kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2009 (7)
Kolovoz 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope
design by: iwa

Opis bloga

Opis bloga

svasta o dvije budale..:D
°°ime°°:ana i maja
°°rodene smo°°:maja 2.12.95..ana 15.3.95..(=
°°slusamo°°:avril <3..prljavce..nickelback..
hladno pivo..crvenu jabuku..
lady gaga..
°°ljubav°°:obje slododnee..:D..
°°ne volimo°°:laz..prijevaru..preseravanje..umisljene i
ufurane ljude..zmije..stakore..skolu..
°°frendovi°°:becca..nella..ivana..kety..ena..miaa..
viky.luce..anđela..fuky..anja..jopa..sara
pera..novak..rafoo..culjakk.benjo..zvone..
fucek..margo..blizanke..anamarija......itd
°°naj filmovi°°:..twilight..<3 <3..honey..svi plesni..titanicc..(=
Image and video hosting by TinyPic maja Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
black star..<3
Image and video hosting
Image and video hosting by TinyPic

petak, 07.08.2009.

jebes ti too^^

eo mene opet..maja nema inspiracije..a meni se opet pisee..bila sam kod starog..omg..stvarno lose izgleda..jbte..kad sam usla u sobuu..noge su mi se odsjekle..^^..eni i kati pozlilo..jbte kad sam usla u hodnik i vidla enuu..ko duh doslovnoo..stari za par dana izlazii nadam see..<3 <3 <3..ide na par pregleda..i mozda ide na operaciju da moze normalno hodatt..ak ne operira..mozda mu to utjece na hodd..u p.m..!tak da..drzim mu figee..veceras vald u grad..nadam se zabavi..treba mii..:/..negg..htjela sam pisat o tome kolko je pravi frendovaaa..!?..dobro pitanje..neznam odgovor..:S..ja sam uvijek uz one do kojih mi je stalno..navodne b.f.f.no..svaki dan novo razocaranjee..kad neko treba bit uz mene..nema ga..osim becce i mozda jos 2 osobe..drugih tad nema..i meni nekad treba rame za plakanje..par lijepih rijeci..potpora..ili sam da mi neko kaze isitnu..mrzim ljude koji mi glume frendove a seru iza leda i krivo prenose..ja ono sto kazem..priznam..tak mislim i treba oko toga punoo truda da promjenim misljenje..al unatoc tome ima toliko ljudi koji seru i krivo govore da u drugim ocima ispadnu bolje osobee..dajte ljudi nadite si zivott..^^..onda se drugi moraju svadat i to pokusavat rjesit..a zastoo?zbog nekog ko nema svoj zivot i ko se uplice u tudii..dajte ljudii^^..sam me zanima kud to vodii..^^ nadam se da se bar u necem slazete sa mnom.. do sljedeceg postaa..ljubim i volim najviseee..(=..pozz svima iz prvog postaaa..<3..uzivajtee.. pozz wave by:malla ana cullen

13:15 | Ostavi Trag |0| Prepiši Na Papir | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.