< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 20.09.2009.

<3 <3 tebi ne znači ništa jedna više il manje a meni srce se steže i svee mi je tanje <3

<3 <3 branim se branim da nije mi svee..al mi ne ide..ne ide..lažem i sebe i prijatelje da nije mi stalno do njega <3 <3

Ljudi idem opet pisat :)
malo sam ponavljala povijest..i sad nemam šta radit..na fejsu nema ništ novo..malo pregledam statuse..jer ima šta novoo.slike..i onda se dosađujem..
jučer bila kod Josipe na bdayuu..biloo je preodličnoo..<3 <33..bilo nas je jakoo punoo..za jedan rođendan i previšee..pokloni su bili prekull..najviše mi se svidjeo od metalaca..plišanac kojeg su rezali..i izvadili iznutra svee..i stavili srcee..prekull..i 2 cda mislimm..i Nancy i Iness..kraljice..potpisale se na boksericee..i ostavile otisak usana..tj.pusee..i piše hvala sto postojiš..i to uramile..prekraljevski :D

U petak sam išla na rezanjee..waaaa..došla ja tamoo..takavv me strah uhvatioo..neš neopisivoo..tolko da kad me stara zagrlila da sam plakala..znala sam da neće boljet al strah nije otišao..=(..i kad sam došla sebi izašao doktor kao nema doktorice pa moram ja operirat..uhh..morala sam rezat jer je bilo prevelikoo..tuzan i ušla ja unutra bez stare..i legla..i na kraju dobila dvije inekcije ispod oka.i to utrnulo i nisam niš osjetila..samo znam da sam užasno drhtala..=/.a hvala Bogu ni vidjela nisam jer su mi stavili nešt bijelo da ne vidimm..za 10 min sam bila gotovaa..umotali su me skoro ko muslimanke kad se motaju..koda sam glavu rrazbila..al ajd..preživjela samm..samo što me poslije jako peklo..suze su mi samee išle..i vrtjelo mi see..al prvi dan je sam tak biloo..jučer sam išlaa na pregled i skinuli su mi zavojj..sad je samo krvavo oko =S..pročii cee..ehh..jučer tam u čekaonii..aimee..užasnoo..čovijek je tako nes slično imao 2 god i sam je mazoo..i prije 3 tj su mu izvadili oko..waaaaa..eek sve mu ova kost ispod oka počela trunit..aimee..ja sam se tak uplašila..nedajj Bozeee..protrnem kad pomislim na too =/

Eo sad ono o Čem sam htjela pisatt..>> rasizam
na to sam pomislila par puta poslije eskurzijee..u Rovinju..kad smo se popeli kod crkve koju smo išli obići bila je jedna obitelj..dvije male crnkinje i roditelji..i mi stajali pored njih..mi koji NEmamo niš protiv njih..i kad su oni ošli..glupi Čuljak je imao komentare koji mu inaće priličee..kao joj de fuj sad nemogu tu sjedit tu su bile crnčugee..de dobroo jee..idu mi na živcee..okee..svako ima pravo na svoje mišljenjee.al me to tako nerviraa..mislim da oni trebaju mrzit nas..jer šta smo mi njima radili..ponašali smo se prema njima koda su govna..Bože oprosti al to tako jee..bez i malee grižnje savjeti..oni su ljudi ko i mii..a mislim da to nikoo nebi proživljavaoo..tak da to oko rasizma je totalno jadnoo..ja oduvijek volim crncee..prekull suu.šta bi dalaa da sam crnkinjaa..šta im falii..?!..al nee..ima ljudi koji bi se prije ubili neg bili crnci..al ajd..to je opet ono svatko ima pravo na svoje mišljenje..al razmišljajte realnoo..^^..to isto kao i sa vjerom i sa nacionalnosti..nije bitnoo jer čovjek amerikanac,srbin,njemac,englez,kinez ili musliman,pravoslavac il krscanin..ili pak jer punker ili šminker..meni to nije bitnoo..neznam za druge..ali ljudi se gledaju iznutra a ne po tome gdje žive i u šta vjeruju..što sluša..nisu svi metalci il darkeri savršeni..al nisu ni šminkeri..prekomplicioranoo..ali znate što želim reći..iako sam mal mjenjala temu kroz ovaj kratak tekst..((: htjela bi čut vaše mišljenje o tome..sretan

Jaijjj ljudi moii..muči me ljubavv..stalno mislim na njega..i to mi smetaa..nebi trebalo bit takoo..waaaa.. burninmad volim ga volim ga volim ga..al ja to nebii..ja bi njega voljela kao najboljeg prijateljaa..al ne ide..nemoguu..to nešto u njemu..neznam šta je..nešto posebnoo..što mene tolko privlačii..=/..i Luce mi kaže da mislim pozitivnoo..i pokušavam..al se stvarno bojimm kako će sve to završitt.. no mislim da neće onako kako bi ja htjela..al ništa nije gotovo dok ne prestaneš pokušavat..al mislim da će mi bit lakše akoo ja to završimm..ako prestanem pokušavat..bilo kako..al moramm..ovako sama sebi nanosim boll..a to mi ne trebaa..neželim uvijek ja bit povrijeđena..neželim ni da drugi buduu..al jednom moram mislit na sebe..ne stalno na drugee..aimeee..tuzan..možda bi ga trebala pustit..možda bi bilo bolje za mene..a možda i ne..neznamm..stvarno neznam sto bih trebala..al mislim da ga jjee nemoguće pustit..toliko je jako to što osječam..kompliciranoo..al svaki dan bi ga viđala..išla protiv sebee..i nebi opet uspijelaa u tomee..jer čim je on u blizinii..nebi uspijeloo..u to sam sigurna..mislim da ću patit još ovu godinuu =(((.a kad odem u srednju..možda me prođee..jer u istu nećemoo..kako ga ne budem viđala možda me to prođe..al sve ovo mi ide na živce..i zbunjuje mee..nekad se prema meni ponaša savršenoo..a nekad..svašta slušam i onda se gubim u svemuu..mislim da je on netko kog nikad nisam upoznala..tolko toga kažu da neznam šta da mislim..govore li istinu ili ne..nije savršen al mislim da i pretjeruju u svemu tomu..al neznam..koda nosi nekakvu masku..il se meni to samo čini..no nekad mislim da svi mi nekad nosimo masku..pa tako i on..neznam..pokušavam shvatiti..i nadamm se da će bar ovo sve završit kako bih ja htjela..<3 love you cerek

Ljubim i volim sve iz prijasnjeg postaa..i naravnoo pozzam vas sve punoo
do sljedeceg posta by:MaLLa AnnA CuLLeN <3



14:45 | Ostavi Trag |4| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.