednog lika -MARINA:cerek
(mozda jednon stavin njegovu sliku)
-i Boleka ofkors...hehe..
Image Hosted by ImageShack.us
INACE NE MRZIN AL POSTOJE STVARI KOJE NE MOGU PODNIT
-cajke
Image Hosted by ImageShack.us
-sminkere...ovo zvuci predjetinjasto...al pod tim pojmom mislin na odredene ljude...neki sminkeri su stvarno predobri...
-droljice...
-skolu...u osnovnu bas nisam volila ic..morala san punoo ucit..al ekipa je bilaa ono ludnica...al sad je na zalost obrnutoo...zalosnoo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Dinamo ...nean nista protiv...al ono splicanka san ...to je normalnooo

Malo slicica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedna meni masu draga slika...slikana ovo lito na nasoj tada jos ne skrsenoj rivi...
mia&sunci&ja&kate& k.jo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zadnji put 8.b na okupu...dodjela svjedođbi...I miss you!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kraljevska slika...zadnji dan skole u 8 razredu...a likova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na ovoj smo slici nas troje...khm khm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2.9 okupljanje prije pocetka skole
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nasi papci...pogadjajte koji su moji(crne starke)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nova godina...silvia i ja(gornji red) i sunci kate i k.jo u donjen redu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je jedna kraljevska slika sa ekskurzije u 7 razredu...e to su bili daniii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedna meni predraga slika...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mijoo i ja...lito 2006 na nasen mistu (ispod palme)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maskare ove godine...nas 3 kissovke(jedna utece)...sorry mare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rodjendan od nase teki..hh...matko...k.jo...mirjam...tea i hmm..ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
k.ji je nekad jakoo dosadnoo pa trazi izgubljeno djetinstvoo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
k.joo i teja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mia...k.jo...i tea...u kako su sexy..hh...lol



moja abeceda

A-avioni...obozavan se njima vozit
B-Bacvice...najbolja plaza na svitu...hm...uspomene
C-Cigare...probala...uvatilo me...i iskreno nista posebno
D-Debili...na svakon koraku
E-Engleska...joj preludilo zemlja
F-F-Cafe...joj svugdi samo ne tamo...mrzin ga
G-Gripe...joj nekad sam tamo izlazila
H-Hajduk...a sta rec
I-Italija...zemlja mojih predaka
J-jebate...moja svaka druga rić
K-Koncerti...ludnica...pogotovo od hp...đubriva...
Katalinko...pa ono cool misto liti za izac
Karate...sport koji san trenirala 4 god i iman plavi pojas...hehe
L-London...grad snova...obozavan ga..
Lito...zakon,ludilo pogotovo 03 i 05
M-Marin...no coment
Marčana...mjestašce u istri...to provodin ljeta...
N-noga...joj mrzin svoju livu...stalno me zajebaje...
NJ-njoki...mmm njami
O-oklada...ovo zadnje vrime česta pojava
P-Pankeri...ovisi kako koji...al vecinom su zakon...
Praznici...ludiloooo....pogotovo litnjii...
Putovanja...obozavan putovat...zelje bi obici svaki kutak na ovom svjetu...:))
R-Riva...splitska ofkors...nekad zakon..sad smece ...pari aerodrom
S-Split...nima Splita do Splita
Siromašna četvrt...nekada moj kvart u splitu...al ga jos obozavan...
Š-Šolta...otok moga dide
T-Torcida...torca e torca o torca voli samo Hajduk Spalato!!!
U-Utakmice...nisan bas veliki fan nogometa..al ona ona protiv Brazila 05 je bila bas zakon .. hmm ko zna zastoo
V-V3...motorola...imala san je i jedno veliko je smeče...
Vidilica...hmm...pijanka
Z-Zagreb...grad u kojem bi volila jednog dana studirat
Ž-žvake...nigdi bez njih
nema č ć đ dž jer stalno mi nista ne pada na pamet sta se slova tice

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


So Long Goodbye Lyrics


Anarchy Camp Lyrics



Here I Am Lyrics


Franco Un - American Lyrics


My Vagina Lyrics


I Wanna Be Sedated Lyrics


Needles And Pins Lyrics


Teenage Lobotomy Lyrics




Rockaway Beach Lyrics


Sheena Is A Punkrocker Lyrics


Pet Sematary Lyrics


1-2 Crush on You Lyrics


Bankrobber Lyrics



Guns of Brixton Lyrics



I Fought the Law Lyrics



London Calling Lyrics



Radio Clash Lyrics



Black Dog Lyrics


Stairway To Heaven Lyrics



D'yer Mak'er Lyrics



Whole Lotta Love Lyrics



Dani California Lyrics



Snow (hey Oh) Lyrics



Hump De Bump Lyrics


By The Way Lyrics


Under The Bridge Lyrics


Can't Stop Lyrics



Scar Tissue Lyrics



Californication Lyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Budi

Budi ponos našeg sela
Budi ružna, budi debela
Nek' ti bude ljubav sva
Budi gadna, budi zla
Imaj vime ka u krave
Budi slika cure prave
Smrdi na kiseli kupus
I bit ćeš cura za moj ukus
Iz nosa nek' ti slina cidi
Nek' ti gnjojni čir se vidi
U faci pari prase tovno
U džepu nosi svoje govno
Budi sva od šporkih maća
Nek' proliv smrdi iz tvojih gaća
Ne brij svoje noge krive
Što smrde gore i od Rive
Ne budi čista, smrdljiva budi
Nek' se za tobom okreću ljudi
Nek' ti je kosa puna gnjida
Budi bez srama i bez stida
Imaj rafe kila trista
Budi sadomazohista
Budi tema priče svake
Ne brij ispod ruku dlake

Djevojka iz mojih snova
Bila si lijepa kao svitanje zore
K'o neki čudan zvjezdani san
Bila si lijepa kao beskrajno more
Bila si čarobna od neba do dna
Al' nisi ti djevojka iz mojih snova
Meni treba nešto sasvim bolje
Meni treba drugačija i nova
Ja želim ružne kurve i drolje
Meni treba nešto sasvim bolje
Ja želim sisate, ružne i glupe
Ja želim samo kurve i drolje
Da se napalim divlje na njihove rupe
Ukusnija si od friškog kruva
Al' zaludu sve kad nisi kurva
Ti si i od zalaza sunca bolja
Al' šta ti vridi kad nisi drolja

Đubrad

Đubrad, mi smo đubrad
Mi smo pokvareni do kosti
Mi smo perverznjaci
Mi mrzimo Kelly Family

Mi smo umno poremećeni
Mi smo seksualno nastrani
Đubrad, mi smo đubrad
Mi smo
Yabba dabba đubrad
Yabba dabba đubrad
Mi smo retardirani

Vaša kćerka

Vaša kćerka je kurva
Po njoj se klizi i skače
Uz to se gonga i fura
A vama kod kuće plače

Kako je nitko ne razumi
I da je nitko ne shvaća
Ne znate kako vam glumi
A to je opet na ulicu vraća

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je . . .

. . . glupa
Ne zna što su prezervativi
A kada se napumpa
Za dicu su joj drugi krivi

Ona ima radno vrime
I sa njom nema zime
Za pare ona daje svima
I sve veličine prima
Image Hosted by ImageShack.us

Frizerska

Možda nisam u pravu, ali mislim da znam
Što si obrijao glavu i što si nadrkan
Što si obukao spitku, čizme, tregere
Sad vodiš svetu bitku mlateći pedere

A da si imao ljubav
Kao sigurnu luku
Ne bi sada na pozdrav
Dizao ruku

Bio bi mamin inženjer
Ili čak odvjetnik
Im'o bi posla tvoj frizer
A ti oblačio se šik
Image Hosted by ImageShack.us
Mlohava ćuna
Tri kurtona skoro 20 kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava ćuna
al' tako mi i treba kad pijem k'o smuk
rek'o sam sebi već milion puta
neću pijan forsirati fuk
jer će bit' mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

sad koristim sve druge ekstremitete
skrivački ispod popluna
ali nije ona više dijete
ona zna što je mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

ali vratiću se do trafike
jer kutija je još uvijek puna
možda mi vrate mojih 20 kuna
kad im šapnem - mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
GOD SAVE THE QUEEN
God save the queen her fascist regime
It made you a moron a potential h bomb !

God save the queen she ain’t no human being
There is no future in england’s dreaming

Don’t be told what you want don’t be told what you need
There’s no future no future no future for you

God save the queen we mean it man (God save window leen)
We love our queen God saves (God save... human beings)

God save the queen cos tourists are money
And our figurehead is not what she seems
Oh God save history God save your mad parade
Oh lord God have mercy all crimes are paid

When there’s no future how can there be sin
We’re the flowers in the dustbin
We’re the poison in your human machine
We’re the future your future

God save the queen we mean it man
There is no future in england’s dreaming

No future for you no future for me
No future no future for you


Elemental - Odrastanje Lyrics

srijeda, 02.08.2006.

Lito ubija!!!!!!!!!!!!!

evo ovako...naslov nije za k***c...mene stvarno ovo lito ubija...pa da se mene pita moze odma pocet skola...i jedva cekan doc u novi razred...medju nove ljude...prominit ekipu i vise nikad ne izac vanka sa sadasnjim ako se to uopce moze nazvat "prijateljicama"...dosadne su...amo na more!...meni je dosadno!...amo doma!...ja bi u kvart!...necu u grad!...da da to su njihove svakodnevne recenice...i vise mi stvarno idu na zivce...totalno su se prominile od proslog lita...ne kazen da ja nisan...al one su totalno...obicno je to sad ovako...mia je "glavna",pa tako di je mia ide i silvia...a onda k.jo ide za silvion jer ona ide za mion...tako nekako...uglavnon ove dvi prve su najgore...virujte mi...proslo lito je mia imala neku svoju ekipu iz ulice...al di mia tu i silvia...tako da su one izlazile u ulicu...a k.jo se druzila sa menon i tinon...nas tri smo totalno razlicite al smo bar uvik bile slozne...iskreno za njih dvi nas nikad nije bio nesto extra briga...bilo nan je zakon i nismo imale vrimena mislit na njih...svaki drugi dan bi isle na more,pa u grad...doduse nismo mogle nesto puno stat vanka...al ono iskoristile bi svaku sekundu da se sprdamo i zabavimo...pa cak smo imale zanimaciju...momke...domace,turiste ma koji bili...joj to su bili dani ...i onda kad je ovo lito pocelo sve se prominilo...nastavile smo se druzit nas 4 a tina bi nekad "uletila" jer je pocela slusat cajke i odlazit u neke diskace i kafice (sta nije po nasen gustu)...e tu pocinje cjelokupno sranje...mia je poznata po tome da joj mater nista ne da...silvia po tome sta joj se nista neda...k.jo po tome sta je boli briga...njoj je sve isto bile mi na bacama ili u kvartu...zivot joj je cili ravan...a ja,ja san uvik tila izlazit,sprdat se,upoznavat ljude,setat gradon i promatrat turiste...za njih to je bolesno...a sta cete...vise se nista nemozemo ni dogovorit da ja ne ispanen glupa,dosadna sve najgore...a zasto? zato sta predlozin da idemo u grad...ne kazen ja da moramo i da sve mora bit po mome...i nebi se zalila da one predloze nesto osim kvarta i zidica...helllo to smo prerasli...al one nikako da svate da godine prolaze i da mi rastemo...sad imamo 15 i mislin da za nas lita postaju vazna...samo jedno lito imas 15...sad je vrime deckiju,novih frendova i zajebancije (toga mi fali) i sta je najgore one su toga svjesne al to nemogu postic sideci na zidicu i igrajuci na karte...a sta vise rec...nego cilu smo zimu misli da ce nan ovo lito bit zakon...i sve smo ocekivale nesto od njega...a sta smo dobile...mozda koju kilu...i nista vise...NEKADA SAN VOLJELA LJETO...a sad bi tila da novo uopce ne pocme...neka vjecno traje zima...boli me briga...cak mi je onda zanimljivije...ili ce se jednostavno ako more prisusi i ako neko baci bombu na kvart i sravna ga sa zemljon opametit...znan mia da ces ovo procitat kad tad al znaj da ti ovin puten zahvaljujen sta si zasrala ovo lito...lito za koje san imala neke planove...zahvali i silvi..k.ju san vec rijesila...i da bog da cili zivot sidila na zidicu isprid svoje kuce i igrala na karte...jel izgleda da je to tvoj zivotni cilj.....

NEKAD I NIKAD VISE

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:36 - Izjasni se... (25)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.