...FiRst PoSt About Me... - Crazy.Kikič.From.Livada. - Blog.hr
18.09.2008.

...FiRst PoSt About Me...

Eeeiii...Ovak za sad ču sam reč svoje ime,koje mi se nimalo ne sviđa:Kristina...a ostalo ću napisat u Box-u...Danas mi je netko zgazio autom moju Lessie..Ona je malo štene i bila je mali labrador...Nije imala ni 2 mjeseca...Ajme užas...Jadna lessie..A mi smo se brinuli o njoj,vodili je u šetnjehranili ju...ma sve! ..i na kraju ju neko pustio iz boxa i .....Također sam bila u shoppingu i kupila sam adrdas trenirku,zakon majicu ...

Image and video hosting by TinyPic

Evo, nastavljam s postom...Nemam baš puno inspiracije za post jer mi nema lessie ,moram još uredit desigr,pisat boxeve itd. pa će ovaj prvi post biti kratak...Dns. smo kod Pere pod TZK trčali 6 min. i uspila am se razbolit i morala sam ić naknadno na cijepljenje...Katastrofa..Aj ljudi ja moram ić uredit blog pa želim puuno komova...Baj...CMK*
19:47 , Komentiraj { 5 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About Me:
-Zovem se Kristina
-Na svijet sam prvi put izvirila: 25.10.1996.
-Idem u 6.a the best!
-Stanje:slobodna..

Definitivno Mrzim:

-Školu
-Učenje
-Glupe ljude
-.....

Obožavam:

-Frendove
-MSN
-Shopping
-Rukomet i odbojku
-Svoju Deanu i Barby!
-Dečke!!!
-Igrat jamb s raskom(perićkom)
-......

Boomp3.com

MAlla obavjest: ako uzmete neki avatar OBAVEZNO ostavite komentar..

MoJi AvAtArČeKi:

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


LiNkOtEkA:

-Martina
-Josipa
-Pucan
-Tonči
-Barby

....


~.Ž!v¤t~.~.
Život je prilika - iskoristi je.
Život je ljepota - divi joj se.
Život je blaženstvo - kušaj ga.
Život je san - ostvari ga.
Život je izazov- suoči se s njim.
Život je obveza- ispuni je.
Život je igra- odigraj ga.
Život je dragocjenost -brini se za nju.
Život je bogatstvo - čuvaj ga.
Život je ljubav - uživaj je.
Život je otajstvo - otkrij ga.
Život je obećanje - ispuni ga.
Život je žalost - nadvladaj je.
Život je pjesma -pjevaj je.
Život je borba - prihvati je.
Život je pustolovina- poduzmi je.
Život je sreća - zavrijedi je.

Image and video hosting by TinyPic

AkO te neka druga pOgleda,reci jOj:
i Ona me takO gledala.{looking}
AkO te neka druga pOljubi reci joj:
i Ona me takO ljubila.{pusika}
AkO ti neka druga sjedne u krilo reci joj:
i Ona je tako sjedila.{čič}
AkO ti kaže vOlim te,ti jOj reci tiše:
i Ona me vOli,al' mnOgO,mnOgO više!~


Image and video hosting by TinyPic

Kada budem umrla,ne palite mi
svijeće
jer nitko za mnOm plakati
neće.
SamO će zvOna zaplakati
jače:"Umrla je djevOjka,nema tko da plače!"
Kada budem umrla,nek
sprOvOd bude mali:nekoliko prijatelja i
svećenik stari...
NitkO za mnOm suze neće
liti,i pOslije
mene sve će istO biti....
Ako dOživiš pOgreb mOj,
dOđi,
isprati me pOsljednji put...
Ostani zadnji,pOslije svih,
ja vOlim te
i dOk trunem,vOlim te više Od njih.
VOljela sam te ludO,
to ne mOgu kriti,vOlim i sada,
ali tO takO mOra biti...
Ti si mOja bOl,mOji snOvi su uz tebe,i još te vOlim,
vOlim tebe!!!

Image and video hosting by TinyPic



credits
MissSmile. - x x x