Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-.-'
ImE:DaJaNa
PrEzImE:ImAm Ga =)
RaZz:7b
ZIvIM u: Sb-U
VoLiM:NaRoDnJAkE,mA svE..
fREnDOVe,OBIteLJ....
ne VoliM:dvOLIcnOSt,LaŽ,
UmiSLJeNOSt...
OpIs:LuDA,opUSTenA,vEsELa,
ZbRkaNa...
NaJ bOjA:ZElEna,ljUbiCaStA,cRNa.
NaJ friENdiCE:hELy,iWE,EnA,
VaLe,aNa...
Ma imA IH PUnO..
Sve iH vOLim <3

EtO tO jE svE..
KOmAJte=)




eVo JOs nEstO Sto VOlim A Sto NE ;;;

VOLIM:

decke.ofc

biti zaljubljena

narodnjake

i svu ostalu muziku

prijatelje

starke

playboyev zečić

more

ljeto


otkacenost

taekwondo

medalje

biti prva



NE VOLIM:

umišljene

dvolicnost

morske plodove

đigeru

kelj

kad se neko mrzi):

kad neko misli da je najbolji

plakati

biti tuzna


....<3...




















-.-'
sLuSaS?
..metal..
cajke!!!(:
rock..
rep...
domace...
punk
sve...XD
pop-rock...
  
pollcode.com free polls

credits

ME. SkaterGirl.^^[dz]
CODES. SHOTGUN





srijeda,
02.09.2009.
Image and video hosting by TinyPic1.dio NESVJESNAImage and video hosting by TinyPic

ei,ljudeki..oprostite sto me nie bilo...
sad ide 1.dio....

Ujutro,oko 9 sati,tata me odvezao do bolnice..otisli smo na odjel Djecje kirurgije,te potrazili doktora koji ce me operirati...nisam osjecala strah..samo sam bila malo nervozna..Usla sam u neku prostoriju te se presvukla u piđami(u kojoj sam se i operirala).Sestre su me dopratile do sobe,u kojoj cu biti tih 5 dana...
Samo sam pogledala osobe u sobi,te legla na krevet,pokusavajuci zaspati..no,nisam mogla...morala sam cekati operaciju 2 sata..jer prije mene su bile još 2 operacije...nestrpljivo sam cekala...i docekala...
Sestre su dosle da mi jave da je kirurg spreman i da je moj red.posli smo liftom prema operacijskoj sali..malo sam razgledavala okolo..vidjela sam vrata na kojima piše PRIPREMA, u kojoj su bili asistenti pri operaciji...a na drugim vratima OPERACIONA SALA 3.odvezli su me u nju.premjestila sam se na stol.hvatala me nervoza,ali opet ne i strah...
sestra me uhvatila za ruku te na nju stavila onu spravicu za mjerenje tlaka..okrenula sam se nazad i vidjela ekran na kojem su moji otkucaji srca..kako je fora!!!;)
onda me sestra uhvatila za drugu ruku te stavila iglicu.malo smo se nasalili u sali...kirurzi i sestre...
Doslo je vrijeme.sestra je rekla da ce mi dati anesteziju.polako mi je davala..sestra iza mene je pricala,cula sam je no poceo je jaki šum u ušima...i ,op..zaspala sam...

nakon operacije su me budili,ali ja se nisam htjela probuditi jer mi se nije dalodead
spavala sam cijeli dan....

sutradan su me probudile sestre...poslje je došao kirurg koji me operirao..
cula sam ga kako govori,i shvatila da operacija nije završila kako je on očekivao...
A problem je...
(nastavak u sljedecem postu)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.