< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

prijatelji,život, ljubav,dečki,škola...sve što nam padne napamet

Linkovi

...NEŠT O MENI....

ime; Dolores
datum rođenja;13.12.1992
grad; Osijekthumbupbang
boja očiju; zelenawink
boja kose ; brinetawink
volim; simpukiss,frendove,izlaske,putovanja,obitelj, pizzu,životinje,ić na net, dopisivat se preko moba,gledat Tv...horore,zezat se..nut.yes...
mrzim; školu,učit,kad mi ljudi stalno nešt s***,dosadu,kad sam u kazni,kad su ljudi mutavi,kad mi se prave ful frendovi...burninmad....
ljubav ; samo mi se sviđa jedan boy......heh....cerekkiss

...BeSt FrIeNd...

ime; DORAbang
boja očiju:ZELENA
boja kose;SMEĐA
kao osoba je...SUPER,ZABAVNA,LUDA...MA SVE NAAAJJJ....thumbup
ljubav; ZALJUBLJENA...U?? MOJU BIVŠU SIMPU -M.V??....HEH....kiss


ime; IRENA
boja očiju;PLAVA
boja kose;SMEĐA
kao osoba je...LUDA,ZABAVNA,DOBRA...bangnutludzujo..BEST U RAZREDU....VOLI SE ZEZAT ...KUVAJT....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....



ime;SONJA
boja kose; TAMNO SMEĐA
boja očiju;SMEĐA
kao osoba je...ZABAVNA ,DOBRA,MALO BRBLJAVA AL DOBRA.....MA DOBRA JE ONA....bangwink.
LJUBAV;...ZALJUBLJENA...R...---HEH---cerekwinkyes

ime; EILA
boja kose;SMEĐA
boja očiju;SMEĐA
kao osoba je...SUPER,LUDA,ZABAVNA,BLESAVA...MA SUPER JE ONA...thumbupbangnjami
LJUBAV; ZALJUBLJENA.....cerek

13.06.2006., utorak

....hm...hm.....

dosada nisam mogla pisat post....zato što mi komp. nešto neće ulazit na blogrofl...al eo sad sam na tehničkom pa mogu objaviti......lol...u mom crazy life sssvašta se izdogađalo......pa neznam odakle bih počela...možda od ljubavi; hm...hm...rolleyes kad je to u pitanju ...takooo sam zbunjena...ali jedno znam mi se ON jaaakkooo sviđa......lol....wink..i da my best friend je konačno sa svojom simpom.......pozzzzzz.....