BEZ NASLOWA:::

Pozzzdraw swima….ewo konacno i ja nowi post…..niste mi bas prosli komentirali….a nasan se da cete ovaj komatiiiiiiiii……nego engleska je pobjedila….to znaci da mi tribamo jos jednu utakmicu pobjedit da idemo na europsko prwenstwo….neki me pitaju da stawin slike….necu ih stawljat tako da znate unaprid….ajde naznan o cemu da wise pisen pa cu nesto smislit…znan da su mi kratki postowi ali sta ja napisen wama se nece swidit….ja gledan owu vecernu skolu eu….to je pre dobro…samo neznan koji je owaj nowi….danas mi je bija pakal u skoli…..bilo je tako dosadno…prwi sat matematika….profa je strog ali smo se spasili jer smo ucili nesto newo….drugi i treci sat….likowni profa gljivica ku_v_n sin…..debil morali smo crtat neke točkice za marke….ko nacrta najbolju u hrvatskoj odnosno njih 100…..dobit ce 2400 kn.,…..to mi je zakon da bar ja tako dobro nacrtan da me izaberu….onda sljedi odmor…..to je najbolje ….ja i jadan prijatelj smo zajeba_ali nekoga maloga….onda nan se pridružija i cili razred….moga bi za sebe rec da priman mito…..ja san jedini vidija prijatelja kako prica sa nekon curon….kad je swršija onda san mu reka da san ga vidija i da cu rec ostalima…..onda je on iz đepa izvadija moje najdraze bondone…HELF…..da mi ih je 15 i ja san narawno prista……četwrti jebe_i sat….engleski….cili sat radili prijewod…ona lipo isla na kawu a mi cilu stranicu prijewoda..udri pisat 45 minuta…peti i najgori sat je sat tehnickog…..mrzin toga profuuuuuuuuu………..kapowićććć!!!!!!!!!....i on je ka gljivica kur_in sin…..ne trpin ga…mi ne obradimo lekciju on weć komtrolni…..a sta ces takaw ti je zivot…..i onda lipo domaaaa!!!!!!!...to je najlipseee…..
Nego mi je za tosu….bija je tako dobar pivač a jedna prometna i puf nema ga wise….a sta ces….eto ljudi nadan se da ste uzivali citajuci o mojoj skoli….
pozzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZzzzz i puno komajte…………
EWO DODAJEN DA ME NEĆE BIT NEKO WRIME JER MI JE CRKA INTERNET !!!!!
NASTAWITE KOMENTIRATI I KAD SE WRATIN ODGOWORIT ČU VAN SWIMA...
POZZZZZZZZZZZZZ..............

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOG:::

  • NAGRADNA IGRA:
    1.mjesto:30 ili wiše komentara...-dodat ču toga u linkowe + 10 komentara
    2.mjesto:20-30 komentara...-dobija od mene 20 komentara....
    3.mjesto:10-20 komentara...-dobija od mene 10 komentara....
    ::::KOLIKO ME JE LJUDI POSJETILO::::
    Free Site Counter

    ::::OPIS BLOGA::::
    Za sve ljude koji se vole zaje_ava_ i smijat....
    također i mjuzu....
    RIHANNA::::UMBRELLA::::

    Free Music

    Free Music



    Free Music
    ::::CLOCK::::

MALO MOJIH DRAGIH BLOGOVA: