Image Hosted by ImageShack.us SVE I SVASTAAAAAA - Blog.hr

bok ljudi!!evo meneee!!!ja se upravo dosadujem!!!(kao i uvijek)..danas cijeli dan lezim ko tuka..dosadujem se!gledam tv.zderem i tako.
i sad upalim komp.da vidim jel ima kaj zanimljivo..dodem na msn..sve dosadnooooo...i sad zujim ko budalaaaaa..i takoo...pisem tu gluposti...zapravo nis ne pisem..jer neznam kaj bi NAPISALA!!!!!!!!
aaaaaaaaaaa...jbg!!
u rukometu nis novo!!ove su starije u metkovicuu..aaa..smrc!!!kad se sjetim da sam ja mogla ic snjimaa....jaoo...al dobro..proc ce..
danas me posebno bole leda..nemogu se pomaknut..a igra mi se rukomet..pa jel to normalno...neeeeeeeeeee..al ok..idem ja sad...
i sad cu kao i uvijek stavit neke spotove...i tako..bye!!!








malo starija pjesma..al dobra mi je pa ju moram staviti
ajde ljudi..potrudite se jadnoj meni...ostaviti komentare!!
byee

- 20:56 - Black (115) - and white - #