ponedjeljak, 26.01.2009.

POSEBNO ZA JOPU!!!

Evo ovaj post pisem posebno za moju best frendicu Josipu!!! Mi smo postale najbolje tek u petom razz..hehe...prije smo bile ok...ali od 5. raz....smo najbolje!!! A pogotovo sad u 6....sve si govorimo...naravno..ipak smo naj frendice..rofl
A luda je onanut...najluda u razu ...i na rodendanima...ak je ona onda je ludoparty...a i posebno me voli zezatthumbup...i spajat s Matejemcerekcerek..i ja nju zezat za Bojana....hehe..lude smo mi..ah sta ces..kakve smo takve smo...lud..a ludache dvije...pogotovo ona...i na klizanje idemo prije skole...pa kad nema Bojana i Mateja smo tuzneno..a onda vidimo da dolaze...pa smo lude..lud sramotimo se..skoro padnemo...pa se Jopa za Bojana primi...hehe..kad ih ja i Tea gurnemo..thumbup..onda se Jopa pravi ljuta..a mi znamo da uziva..to se kuzi...fakat...hehe..a Matej 100% zna da ga jos uvijek volim...ali nis...ko ni Bojan..mad..a mozda se nest promjeni u vezi toga..ja se nadam...hehezubo I to bi bilo to...poz ludachi Jopi!!! I svim ostalima mah

18:59 | Komentraj (6) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.