nedjelja, 03.09.2006.

..hm, woooow...

evo me!!! jel me netko tražio??? :))
pa da, pozdrav people... evo mene nakooon duugoooo vreeemeenaaa... živa sam ... sam sam niš ne pisalal jer... nemam blage, ne mi se dalo... a ve, kak po običaju počinje škola sutra i ja bum sve po svud sam ne pri knjigi :)) pa ono, ja, ne?hmm... kaj da vam napišem... ovi prazniki prešli su mi jako brzo i ve pok na mučenje s matematikom valjda... ;) Puunoo se to ga događalo v ovih mjesec i pol dana kaj sam ne pisala tak da... evo npr. spala sam v palovcu, i onda smo išle ja i pif na tekmu i odma me osa vgrizla, je vgrizla ne fpičila... jadno, ruka mi je malo natekla al ok prešlo je... vidla sam bena... i tak... i ivana je pri meni bila, aravno... turnir v goričanu je bil , naravno kak i sako leto i bilo je lepo... tam sam upoznala, legendu, ˝bratića˝eh... kak se tome čoveku moreš nasmijati ;))) onda... hm... kaj još??i prošli tjeden sam bila v šampionu bilo mi je lepo... malo smo si ja i andreja spile ,ne A ???hehe... ma sve u svemu bilo je suuupeer tam... osim por stvari okje su me ono totalno razbesnile al... nema veze, svi znamo kak glupi ljudi zapravo postoje... heh... i je, upoznala sam se inače s vanjom, super dečkom... :) i tak... bile smo v vž-u... vidle smo svšta, ne curke?? ;))) Nažalos, prešlo je se... i ve pok v ŠKOLUU... heh, po jednoj strani jedva čekam, tj. jedva čekam put do škole , ne školu :))) Nadam se da bu nam suupeer... Ma bude...denes slavim, zadnju nedjelju bez obaveza heh do drugih praznika... :))
inače, trenutno me niš ne muči, osim malo sam kaj bum zmislila zakaj sam ne niti jednu lektiru pročitala za razliku od nekih heh... ja prek cele školske godine ne čitam, ve bum v leti??? heh je baš, moš´si mislit :)) bum pročitala... crni mačak 17 stranica heheh :)) i tak... eh več mi se neda niš pisati... ve bum valjda češće pisala... hm... Strankinja u prolazu, nadam se da mi blog nebu postal čisto sranje... :)) i je iko i ti si se javil wooow... koja je to teca nemrem vjerovati... i Dina ti pa si valjda ljude totalka izživcirala s tim točkicama heheh :)))
eto... pa onda velika pusa svima!!!!! i pozdrav svima koliko vas ima hehehehehehe... :))))))
bye bye
Monika mahwaveyesrofl

- 13:28 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace Layouts

MySpace Layouts


ej
Pa na blogu bu svega i svačega, i ako posjetite ostavite koji komentar !
ak` vam nije teško :)
MoniqueFree Hit Counters
Free Hit Counters
center>



Online Status Icon


Cursors


... moja mala abeceda...
A Andreja, Ante ;)
B Benjamin :), Bergovec, banana, BOL
C Cvijet
D Denis, Danijel, David(boys kaj ih znam) ,dan
E Energija, engleski
F Fora, family
G Gimnazija, glava
H Hlače, Hrvoje
I Ivan, Ines, I
J Janica, jesen
K Kiss ,Karlo, kolač,
L Love, Lana
M Martin, Monique, Mateo
N Nogomet
O Osmijeh
P Pjesma, Petar, Peugeot
R Robi, rana,
S Sladoled, slatko,skuter
Š Šećer, šampion
T Tisaj, TRI FENOMENA ( A ,L & M)
U Uspjeh
V Vještica, VOLIM GA
Z Zoran, zora zlato
Ž Želja




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
lanna
nikola
pero
tejchi
marta
maja
DENIS

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



IME:Monika
DOB: 15
ŠKOLA: Gimnazija Čakovec
RAZRED:2.b
VOLIM: ...
NE VOLIM: Glupe ljude!!!
NAJ PREDMET:Engleski jez.
MRZIM: kemiju, fiziku, matemetiku,
latinski...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


...ušao si bez kucanja
u malo srce moje,
a sav moj otpor
slomile su riječi tvoje...
Ušao si bez kucanja
u dio moje male duše
i osjećaji ljubavi
sad me strašno guše.
Ušao si bez kucanja
a nisi ni rekao hvala,
za tebe sam uvijek bila samo
" simpatična mala ˝
MySpace Layouts

S. Valentine images


Sudbina mi je dala da se zaljubim
U maleno biće kao što si ti,
Ali da i ti tako osjećaš
Bili su samo pusti sni!
Sve bih dala
Da tebe prebolim
I nekog drugog da zavolim;
Sve bih dala
Da te izbrišem iz srca svog
I da više ne budeš
Dio života mog!
Ipak, srce je jače od razuma,
A kad se voli,
Nije važno koliko to zaista boli!
Ti ćeš u mojoj pjesmi biti posljednja nota
I kad umrem...
Bit ćeš jedina želja života!

MySpace Layouts

S. Valentine images



Danas neću plakat suze nisu lijek
al` pamti ove riječi voljet ću te zauvijek
danas lažem sebe...
Dobro mi je dobro bez tebe,al`
srce tajnu krije nikad gore bilo nije!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


...PROKLET BIO SVATKO KO TUĐU LJUBAV DIRA
NE IMAO SREĆE NI U HLADNOM GROBU MIRA...

myspace layout

myspace layout


ZAŠTO SE SMIJEŠ ŽAKRIM OČIMA,
ZAŠTO ME TAKO NJEŽNO S RADOŠĆU GLEDAŠ
KAD MI SVOJU LJUBAV NEDAŠ?????

MySpace Layouts

MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace


Možda te to odbilo
Vjerovala sam da smo si suđeni,
Da zajedno ćemo završiti.
Vjerovala sam da jednom
Ćeš i mene primjetiti.
Tko bi rekao da sve
Će drukčije završiti,
Sve i jednu ćeš ljubiti
A mene izbjegavati.
Voljela bih znati razlog tvoj
Zbog kojeg upropastio si život moj.
Toliko sam željela
Da srce me tvoje voli,
Toliko da sad to boli.
Možda te to odbilo...
Nedostaju mi vremena prije tebe,
Kada sam vjerovala u sebe
Znajući da mogu osvojiti bilo koga.
Tako je i bilo do dana toga.
Dana kad si me pogledao
I okrenuo se...MySpace Layouts

MySpace Layouts


...Teško je nekomu reći da ga voliš
i da mu želiš darovati sve, a još je
teže voljeti nekoga tko ti je dvaput rekao NE...

blog layouts

blog layouts


Dani su loši noći još gore
uvijek te povrijede oni koji te
navodno vole. Dok su s tobom,
stalno ti lažu, a na kraju dok odlaze ni zbogom
NE kažu!!!

Zelene oči zavode, za plavim se luduje,
za crnim se umire, a za smeđim tuguje!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Sinoć sam sjedila kraj prozora,
kiša je tiho padala, nisam te vidjela,
samo sam se uzalud nadala!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts


PROTIV MENE
Sve je noćas protiv mene,
Čak i zvijezde gube sjaj
Kad ti jednom loše krene
Tad shvatiš da je kraj!
Noćas sve je protiv mene
Nema nikog da me tješi
Oko mene crne sjene
Tuga mi se noćas smješi!
Tad mi suza sama krene
Da otprati pogled tvoj...
Sve je noćas protiv mene
Jer ti nisi više moj.

blog Layouts

blog Layouts



JEDNOM KAD NOĆ
Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.
Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.
Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?
Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.

blog Layouts

blog Layouts

neš` ...

Jednom ćeš možda tužan biti
po jastku goreke suze liti.
Tad kad ti život ukrade sreću
Tad kad kažeš: "Živjeti više neću"
Sjeti se mene i spomena mog
Dat ću ti dio života svog.
Prestani plakati i suze liti,
Jednom će sve opet
dobro biti!
MySpace Layouts

S. Valentine images


Teško je kad ti je duša neshvaćena
kad voliš, a ljubav ti
nije uzvraćena, kad od
tvojih snova ostanu samo zgarišta!
Kad tebi netko znači sve, a ti
njemu ništa!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kad nemogu dalje, kad me sve boli,
Tražim da se javi onaj kojeg volim
Ne mora pričati, samo
neka sluša...
Znat će što govori zaljubljena duša...

Ako me ne voliš,
to je tvoje pravo
ali kad me sretneš reci mi bar
ZDRAVO!


Ovom svijetu bog je dao tri vrste svjetla
najveće da svijetli po danu,
najmanje pa noć
a najljepše je stavio u tvoje oči!