< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 27.09.2009.

za srecu uvijek malo falii =(

This aint Hollywood,this is a small town I was a dreamer before you went and let me down Now it's too late for you and your white horse,to come around..:(

ejj ljudii..opet nedjelja i nemam šta radit..naravno osim pisati zadaću i učiti..al ne pada mi na pamett..napravila sam večinu..al učit neću još..pretjeruju..već stižu prvi testovi i pitaju..a zadaće je već previsee..jajjj :((..


Jučer je Ena slavila rođendann..bilo mi je kull sretan..naveče smo bili vani s ovima s Antinog bdayaa..bilo je prekull..aime budala..Čuljak,Kiki i Kneža su bili mrtvi pijani..tolko da su plakali Kneža i Čuljakk..ja sam tamo umirala od smijehaa..padali su s biciklova..plesali..pokušavali nemoguće (:

E da ljudi poslušajte grupu Reamonn..preeeedobroo..ovisnik sam postala..o njima i Taylor Swift..ona ima prekrasnihhh pjesamaa..i ovo gore je njezina pjesma..White horsee <333..baš mi idee =/

al evo ono o čemu sam htjela pisatii..
Meni jednostavno u ničem ne idee..al stvarno u ničem..neznam zaštoo i jesam li to zaslužila..al sam sigurna da neznam kad sam zadnji put bila stvarno sretna..neznam kad je to biloo..i to mi tako falii..uvijek mi maloo fali..i tad nekoo dođe i stvar učini još goromm..na svijetuu više nemožes nikom vjerovat i nikad nigdje nisi sigurann..moji strahovi iz daana u dan postaju većii i sve više je stvari kojih se bojim..jer ipak ja sam jedna duša malena baš ko i svii..i mislim da su strahovi opravdani..al mene mući najviše strah od razočarenja i samoće..sve bih pretrpjela al samoćuu nikad..toliko jaka nisam..jer uvijek mi netko trebaa..nebi mogla sama..zahvaljujem Bogu na prijateljima..bar njih imam..nekad se osjećam slomljeno..izgubljeno..uplašenoo..i večinom zbog istih osoba..neznam zašto dopuštam da mi to rade..zašto jednom ne kažem ne više..?!neznam se postavit..u tom je stvar mislim..il mi je možda previše stalo..al to nisu pravi prijatelji onda..nisu!..nisu prijatelji kakve bih trebala i njih bi se trebala riješiti brzoo.no ne moguu..previše mi je stalo.ne do svihh..al do njega je..i do još jedne ženske osobe..oke..ona je manje krivaa..on mi najviše problema stvara..zbog njega sam ja vječitoo loše a on to ne vidii..a što se tiče njee..neželim da to prijateljstvo propadne..trudit ću se ko i ona pa kako budee..=/..
Neželim nikad biti samaa..nitko ne može sam pa ni ja..kolko god bila ljuta na nekog..povrjeđena i tada mislila da mogu samaa..da mi drugi nisu potrebni znam da varam samu sebe..to je nemoguće kod mene.. no..aaaaa..nekad želim nestati..otićiii!..kad bih bar mogla otići..daleko..negdje stvarno dalekoo..kad bi barem mogla too..nanana..volim tu pjesmu.znam da me neki ljudi neshvaćaju i nikad neće..no moji najj znaju u čemu je problem i da uz svoje probleme pokušavam ostati normalna i pomoći i njima koliko moguu.
Drugi strah..razočarenje.. tuzan
sama riječ razočarenje zvući tužno..pa se ni ne čudim što i budem tužna kad se razočaram..=/..a najviše mi se to događa s dečkima..nezz zaštoo..al sve bude oke.i vodi negdje..i onda odjednom sve potone..i ništa od togaa..i uvijek jedno za drugim..ko dan za danomm..tak i razočarenja..s novim danom novo srauvijek vjerujem krivim ljudima i oni su mi baš oni najdraži..uvijekk..mislim da su dragi..iskrenii..da im je staloo..a onda..neko sranje i pokaže se njihovo pravoo licee..i onda opet ja budem tužna i ne shvaćam kako uvijek budem razočarana u nekog meni predragog..za NJEGA (neću imenovat ) sam mislila da mi je frend..i odjednom čujem nešto što nisam trebala..ni najmanje..I naravno opet tvrdnje da nije tako bilo..da nije tako rekoo.da se krivo shvaćalo i prenosiloo..i Mia mu vjerujee..kaže da ga predobro pozna i da misli da nije bilo takoo..a ja?..ja neznamm..htjela bi mu vjerovati..al kako..ona me nikad nije razočarala..iznevjerila..a onn..neznam..bojim mu se vjerovatt..njemu najviše iako me nije ni on nikad iznevjerio =S..ne shvačam ni jaa sama..no u nečem je problemm..možda u tome da je o svima sraoo..pa da se ja čisto ne čudim ak je i o meni..i onda mu nevjerujemm..waaaa.. mad
poludiittt ćuuuu :(((..plakala sam ko kreten jučer..al to mi je i trebalo..jer dugooo držim u sebii..i trpim..i oči punee suza a nikako da poteknu..e jučer jesuu..tekle ko nenormalne..jedna drugu pratile..cry..toliko sam se isplakala..i to je dobroo..jer sad držim svašta u sebi al suzee nee..sad samo još želim saznat istinuu..u ovom jebenom svijetu nikad neznaš istinu i nikad neznaš što te čeka..i mrzim tooo..jednom želim znat šta stvarno je..mrzim laži i prevaree..i mrzim ovaj svijet..prepun je loših stvari..i to ne vodi nigdjee..neželim ni zamislit svijet za 10 godina..kud to vodii?omgg.. zaliven

To je svee..rekla sam šta sam imala i lakše mi je..nadam se da ste shvatili što želim rećii..do sljedećeg posta
ljubim i volim sve iz prijašnjih postovaa
by:anna cullen :) <3

11:37 | Ostavi Trag |3| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.