Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (8)

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis mog blogića

tFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana i jaaa...koma

moja razmišljanja....i događaji.....o svemu...glupostima
Od 18.7.2007. vas je bilo:
Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

Text Miscellaneous 2 Glitters

Text Miscellaneous 2 Glitters



myspace

myspace


O meni: wink
Zovem se Andrea i dolazim iz malog selca kraj Vinkovaca...
zovemo ga Texas ali na karti Hrvatske je upisan kao Komletinci...
prije par dana sam napunila 17 godina...a kako vako "pametno pišem"...
može samo značiti da idem u Gimnaziju (sucker)u Vinkovce...tako što da vam pričam...kako ljudi pričaju da u Gimbulju idu samo pametni ljudi..ja sam stvorena da pokvarim dojam o Gimnaziji i da svima kažem kako se varaju...heh šala na moj račun...uglavnom..prolazim s 4...tj.prolazila sam i prvi i drugi raz...tak da...valjda će bit tako i u drugom....nemam dečka i netrebam ga.......


Volim:sve što vole mladi,slušat glazbu,plivat u moru,spavat,jest(pizzu,sladoled...),nekoć i dečke ali ne više(shvatit će te),metal,rock(stari hrvatski),nešto punka,starke svoje jedne i jedine tj.dvoje,obitelj,Boga i tak....wink

Ne volim:umišljene,muške osobe ili kurve ili ženskare ili žigole....sebičnost,hvalisanje,
dosadne,glupe,prepametne...
grah...itd.no

Slušam:Nirvanu,Metallicu,Korn,
Evanescence,Soad, Azru,Riblju Čorbu,
Vatrogasce,RHCP...itd yes

Moja fatalna abeceda:
A:andrea,anđuva ili
ajuva,jesam li to ja!aha
B:banje,bazeni,kupalište
u vk koje volim;bombone,obožavam
C:crna boja,naj boja
na svijetu...contra..kafić...
D:dinja,volim je više
od lubenice
E:ej..najjača riječ
F:fora;fanta
G:grad..volim gradove,
više neg sela
H:Hrvatska..moja
kančri;hrvoje..prijatelj...
I:inćun...neznam
šta je..ugl..se sprdamo na tu riječ
J:jana..naj
voda..definitivno;juda..moj frend...
K:krevet..što bi bez njega kisik...također..kiša.....
L:lipa...najmirišljaviji
cvijet
LJ:ljubav...nešto najvažnije na
svijetu..
M:matea...moja seka...marija3X..
frendice....mama....mobitel..
N:ne..nedam...najdraža riječ...
NJ:njiva...svašta proživila na njoj...
kad smo išli u metlice...metal..
O:oaza..meni označava nešt
kao "poslje kiše dolazi sunce"..obitelj...
P:pivo...no coment....
R:rukomet..moj sport...rodbina..
S:sunce..obožavam ga...
Š:šuma...mjesto na kojem idemo na prvi maj...i inače s društvom...
T:trava..heh...sprdam se...tiho...moj frend...tuna..također...toma...
U:uuuu...višem kad neki
lik dobro izgleda....uvala..nja mjesto za kupanje...
V:voda..što bi bez nje...
Z:z....,s njima nemam sreće....tj..
muškim imenima koji počinju s slovom Z....
Ž.život...najveća kazna....

Linkići...:
Iv@-little angel....super cura...posjetite

diary of one zaljubljene girl....super blog...ljepe sličice

Monik@-šareno djevojče....hippy cura...super blog....

Lude seke...nastupaju...

tanj@...cura iz moje škole....super cura...

Kristin@...great girl...

super...mračni...crni blog...jedne cure...




EVANESCENCE lyrics


Obožavam ga...i am in love...+++

Moja Ekipa:

free file hosting

free file hosting


Matea:moja seka,voli slušat narodne i metal,
znam da je u duši metalka al neće da prizna,ima crvene starke,trenira rukomet,
ide u gimnaziju,sad će drugi raz i prolazi s 4,voli starke,voli more,
sviđa joj se jedan dečko Danijel,ovako je pametna,dobra,neda se zajebavat,
prezrela za svoje godine...

picture hosting

picture hosting


Ana:sluša sve od narodnjaka do Nirvane i Azre,ima dečka 3 god-Mirka,
voli more,ide samnom u raz ,prolazi s 4,ima žute starke,voli se družit,ima puno prijatelja,pametna,odlučna,neda se zajebavat,sve ti kaže u lice....sve naj!!

myspace

myspace


Marija-Ajuwa:sad će drugi raz. poljoša,prolazi s 4,sluša narodnjake,
voli dečke,ima sive starke,luda,sad joj se niko ne sviđa,dobra kao osoba,
sve ti kaže u lice,da se iživcirat,nekad lijena,partijanerica prava....

free file hosting

free file hosting


Marija P.:luda,ide u ekonomsku sad će 3 raz,luda,ne voli starke,voli more,
sluša narodne,ima trgovinu,vako je dobra kao osoba,neznam ko joj se sviđa...

myspace

myspace


Marina:ide samnom u raz.,prošla s 3 al može ona to i bolje,neznam ko joj se sviđa,
ima plave starke,voli more,super cura,voli dečke,partijanerica,sluša sve,dobra kao osoba,
super frendica,pametna al malkice lijena

myspace

myspace


Cenićka-Pepo:ide u ekonomsku ,sad će 3 raz,prolazi s 3,sviđa joj se jedan-valjda,voli dečke,
puši,ima bež starke,lijena,voli pit kavu,super cura,luda do bola...

pimp myspace

pimp myspace


Sanela:super cura,sad će 3 raz tehničke škole,voli narodne,nema starke,
sviđa joj se jadan,prolazi s 4 skoro s 5,super kao osoba,pametna...


Music Lyrics




Avril Lavigne - "Skater Boy" lyrics








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


nedjelja, 29.07.2007.

party i Banje...

evo mene.......danas ja bijahu u Vinkovcima na Banji.......onak....fakat..je dobro.....kao na moru....voda je čista i duboka..što je najvažnije....ja i buraz smo skakali s nekog mola.....baš sam se izživila...sviđa mi se....ja trenutno...osim što slušam Jimia hendrixa....pizdim...sestra nešto izmišlja i neće da ide van...joj seko seko...kasno si se odlučila bit djevica....živcira me....sad su svi vani a ja čamim na intrnetu u ovoj glupoj plavoj bratovoj sobi i slušam..nešto dobro....tj kako neko lupa po gitari....sinoć smo bile na partiju...to su org dečki iz mateinog bivšeg razreda...baš je bilo super...svi su se poubijali...od pića naravno...i tak...tapije ni na vidiku..tak da jedva čekam novi.......



komentari (1) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.