Image Hosted by ImageShack.us eh..nemam bas inspiracije...umorna sam... - SVE I SVASTAAAAAA - Blog.hr

eh..nemam bas inspiracije...umorna sam...

eh ljudi,dugo me nije bilo a jebiga..nije mi se dalo pisat,pa sam isla na vjezbe,na treninge i tako...imala sam svaki dan treninge..pripreme...za drzavno..a danas sam imala 3 utakmice!!trebala sam, u dvoranu doc u 8sati...uhh...igrala sam grozno...prva utakmica..zabila sam jednu kontru,i jedan sedmerac.btw igrali smo protiv zapresica...pobjedili smo negdje 3razlike...jeee..a onda je druga bila protiv lokomotive..i izgubili smo...ali smo inace ih stalno pobjedivali...eh nema veze...i treca utakmica..je bila protiv sloge...dosadna je bila...pobjedili smo ih lako...i tako smo mi pobjedili 2utakmice,i usli u finale...jeee...i sutra igramo u dugom selu..jaoooo...jedva cekam..jaooo kako sam glupaaaa...zaboravila sam reci da smo dobili nove dresoveee..buahahahaha..koje smo mi faceee!!hihihhi!ja se samo zezam...uglavnom poslije svih tih utakmica..kad sam dosla doma..otusirala sam se..i legla..i zaspala ko tuka najvecaaaa..i malo prije sam se probudilaaaa...i sad se dosadujem maloo..inace slike cu vam staviti kad ih prebacim na komp...sad mi se upravo neda...ljudi ja sad idem,jer mi se neda vise nis pisat...vi ostavite puno komentara i nemojte pisat komentare,ak niste procitali post!!!ajde bye!!kiss!!



OVO JE ZA DUSKU PJESMA!!!!TAKO TRAGICNO..SMRC..HEHE...




BY:BITCH!!!!


DODALA SAM NESTO U OVAJ POST!!RADOSICA POSLUSAJ!!!POGOTOVO TI!!MUUU!!!




- 18:15 - Black (197) - and white - #