kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

subota, 29.08.2009.

hejjjjjj people..eo mene opet..Maja osla na eskurziju..i uzasnoo mi faliii..Majo <3..pa da vam se ja javim..:))..kod mene ima svegaaa..bila u svatovima..bilo je dobroo..nis posebno jer nije bilo dobrih likova..:(..al upoznala sam superr curu iz srbije..Sandru..:)..pozz njoj..wave..bila kod Čuljka na rodendanu..taj dan su prohodali Mirna i on smijeh.i Mia i Zvone..:))..al su brzo i prekinuli..3 dana poslije..onda sam isla i kod Mare moee..dobit ce bracu il sekuu..<3..ja bii..(=..onda sutra dan sam isla kod Angyy..tam je bilo odlicnoo..i juce kod Saree..prekull je bilo..bile mal kod nje..mal u gradu..bas smo ko klosari sjedili u po parka i slikalii..al biloo je prekull...nek misle ljudi sta oce..jbs njih..:))..jojj..bioo turnir tuu..u Wkk..dosli Mađarii <3..zagrepCani..splicanii..osijecani i varazdinicii..aimee..<3 <3..bili tu sam 3 dana..nazalostt..:((..sva tri dana smo bili s mađarima i tako su dragi..prirasli su srcuu..al doslovnoo..a i mi njimaa..:)..neki vise neki manje al znam da jesmoo..svima nam je na zivce iso neki " Milan "..ma dee..kao emo..lik je najstariji medu njima..i uzasno jadan i perverzan..fuj..^^..i naravno mi se nadale da cemo ih gledat poslije bar na fejsu..al nemaju fejs..omgg.^^..na to smo ja i Ivana stale i onoo "wtf?!"..ni neznaju sta je to..haha..al jbgaa.imamo msnove od Tomya i Georga..kak vecc.:D..s Edwardom smo pricali hrvatski jer je prije zivio u Srbiji pa zna..a s Tamasom..tj..Tomijem engleski <3 <3 <3..ostali nisu znali engg..vise manje..al bilo je tesko s njima pricat..jbgaa..Ivana i Lela su se slikale s njima.ja bii..:(..al jbga..nisam bila tad tamo..:((..sttvv..decki su predragi i zao mi je sto su osli..jbga..al miss da nagodinu nisuu tuu..:(((..Dinamo je pobijedioo..igro finale sa Hajdukom..uhh..i njih ima dobrih posebno Tinn..=)..<3..i kad je zavrsila ta tekma..svi su odmah direktno isli..:((..waaa..al mahali su nam i slali puse iz busaaa..aimee..svi smo bili u beduu..al najvise mislim Ivana i ja..jer nezz..cudnoo..tako smo se brzoo vezalii..<3 <3..a na pocetku smo ih sam pamtili po brojevima..ono kaoo..najbolji su brojevi 4(njemu nisam saznala ime al on mi se najviseee svidoo od njihh.:((..)..17(Tomy <3)..11..(Georgo,tak ness..taj je definitivnoo najzgodniji..savrsen je..al zato i umisljen..)..i 9..(ni njemu nezz ime..al je dobar..jakoo dobar..:) kiss njima cetveroo :D..upoznali smo i Varaždince..Peru,Dominika i Mihalea..i oni su bili dragii..simpaticni zapravoo..:)..pozz i njima..
I tak dok mi zalimo sto su oni osli blizi se eskurzija..<3 <3 <3..aimee..a sjecam se kad smo govv..jos treba proci cijeli 7. razz pa idemoo..kao nije to dugoo..brzo cee..a sad kad idemo za 3 dana..ja nevjerujem..wiwiwiiiiii..:)..znam da ce bit odlicnoo..jos sam da ima trebana..jer s ovim pubertetskim musicama ovisna sam o njimaa..sretan..al priznajte..i vi stee..takk?!xD..dns je sva moguca odjeca osla na pranje za eskurziju..i jos moram u ponedjeljak u shopping..jos sam kozmetika..:))..
I Ena moja mi se sutra vracaaa..weee..(=..nikad nebi rekla al sam je se stvarno zazeljela..aimee..a sam 10 dana..a ko mj danaa..:)..al sad ce ona brzoo natrag..<3..kiss
Ovih dana sam stalno na kompu..koristim priliku dok je Katarina vani a Ena u Savudriji..:D..pa sam tak i post napisala..bilo je vrijemee..naravno uz fejs, stalno sam i na msnu i youtubu..al stalno mi se vrti Justin Bieber na youtubu <3 <3 <3ofcc..aimeee..decko ima prelijep glas..prekrasno pjeva..a tak i izgleda..odlicnoo..aimee..<3 <3 <3..ja se zaljubila..:DD..sad sam ovisnik o njegovoj pjesmi Where are you now..poslusajtee..meni se jakoo svida..i uz sve sto decko skejta <3 <3
ljudi odo ja..napisala sam see..s teeme na temu skacemm..(=..ehh..javim vam se poslije eskurzijee..(=..sam sto ce mi svi falit..:(..al jbga..brzo cu i kucii..(=
volim vas i ljubim najviseee..
pozz i puse svima iz prijasnjih postova.I..::...Georgu
broju 4 <3 <3 <3 tuzan
Tomyu
broju 9 <3
Peri,Dominiku i Mihaelu..:)
Tinu wink
Sandri (:
i sviimmm ostalima koji su bili na turniru
Do sljedeceg posta..
by:malla anna cullen <3

13:52 | Ostavi Trag |3| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.