kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

subota, 15.08.2009.

koncert i spavanje kod mene..<3 <3

eiiii ljudovii..eo me opett..sinoc bila lana..bioo je odlicnooo..:))..naplesala se..iskakala..izvristala..bilo je superrr..mislim da smo bile jedne od najglasnijih tamoo..a i najdivljijih..jer ja sam uvijek za zabavuu..zabava zabava i zabava..:DD..i pless..(=..spavale mia i mirna kod mene..bilo je zakon..mal na kompu..mal uno uno..pricanje i prepricavanje dogadaja..ma superr..zaspale oko pol 5..neki lik u jokeru kad smo isli kucii..ja stojim u redu i cekam da dodem do svog voljenog spritea jer sam ovisnikkk.i kaze meni likk.."mala ti ces bit lijepa kad narastess..bas si zgodna.."takk..?pita prijatelja..kaze on "dada..zgodna mala.."ja umrla..de trss^^..bass..ja izlazim on meni dovidenja..reko bok i tebii..:)))i takk..opet sam vidla onog kretenaa..aimeeee...:@..al kad mi je tak dobarr..://..i izbilo neko sranje poceli se oni naguravat..i mia mi kaze da je on tad cijelo vrijeme gledoo..al nebi reklaa..sumljamm..jedni kazu pali se na tebe..drugi to je zajebancijaa..a ja lagano ludimm..nije kull..a ja bi takoo njegaaa..joj joj miaaa..da bar je takoo..sta bi dala..:/..<3 <3 <3..joj pocela sam gledat oprezno s andelomm..:)..kako je likkkk dobarrr..waaaa..ja i mia moja ludimoo..odlican jeee..:DDD..i tak polako se priblizava skolaaa..neee..:((..fakk..al onda stalno nes radis i nije dosadnoo..joj joj..(=..eskurzija za samoo 15 dana..waaaa..<3 <3 <3 <3 <3..jedvvvaaaaaaa cekkaaaammmm..:))..jojoj..eo mala krava me ubija..idem s kompa..katarina kravooooo...waaaaa..mrzim to deriste..javim vam se opettt..aje ljudii..uzivajtee..
do sljedec posta..ljubim i volimm najviseeee..<3 <3 <3..pozz svima iz prijasnjih postova..i dajte ljudi ostavljajte komentaree!!..:@
pozzzz.. by:malla ana cullen..:D

15:16 | Ostavi Trag |4| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.