Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

a neznam sta da kazem
jer ako nesto kazem tek tako da kazem
onda ce ono sta kazem biti bezveze
jer sam to rekla tek tako da nesta kazem..
ok??
zbunjola...hehedead

image hosting file hosted images

image hosting file



ime:lucija
bavim se:plivanjem
volim:sebesmijeh
moje prijatelje
bazen

...

ne volim:
neke osobe
glupače
umišljene krave
a od drugih stvari:
brokulu
spinat
rano ustajanje
prljave WC-e
smrad nogu(bratovih)
prati suđe

RIJEŠITE OVAJ TEST O MeNI!!!! DA VIDITE KOLIKO ME POZNAJETE!!!!
čajanka

linkići:
..vrsica..
..iva s..
..jele..
..paolica..
..juli..
..andreica..




Kako ljudi prde?
-Učtiv-prdne i kaže:"Pardon".
-Cinik-prdne i gleda u oči.
-Kavalir-pušta damu da prva prdne.
-Pobožan-prdne i kaže:"Božja volja".
-Bezobrazan-prdi iz vlastitog zadovoljstva.
-Osjećajan-prdne i kaže:"Ah".
-Veseljak-prdne i kaže:"Tko prdi, zlo ne misli".
-Idealist-prdne iz uvjerenja, a ne iz guzice.
-Sentimentalan-prdne i misli kako bi bilo da nije prdnuo.
-Šeprtlja-prducka cijeli dan, a nikako da prdne.
-Naivčina-prdne i misli da je učinio veliko djelo.
-Nestrpljiv-jedva čeka da prdne.
-Dobro odgojen-prije nego što prdne, moli za dopuštenje.
-Goropadan-prdne da se prozori stresu.
-Realist-smatra prdac za prirodnu stvar.
-Egoist-prdne samo za sebe.
-Sramežljivac-prdne i pocrveni, pa se objesi.
-Muzikalan-prdne i ustanovi u kojem je molu ili duru.
-Gurman-prdne preko govna da jače smrdi.
-Podmukao-prdne da nitko ne skuži.
-Dvoličan-prdne i pita tko je prdnuo.
-Diskretan-prdne i kaže:"neka to ostane među nama".
-Neoprezan-prdne i usere se u gaće.
-Flegmatičan-svejedno mu je prdne li ili ne.
-Kolegijalan-daje priliku i drugima da prdnu.
-Škrtac-prdi samo u zatvorenoj sobi.
-Pesimist-nije ni prdnuo,a već misli da se usrao.
-Penzioner-kaže da se bolje prdilo za vrijeme Jugoslavije.


save the planet!!
kill yourself..dead


nitko ne umre kao djevac jer život jebe svakoga!!

jebeš učenje,uči jebanje!!

okolinu pošteno odjebi..živi kako se živi tebi!!



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics




Free Music

Free Music



Free Music

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
( > < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!


ponedjeljak, 24.09.2007.

weeeeeeee....cekcek...samo da se sjetim sta...a neam blage..jbga..

zubo
...bas sam bleka..al na veze da pocnem..
nisam se puno javljala jer nisam imala vremena..ova dva planktona u mom mozgu nemogu bas sve..
hehe
i tako...jedan plankton je bio usredotocen na zabavu..a bilo je puno nje..i imao je puno posla..bila sam na šolti gdje je moj prvi plankton uzivao..i zabavljao se..i tako..naucila sam puno toga o debati..(e tu se preznojio...nemoze on tolko pamtit...prijetio mi je otkazom!!!...nda..al je bilo super...kad naucim kako stavit slike..(evo vec se zali cim sam rekla da cu ucit..)onda vam stavim slike..hehe
a onaj drugi je bio usredotocen na...plivanje i itd..a on je sad malo nezaposlen..pa ga eto sad koristim za pisanje posta..tu je bilo dobo..jer nismo imali treninge pa se odmaro..al imat ce sad on posla znam ja..i tako..i usput napominje da se pogotovo odmorio na izletu..al je bilo tuzno...
no da prvo počnem govorit od početka...(di mi je sad prvi plankton...aaaaa..evo ga...) i da počnem...
treneri nas odlucili odvest bogu iza nogu pred tjedan dana..i tako isli mi na paintball.i rafting...za masne pare..i zabavljali se..I MORAM SE POHVALIT DA MI JE GRUPA BILA BETVRTA..HEHEnaughty
tj muka za mjehure..ona je voda bila uzas..smrzla sam se...hehe
i tamo smo bili prvi..aha.sta ces sad..a ?ljubomora...vidi moj planktonic..dead
i tako i onda ono cmizdruljene došlo..rastavljamo se..a svi su plakali..i ja..i još da bude gore..nakraju me trener poslo u kombi s deckima..strasno..i to samu..a sta se može...

ajde sad moram ic vec mi plankton place i zali se da mu je dosta svega...puss i bok..volim vas..

p.s..djukelo..oklada je moja..naughty



| KoMeNtArI (7) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.