Design: *Maria.* ^^ Pikčrs: *Google.*
< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


SpongeBob & Patrick - BFF!

Ja sam Žak i volim jesti krofne!Image Hosted by ImageShack.us


1. Žak je toliko debeo da ljudi đogiraju trčeći oko njega
2. kad Žak ode u zoološki vrt , slonovi mu bacaju kikiriki
3. na audiciji za prvi dio Indiane Jonesa, Žaku je bila ponudjena uloga kotrljajuće kamene kugle
4. Žak je potpisao milijunski ugovor s Te-comom, jedini uvjet je da se preimenuje u Te-žak.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Brojač mrtvih koje je Chuck ubio.. :-) ...
Lawyers
Lawyers Counter

Evo ako vam je dosadno tu su linkovi online igara:
Travian HR serveri
Tanoth
Ikariam
Bite Fight
MyMiniCity
Gladiatus

Evo jedan Chuckov vjerni prijatelj, SPORK...SX

Image and video hosting by TinyPic

Evo slika Chucka, bit će ih još...SX

Image and video hosting by TinyPic


Ankete


Get your own Poll!





Get your own Poll!


srijeda, 12.11.2008.

Pozdrav kraljevini SHS

Joj uzivio sam se u tu povijest,rofl
ucim cijelo jutroo,
dodem malo na komp,
toliko je dosadno,
da sam doso post napisat,
probudili smo se,nono
i opet poceli pisat (ne)citane,
postove,
paulic je opet sanjo,
da je zabio gol,hrvatska
kiša pada sve jače,
a u meni želudac,
skače,
alenka se ukenjala,
u lepinji,njami
nas L.B je naso,
onu koja mu je,
uzela nevinost,
ko zna di je BX,
Obama rulzzz!!!,zubo
čemu ovo sve,
bili smo na,
izletu,
naučili da medvjedi,
imaju karizmu, lud
pili karlovvačko, hicparty
demo nam se napio,
pa nije doso u skolu,
zilla opet dila tik-tak,smokin
pinokiu narasto nos,
jer je reko,
da DX nije gey,laze
rafi ima svoju,
poslovicu,
mijauuuuuuuu,pjeva
7,
doso sam na msn.
abra reko ee,
ja mu reko enis,bang
sta da jos kazem,
a da ne lazem,
zilla rulz!!!wave
moric se osiso?
WTF,
pogledo sam nocnu moru,
jos prosle godine,
dizajn,
SX striper,
danas cu jest picu,njami
ko je ovdje lud, zujo
mislim da bi bilo,
DOSTA,
post pisem vec,
20 min naughty

Pozdrav svima iz SH....ups opet ja iz Rijeke
FX :-)






- 10:06 - Komentari (1) - Print - ???


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.