Image Hosted by ImageShack.us SVE I SVASTAAAAAA - Blog.hr

Bok ljudi,kao sto vidite dodala sam slikice..spotove..itd!!malo sam promjenila blog(puno)...sad mi je malo cudno...se naviknut na ovakav blog..hehe...al ok...kodd mene nema nikaj novo,osim sto nejdem na drzavno sa starijima u metkovic!!!aa!!zbog leda..nemogu igrat rukomet do jeseni,zbog operacije.smrccc...za poludit...i jos sa svojim curama nemogu ic na drzavno..aaaaaaa...smrc...smrc...zao mi je al jebiga..morat cu gledat..
evo tako malo o mom propalom talentu,za rukomet(mos si misliti..hahaha)...al dosta o tome
neznam vise kaj bi pisala..pa cu pozdraviti neke...staviti slikice i spotove...
ok..pozdravljam:Dusku,Maju,Duplu,Dodole,Tamaru,Anju,
Marinelu,Bernardu...decke necu pozdravljat,jer su svi svinje,
odvratnesmijeh..bye..bye

BY:BITCH!!!





P.S. Poseban pozdrav FI-FI!!!hehehe..



Image Hosted by ImageShack.us







- 16:16 - Black (144) - and white - #