Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-.-'
ImE:DaJaNa
PrEzImE:ImAm Ga =)
RaZz:7b
ZIvIM u: Sb-U
VoLiM:NaRoDnJAkE,mA svE..
fREnDOVe,OBIteLJ....
ne VoliM:dvOLIcnOSt,LaŽ,
UmiSLJeNOSt...
OpIs:LuDA,opUSTenA,vEsELa,
ZbRkaNa...
NaJ bOjA:ZElEna,ljUbiCaStA,cRNa.
NaJ friENdiCE:hELy,iWE,EnA,
VaLe,aNa...
Ma imA IH PUnO..
Sve iH vOLim <3

EtO tO jE svE..
KOmAJte=)




eVo JOs nEstO Sto VOlim A Sto NE ;;;

VOLIM:

decke.ofc

biti zaljubljena

narodnjake

i svu ostalu muziku

prijatelje

starke

playboyev zečić

more

ljeto


otkacenost

taekwondo

medalje

biti prva



NE VOLIM:

umišljene

dvolicnost

morske plodove

đigeru

kelj

kad se neko mrzi):

kad neko misli da je najbolji

plakati

biti tuzna


....<3...




















-.-'
sLuSaS?
..metal..
cajke!!!(:
rock..
rep...
domace...
punk
sve...XD
pop-rock...
  
pollcode.com free polls

credits

ME. SkaterGirl.^^[dz]
CODES. SHOTGUN





nedjelja,
06.09.2009.
Image and video hosting by TinyPic2.dan- Upoznavanje...Image and video hosting by TinyPic

Evo:

Drugi dan sam malo razgledavala.Gledala sam malo sobu,piplse kraj mene..bio je jedan decko(s lijeve strane),i cura (s desne strane).Nismo bas pricali jer se nismo bas ni upoznali...
Kirurg je dosao,taman kad su bili moji roditelji.Rekao je da nije sve pošlo kako je on zamišljao.Bilo je komplikacija,operacija je trajala puno duze nego sto bi trebala trajati...Problem je krvna žila.Jedan se prst hranio drugim,nije imao dovoljno krvnih zila,tako da je on "mrtav".Oni su nesto radili,vamo tamo,kemijali i uspijeli.Svaka im čast!Morali su ostaviti rupicu,znaci nisu sve zašili...Bolovi su bili dosta jaki...Osjecaji su se mijesali...Jedan glas mi je govorio: "Zasto si to napravila?Toliki bolovi samo zbog toga!Rane,krv,bolovi!!",no drugi glas je govorio suprotno: "Bravo!Neka si se rjesila svega.Bolovi i rane ce proci i onda ce sve biti uredu.
Nisam znala sta da vjerujem..Prvom ili drugom glasu?Misli su mi se motale po glavi..
Bila sam tuzna i sretna u isto vrijeme...Nikada nisam imala takav osjecaj..Moji su mi dosli u posjetu..Natrpali mi slatkisa i sokova...uff.za 10 dana =)
Bila sam sretna sto su dosli..Trebala mi je podrska..

Malo sam slusala price...Za onog decka iz moje sobe,po glasu sam pretpostavila da ima 15 godina..i pogodila..bravo ja!heh,a za onu djevojku nisam..rofl evo nesto o njima:
Taj decko se zove Mislav i ima 15 godina..Bio je na operaciji jer je pametan slomio lisnu kost ..nonoma lud tip..
Danijela ima 16 godina..Kad je dosla nisu znali sta joj je,pa je ostala dva dana..i onda su skuzili da joj treba vadit slijepo crijevo..a ona mislila da ce kuci..bila je tuzna..vrlo je simpaticna i draga cura...thumbup


Ne zelim vam vise dosadivat,pa bi ovo bio kraj 2.poglavlja...
(nastavak u sljedecem postu)

komajte puno...=)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.