1.poglavlje------>Laura?? Ko je to??
utorak, 10.08.2010.
U jednj malenoj žutoj kučici sa sedam prostorija živjela je jedna cura duge kovrčave smeđe kose,kričavo plavim očim i prčastim nosom.zvala se je Laura,ima brata blizanca Marka,stariju sestru Kattrine i mlađu sestru Alison.živi sa bratom,sestrama,bakom Lucijom,Mamom Lunom i tatom Cristtoferom.svoju veliku sobu(največoj u cijeloj kuči)djeli sa bratom i starijom sestrom.njen brat ima kratku smeđu kosu,a njena sestra kattrine dugu plavu kosu sa crvenim pramenovima.njen brat i ona če u prosincu navršiti 13.godina,a njena sestra če u listopadu 15.godina,a najmlađa sestra alison je prije dva dana navršila 2 godine.ona i njen brat se nepodnose neprestano se svađaji ali sa svojom starijom sestrom se odlično slaže.Laurina Najbolja prijateljica se zove Mia i živi prekoputa nje,a njen najbolji prijatelj Fred živi nekoliko ulica dalje.Njih troje su nerazdvojini stalno su zajedno.Pošto Mia nema ni brata ni sestru nekad se neuklopi baš u razgovor jer često Laura i Fred se žale na svoju braču i sestre.Fred ima Mlađu sestru(ne baš toliko mlađu samo godinu dana), ima dva starija brata i još jednu sestru koja je 3 godine starija od njega.Laura je vesela izvana ali ne i iznutra.iznutra ima jednu veliku lokvu punu suza.ona ima samo dva dobra prijatelja,trenira rukomet i odbojku i jako je dobra ali tamo nema baš prijatelja.Jer su svi ljubomorni na njenu dobru igru.Ona jakooo voli pjevati,ali neide u nikakav zbor jer mama kaže da več ima previše obaveza.zbog toga je Laura ponekad jako tužna.Došlo je jutro sunce je obasjalo plave zidove Laurine sobe.i uskoro došlo do Laurine lijepe smeđe kose Laura je zjevnula i rekla "Dobro Jutro" ali niko joj nije odgovorio a ona se ponašala ko da nije ni očekivala odgovor otvorila je oči i pogledala oko sebe nije bilo nikoga brzo je ustala i otišla do blagavaonice.
"Dobro Jutro Laura"odgovorila je baka "Laura??što ti tu radiš atobus za školu je otišao prije 10 minuta przo se idi obuči"odgovorila joj je baka sva užurbana
"Molim prije 10 minuta pa zašto me Mark i Kattrine nisu probuduli??"
začuđeno upita Laura,ali u sebi je pomislila ma ono su vjerovatno htjeli da zakasnim,dobim kaznu i propustim trening
njeno razmišljanje prekinulo je bakino deranje
"Šta si se tu ukopala ko drvena marija przo se idi obuci"
"dobit če njih dvoje kad dođu doma"
mrmljala je baka,ali ju je Laura ipak čula i lagano zahihotala.Za 5 minuta Laura je imala lijepe crne cipelice crvenu suknjicu bijelu košlju i preku crvenu jaknicu sa grbom njene škole(školska uniforma).Kosu je zavezala u dugu platenicu a šiške ju joj malo padale na pči ali ona ko da to nije primjetila.Stavila je torbu na leđa i lagano pršetala do škole rezmišljajuči kako če se baka derati na Marka i Kattrine kad dođu doma.dok je ona razmišljala došla je do škole sad više nije mislila na deranje bake na nekog da nije ona,nego o tome kako če se profesorica Lupiton derati na nju što je zakasnila.stala je pred vrata i glasno udahnula.
pokucala je i ušla profesorica je bila toliko zauzeta deranjem na Lukasa da nije niti skužila da je Laura ušla u razred.Laura je pomislila u sebi pa naravno ja sam nevidljiva.onda je vidila da joj Fred maše da dođe sjesti do njega prije nego što je frofesorica vidi.Ušuljala se do klupe i sjela.malo je pogledala oko sebe i skužila da joj se njezin brat mršti jer je uspjela doči da je profa ne skuži.Laura je odmah okrenula glavu i skužila da nema Mie.
"di je Mia?"upitala je potiho
"bolesna je"odgovorio joj je Fred
"aha"Laura je odgovorila ko da če svakog trena ostati bez glasa
"Gospođice Adams di su vam knjige!!"zaderala se frofesorica Lupiton
"u torbi profesorice"odgovorila je Laura potiho jer je vidila kako joj se brat smije iza učiteljičinih leđa.vidit češ ti kad dođeš doma Mark pomislila je u sebi.
"gospođice Adams"
"Molim?"odgovorila je zbunjeno
"Di su vam misli gospođice,rekla sam da danas u 17.00 imate kaznu u mom uredu jasno?"
"jasno"bezvoljno je odgovorila
Sve meni veselim se treningu imam kaznu,veselim se što če Mark dobit batina kad dođe doma,a ja sam ih dobila u školi cijeli sat si je to ponavljala u glavi.uopče nije slušala učiteljicu.začulo se zvono Laura i Fred pokupili su stvari i otišli do učijoniče engenskog.Laura je hodala u križ i zajednu sekudnu buuuumm sudarila se sa Markom.
"pazi kuda hodaš sestrice blentava"pogledao ju je mrzovoljno
"ušuti" viknula je ali nije znala kako samo joj je izletilo.
"opa malo smo povisili glasič aa??"
nije ga ni pogledala sam je buljila u pod i odjednom osjetila je kako joj vatra gori u duši ko da želi zdrobiti marka želi ga ubiti.
malo je podigla glavu i opet čula Markov iritantan glas
"gdje su ti misli gospođice Adams!!"rekao je Mark pokušavajuči imitirati glas profesorice Lupiton
Laura je dokle pokupila knjige i otišla na engeski a Fred joj je govorio
"ignoriraj ga,samo ga ignoriraj"
a ona cijeli engenski razmišljala o tome kakav je osječaj dobila kad ju je Mark zezao,to je mržnja sigurno ali kako mogu osjetiti toliku mržnju prema svom bratu.razmišljala je došlo je vrijeme da se ide kuči ona i Fred su se pozdravili kod parka jer je Fred išao drugim putem
"Di su ti misli Laurice"čula je glas iza sebe odmah je pomislila Mark i zaderala se
"Mar"ali to je bila Tina Markova cura
"Tina??"upitala je iznenađujuče ma da nije bila baš toliko iznenađena
"nije valjda da toliko mrziš svoga brat"
Laura je odmah pomislila na onu vatru koju je osječala
"da pa šta onda,nije ni da on mene ne mrzi"
"pa ne mrzi on tebe nego te jednostavno ubija"
"ubija me čime?"
"riječima"
"kako to misliš"
"joooj ti si stvarno glupa baš onako kako tvoj brat govori"
okrenula se tako jako da njoj se duga plava kosa podigla u zrak
"glupača"promrmljala je Laura
cijelim putem do kuće je razmišljala o tome što se dogodilo.
kako ona to misli ubija me riječima šta kad on govori taj njegov iritantan glas u meni budi mržnju i ta vatra u meni me ubija.ali kako ona zna šta ja mislim i osječam možda može čitat misli ma to je glupo užasno glupo jednostavno me je prokužila po mojem izrazu lica to je sve.
"Laura!!,Laura ne vuci se ko puž"
"bako šta si napravila Marku reci mi!! reci mi!!"sretno je vikala Laura
"ništa za razliku šta ču tebi napraviti"mrzovoljno je rekla baka "čut češ ti i mene i svoju mamu kad dođe doma još čemo ti i produžiti kaznu"
Laurain smješak se polako povlačio odmah je uočila njenog brata naslonjenog na vrata kako se produgljivo smije.
baka se jako derala na nju Kattrine je bila u sobi istalno se žalila.
"šta one nemogu tiše,nee nek se Kattrine muči da napiše zadaču"
"daj prestani"odgovori Mark
ušla je Laura legla na krevet i počela plakat
"cmizdravica"reko je Mark ali Laura ga nije slušala Kattrine se digla sjela do nje miloval ju po kosi i pitala
"šta se desilo?"
"baka joj je dala kaznu eto šta se desilo, cmizravica"
"ušuti Mark"odgovorila mu je Kattrine
Mark ju je samo pogledao i sjeo na krevet
"baka je rekla ako još nešto loše napravim da če me ispisat iz svih aktivnosti da če me zaključat u sobu na mjesec dana"
rekla je Laura puna suza
"jooj nije tako mislila"
"reko sam ti cmizdravica,a ni ti nisi daleko"odgovorio je Mark i zagrizao jabuku
"joj daj zašuti več jednom šta bi ti napravio da ti se to desilo"
"ja bi išo na treninge i nagovorio bi ih da ih stave češče i išo bi vani provesti svo moje slobodno vrijeme jer ona nemože jedan dan bez da nešto loše napravi"
"ali ona je cmizdravica ona nemože ona nemože!!"reko je Mark prije nego što je Kattrine otvorilam usta i počeo se pravit da plače.
"ušuti"
"nemaš riječi aa??"
"imam ih ja puno ali su prebezobrazne baka bi me ubila da ih čuje da ih govorim njenom malom Markiču"
"DOSTA"
zaderala se Laura
"ti sigurno nebiš vani šetao nego bi se tamo ljubakao sa svojom Tinicom,a ti ti se tu praviš da si na mojoj strani i onda bum zabiš mi nož u leđa"
"o čemu ti pričaš?"
"jooj molim te ko se pridružio Marku ujutro ko me nije probudio?? TII!!!"
"ti si dobila kaznu jer nisi izvadila knjige!!!!"
"da ali nisam izvadila knjige jer sam zakasnila!!!"
"pa koliko si glupa možda mi zaboravila izvaditi knjige i da nisi zakasnila!!"
"hmm"Laure se okrenula i ode u kuhinju,a Kattrine je ostala i čim je Laura izašla je rekla
"Koja glupača"
i otišla van iz kuče
"nije jedina sestro nije jedina"
odgovorio njoj je Mark i zagrizao jabuku.



12:51 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hate me, click here &hearts

  • Opis bloga
  • ja ču na ovom blogu pisati priču o curi koja se zove Laura.


  • Linkovi
  • Dnevnik.hr
    Video news portal Nove TV

    Blog.hr
    Blog servis

    Igre.hr
    Najbolje igre i igrice

    Forum.hr
    Monitor.hr
    Dorothys world
    Kattrine i Michaela




  • Credits.
  • Designer: ThePoisonKiss
    Background: Photobucket
    Basecode: Tiffany
    Adjustment: BD dz