< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 30.09.2009.

u kurac svijete ** di puklo da puklo ^^ =(

Mrzim ovaj svijet i ljude na njemu..prepun je dvolicnih ljudi..^^..aimeee..aaaaa..nemogu rijecima izrazit sto mislim i osjecam.. cry previse razocarenje i tuge odjednom..al kad mi nist ne ide..razocarenje..dvolicnostt..-.-u svemu ovome sto se dogada samo sam htjela saznat istinu..i na kraju..ja najebem..nabijem vas oboje! kad moram psovat.. nonecu nikog imenovat no naci cete se tu u tekstu..zna ona na koju se misli..kako si mogla?to je sve sto me zanima..jebeno dvolicna si ispala..ne samo u vezi ovoga.u vezi svega..seres okolo..i pricas o nekim facama i iskrenosti.pa daj budi ti jednom i recii sve sto imas i mislis u facuu..u kurac..^^..ajde bar jednommmm..molim tee..! mad sve si zakuhala i onda makla krivicu sa sebe na mene..ja sam ispala kriva..sam neznam kako..al ne..ti sam mislis na sebe..ti si si jedina bitna..omgg..nevjerujemm..nisi samo mene razocarala..to znass..i glee..stvarnoo..ne smeta mi sto si sretna..svatko trazi svoju srecu..al nemozes mi to napravit..ti si svoje rijesila..na nepravedan nacin..a ja sam izgubile bitne osobe..njega i tebe..njega tvojom krivnjomm..tebe krivim na jedan nacin..da nisi lagala mozda bi bilo drukcije..boljee..jednom si trebala snosit posijedicee..bar jednom..^^..al nee.ja ih snosim..tako sto sam lijepo odjebana..i onda se ja idem ispricavat..aimee..mrzim see.. tuzan..neshvaca ni on..on je okolo sraoo..i on bi se trebao ispricatt..ne ja..al kad ja moram bit glupa ii samo pokazivati nesto sto nebi trebala =//..aaaa.. nisam vise potrebna kao frendica..tolko o prijateljstvuu..da si bar priznala kako je biloo..al ne..a znas kolko mi je stalo..al tebe to ne dira..ne diire te sta je napravljenoo..ma jebes vise sveee..i od tebe sam to najmanje ocekivala..zas bas ti.jebotee..kako se nevezati za osobu..jer za svaku za koju se vezem ja najebem.nemogu visee..tuzan..kada ce te svi svatiti? =((..i znam da ce neki mislit da sam o problemima pricam..kad u tom zivim..i stim zivim..s poblemima.moj zivot je problem...al sta da radim..sve je u kurcu..od zdravlja..do prijatelja..ljubavi i skolee..i bez ovog bi bilo dovoljno sranja..a i da ste na mom mjestu vi bi ovako reagirali..i kako dalje?neznamm ://..ponekad razmisljam o tome zast postojim..dali sam potrebna..kad vidim da me neki prebitni ljudi ne trebaju..pisem ovo i suze same idu..vec 4.dan za redom samo placem..aimee.kako promjenit too..kako neshvacaju..razmmisljam o tome kako bi bilo kad bi umrla..naravnoo..ne razmiljam o samoubojstvuu..da se nes krivo ne shvati..vec o tome kako bi ljudi reagirali kad bi saznali..ko bi doso na pogreb..dali bi se neki pokajali zbog ucinjenogg..dali bi se on pokajoo..?..hmmm.. tuzan sve me ovo ubijaaa..=((
a kako bih htjela bit iskreno sretna..neznam kad sam zadnji put..kako bi htjelaaaa..al mi jednostvano ne ide..nije moje vrijeme..nikako..gubim se u svim ti lazima..ogovaranjima..tugi..suzama..same od sebe tekuu..jedna drugu stizu..na samu pomisaoo,na sve ovo..jojj..sam nezelim vise probleme.. tuzan..stvarno mi ih je previsee..cekam bbolje dane..ako ikad doduu =((
i sada shvacam kako brzo ide zivot..minute..sati..dani....mjeseci..godine..aimeee.. tuzan..a uvijek sve istoo..tuga i skola..trosim dane na neke ljde koji stvarno nisu vrijednii..nimalo.al ja to stvarno neznam promjenit..nisu vrijedni ni mog pogleda..a kamoli vremena..suza i tugee..al ja nemogu protiv sebe..i neznam kako to promjenit..zelim koristit danee..zivjeti s osmijehom na licu..jos maloo cu 15.godina..tako ce doc i 20..30.,50..a nikad nista..zelim nesto sto ce to promjeniti.al dobru stvar..da nisam vjecito u suzama..nesto zbog cega cu se smijati..jer zivot prebrzo prolazi..a nista nije kako zelim..ni upola..ni od skole nista ne stignem..a kad nesto radim..sve ko i inace..neznam vise nista..sigurna sam samo da vrijeme leti a ja jos patim za istim <3


Kao sto citate totalno sam ovih dana losee..i jos ova skola..aime..natrpaju tolko togaa..juce smo pisali geografiju..danas pitala eng..sutra pisemo hrvatski..a u petak matematiku i pita biologiju..a o zadaci da ne pricamm..aime..cijeli dan sam nju i radim..al ajdd..
u sk je okee..dns sam odg mat i dobila 4..


Ovako nema nisstt..shvatila sam ko su mi pravi prijatelji..i koji ce uvijek biti tuu..
Sada ljudi idemm.volim vas punoo..i ljubim :***
do sljedeceg posta...saljem kissove svima iz prijasnjih postova
i posebno zahvaljejem Viky mojoj jer ona me najbolje razumije..i Ivana moaa..kad god me trebate tu samm..uvijekk..volim vas punooooo <333
ni neznate kolko mi znacite i kolko mi je lakse uz vas :*

U ovo malo zivota vec sam svasta probala..i nemir i suze..kakvog je okusa izdaja..svako dno bila je nova stepenica..nisam pala koliko bila slomljena..ne postoji bol tako duboka..da slomi moju dusu napola..ja idem dalje bezobrazno iz prkosa..ja idem dalje kao ranjena vucica <3 <3 <3 tuzan


by:anna cullen(razocarana)

18:12 | Ostavi Trag |14| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.