Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

a neznam sta da kazem
jer ako nesto kazem tek tako da kazem
onda ce ono sta kazem biti bezveze
jer sam to rekla tek tako da nesta kazem..
ok??
zbunjola...hehedead

image hosting file hosted images

image hosting file



ime:lucija
bavim se:plivanjem
volim:sebesmijeh
moje prijatelje
bazen

...

ne volim:
neke osobe
glupače
umišljene krave
a od drugih stvari:
brokulu
spinat
rano ustajanje
prljave WC-e
smrad nogu(bratovih)
prati suđe

RIJEŠITE OVAJ TEST O MeNI!!!! DA VIDITE KOLIKO ME POZNAJETE!!!!
čajanka

linkići:
..vrsica..
..iva s..
..jele..
..paolica..
..juli..
..andreica..




Kako ljudi prde?
-Učtiv-prdne i kaže:"Pardon".
-Cinik-prdne i gleda u oči.
-Kavalir-pušta damu da prva prdne.
-Pobožan-prdne i kaže:"Božja volja".
-Bezobrazan-prdi iz vlastitog zadovoljstva.
-Osjećajan-prdne i kaže:"Ah".
-Veseljak-prdne i kaže:"Tko prdi, zlo ne misli".
-Idealist-prdne iz uvjerenja, a ne iz guzice.
-Sentimentalan-prdne i misli kako bi bilo da nije prdnuo.
-Šeprtlja-prducka cijeli dan, a nikako da prdne.
-Naivčina-prdne i misli da je učinio veliko djelo.
-Nestrpljiv-jedva čeka da prdne.
-Dobro odgojen-prije nego što prdne, moli za dopuštenje.
-Goropadan-prdne da se prozori stresu.
-Realist-smatra prdac za prirodnu stvar.
-Egoist-prdne samo za sebe.
-Sramežljivac-prdne i pocrveni, pa se objesi.
-Muzikalan-prdne i ustanovi u kojem je molu ili duru.
-Gurman-prdne preko govna da jače smrdi.
-Podmukao-prdne da nitko ne skuži.
-Dvoličan-prdne i pita tko je prdnuo.
-Diskretan-prdne i kaže:"neka to ostane među nama".
-Neoprezan-prdne i usere se u gaće.
-Flegmatičan-svejedno mu je prdne li ili ne.
-Kolegijalan-daje priliku i drugima da prdnu.
-Škrtac-prdi samo u zatvorenoj sobi.
-Pesimist-nije ni prdnuo,a već misli da se usrao.
-Penzioner-kaže da se bolje prdilo za vrijeme Jugoslavije.


save the planet!!
kill yourself..dead


nitko ne umre kao djevac jer život jebe svakoga!!

jebeš učenje,uči jebanje!!

okolinu pošteno odjebi..živi kako se živi tebi!!



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics




Free Music

Free Music



Free Music

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
( > < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!


četvrtak, 27.12.2007.

dragi djedo mraz...

..evo pisma..

dragi djedo mraz..

dedo nas ..
vidjela sam te neki dan u vtc-u..i znas to ti odijelo ne stoji najbolje..trebao bi probat s crnim kaze se da te vizualno cini uzim..(sigurna sam da bi se gospodi mraz svidjelo.. naughty)..uglavnom..ove godine sam bila jako dobro..napisala sam skoro sve zadace..(osim onih prošlo polugodiste...tj u prošlom razredu..oni dvadesetak možes zanemarit..ha?..)..uvijek sam pomagala mami..(osim kad joj nisam pomagala..tj gotovo uvijek..al i to mozes zanemarit..)..isla sam na sve treninge..svojom i tudom voljom..al isla sam...nisam previse maltretirala brata..(tako ja mislim al nemoj pitat njega..on laze..znam da ce reci da sam ga tukla i sve....laze..rolleyes)..redovito sam tukla svih..ali to su i zasluzili..itd..vidis bila sam dobra..zanemarivsi sve ostalo..pozdravi gospodu mraz..soba 1.soba 2. soba tri..soba 4..soba 5...soba 6..soba 7..i ja mislim da je to to ak je još neki pozz i njega..i još pozdravi sve patuljke..i to bi iblo to..

p.s.. htjela sam te još jednom posjetiti da mi doneses onaj bicikl..malog.bracu...par cokolada..neku kulj majcu..jednog psa..i ako stane ubaci i još sto eura..nebi skodilo..i.. onog malog dinusaura..al u prirodnoj velicini..
p.s 2..zanemari sve greske u pravopisju..neznam pisat..smijeh..i ove godine nema mlijeka i keksa..udebljat ces se..na dijetu djedo..

tvoja DOBRA lucija





| KoMeNtArI (24) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.