nedjelja, 25.01.2009.

Grozan dan!!

Danas je dan bio grozan!!! Sve je pocelo otkad smo se vratili s tzk-a. Bili smo na hodniku i ja i Jopa vidimo da se klinci iz 5 razz smiju i gledaju u mene...Jopa mi kaze da me Matej sramoti gdje stigne...ja odem u wc..a Jopa pita Mateja zas se svi klinci smiju...a on kaze da se jedan zanima za mene!!!!! Jopa dotrci do wc-a i kaze e Ines super vijest..ja pitam sta, a ona kaze tu groznu stvar. I dolazimo mi dolje..Matej bio na hodniku..i sam se smijo..sta njega nije briga za to????? Ako je tak...ja stvarno nezz sta cu...ocito je njega briga za to tko je zaljubljen u mene...mislim ono...ma necu se ja zivcirat...ali da se zna ja ga JOS UVIJEK VOLIM!!!! I necu bit s nikakvim petasima...never!!!

Pozz!!!!!!!!!kisscerekwave

21:40 | Komentraj (6) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.