veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Mississippi Jones Act Lawyer
Mississippi Jones Act Lawyer Counter
evo malo pravilo!!!!!


ne ostavljaj komentare tipa "dobar ti je blog, ali posjeti moj"jer serem ti se na takve komentare!





...stisni na najbolju stranicu...

Good....


tko je najzgodnija cura 6.a razreda?
matea kelava
katarina vrdoljak
margarita prskalo
ivana baric
doris aleksic
anamarija dzolan
antonijo zrilic
pollcode.com free polls






boomp3.com

Malo o meni:

ja se zovem Martin!!!!

imam 13 god. i idem 6 razr.

treniram košarku, ...

volim : prijatelje,sport,...

ne volim: umišljene osobe

moji najbolji prijatelji su hrvoje, ,matko,nikola te ako sam nekoga zaboravio neka se ne ljuti!

najbolja prijateljica : tina

msn:crashcurve995@msn.com

gtalk:martin.culjak@gmail.com

mail:martin.culjak@gmail.com

Blog.hr
Blog servis



zakon blogovi

martina
beTh



Poseban blog moje rodice....

*T*I*N*A*

Glitter Words















love...
to je svima potrebno...




users online

Glitter Words













"Kad jednoj ljubavi dođe kraj, slabići kukaju, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi."



"Ljubav je poput rata: lako ju je započeti, ali vrlo teško zaustaviti."



"Biti zaljubljen znači biti u stanju vječne anestezije."






evo mali riječnik predmeta:

hrvatski hrvatska
matematikagreedy
prirodafino
glazbenipjeva
engleskilud
informatikathumbup
vjeronaukzujo
tehničkinjami
geografijazijev
povjestno
likovnizubo
tjelesninaughty




srijeda, 20.02.2008.

bok!!!!

danas je se dogodilo nešto jako dobro!!mojih najboljih 5 prijatelja i ja napravili smo svoj blog pa bi bilo ljepo da ga posjetite!!!!!
blog se zove 5boys4ever pa ga pogledajte!!!!
pozdrav onima koji čitaju moje postove i hvala im na tome!!! thumbupthumbupthumbupthumbup

čitajte i dalje vaš martin!!!wavewave
cerekcerekcerekcerekcerek
tek sam danas shvatio da mi se sviđa jedna cura!!
cura je jako zgodna voli se šaliti, dobro uči i tak!!!!
Ali ja samo znam da je ta cura meni nedostupna jer ona sigurno ima nekoga drugoga!!!!!
toliko o tome pozdrav 5boysima i eleni naravno!!!

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

- 20:58 - …HiP-HoP... SaMo(17) - …Or DiE… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.