Ima jedna stara poslovica koja kaže da kad si na samom dnu, da više ne možeš nikamo osim gore. Ipak, Ke$ha (ko ga jebe, od sada neću više pisat ovaj dollar znak umjesto s, pa nek se jebe i ona i onaj kreten koji je smislio taj briljantni marketinški trik) je uspjela sa sobom na dno ponjeti jednu malu lopaticu i prokopati još par centimetara dublje da ponosno ponese titulu najgoreg smeća koje je glazbena industrija ikada proizvela. Zašto OPET pišem o nečemu što nikoga normalnog i pametnog ne bi trebalo zanimati? Zato jer je ovaj piece of white trash prodao 600 000 primjeraka svog prvog i definitivno najgoreg singla, Tik Tok. I to u tjedan dana! Taj fenomen definitivno vrijedi podrobnije istražiti.
Dakle Kesha (kako glupo ime, kako me samo to ime frustrira, gdje su mi proklete japanske kuglice, treba mi Xanaxa ljudi, nažao ću nekome učiniti... od sada neću više pisati niti Kesha, nego nešto neutralno... Ivona...) je rođena u Who-gives-a-fuck-villeu, a podrijetlom je iz Tennesseeja. Čak i nekome tko ne poznaje dobro Ameriku, Tennessee zvuči kao najseljačkija država još od Rumunjske. A Tennessee bome i je dom svakojakom bijelom smeću. Takva je naša Ivona. Ima samo 23 godine a već izgleda kao da ima osmero djece i da živi na teškoj socijalnoj pomoći u auto prikolici iz 2. svjetskog rata, premda ima milijune. Možeš odvesti seljaka sa sela, al selo iz seljaka nikada, kako ono kažu.

Ne bih joj dao ni da mi auto opere...
Nadalje moji izvori kažu da je ona tekstopisac, pjevačica i raperica. Brat bratu, ako ćemo biti iskreni nije ništa od toga. Riječi poput, citiram:
DJ, you build me up,
You break me down
My heart, it pounds
Yeah, you got me
With my hands up
You got me now
You gotta that sound
Yea, you got me
teško se mogu nazvati tekstom, više pijanim trabunjanjem nekoga tko u vokabularu ima jedva stotinjak riječi. Naravno, kako to često rade moderni tekstopisci, kada malo zapne, dobro je ubaciti pokoji wooohoooo--ooo ili oh yeah, baby. I to je tekst! Nadalje, kaže da je kao raperica. E sada, teško je reći šta jest a šta nije rap. Možda je rap 2Pac, možda je rap i Sajo. Pošto Ivona pomalo izgleda kao repa, možemo barem s tog stajališta reći da je reperica (ova fora je prvoklasna i jedna od najboljih koje sam ikada napisao. Vrlo sam ponosan na nju jer sam ju smišljao dobrih 20 minuta).

Ko jaje jajetu...
Pjevačica. Tu dolazimo do najdiskutabilnijeg segmenta njene biografije. Koliko je zapravo netko pjevač ako računalo "pjeva" umjesto njega i automatski filtrira sve odvratno loše tonove koje netko otpjeva? (neznam točno kako to funkcionira, ali vjerujem da unutar računala ima nekakva omanja Aretha Franklin koja simultano ispravlja). Jer nemojmo se zavaravati, čak i računalo ima grde poteškoće sa ispravljanjem tog užasa koje Ivonine glasnice proizvode. Pa kako je onda dovraga ta 3$ kurva postala takav jebeni hit?
Odgovor leži u samim temeljima glazbene industrije. Još od vremena Beatlesa malo je bendova koji stvarno jesu indie bendovi koji rade muziku kakvu hoće, kad hoće i kako hoće. Sve što danas vidimo, od tih svih silnih pop pjevača, hip-hopera do metalaca, sve su to projekti. Sve su to brižno pripremljeni i provođeni planovi koji se kao po špagici odvijaju nama pred očima, dok kao budale kupujemo isprazne i nemaštovite prepakirane proizvode iz godine u godinu. Tu i tamo se nađe netko, poput recimo Madonne ili Justina Timberlakea, koji toliko "narastu", da donekle imaju svoje JA u svemu tome, ali ovi niži slojevi, poput recimo Ivone, su čisti roboti koji rade šta i kako im se kaže. Na tržištu se tako pojavila potreba za nekim tko će zajedno sa Lady Gagom držati možda i najisplativiju domenu: curice od 10 do 18 godina. Jer čisto sumnjam da itko iznad 18 godina kupuje ili skida stvari od Ivone. Ako ima takvih, ja ne mogu reći ništa drugo nego da mi je žao, i da će Bog nadam se biti milostiv prema njima. I tako imamo taj nepismeni komad bijelog smeća koji curicama govori kako pere zube sa Jack Danielsom, i kako mrtva pijana banči po tulumima gdje ju tipovi šlataju po guzici, ali jedino pod uvjetom da nisu baš potpuno razvaljeni. U sljedećem singlu očekujem da će savjetovati da kad se pikaju da obavezno koriste već korištene igle od nepoznatih ljudi i da kokain najbolje puca ako se ugura u čmar.

Tko želi da im dijete sluša ovo, nek digne ruku!
Sve u svemu, ponovno moram konstatirati da budućnost nije svjetla. Već smo se svi ponadali da je došao kraj tom smeću kojim nas filaju, ali uvijek se pojavi netko tko zabije još jedan čavao u lijes. Argumenti poput "nemoraš to slušati" jednostavno ne drže vodu jer cijela industrija ide u tom smjeru i uskoro bi se moglo dogoditi da ćemo poštene bendove i pjevače moći nabrojati na prste jedne ruke. Originalnost, maštovitost i talent više nisu na cijeni, jer tko će uložiti u kvalitetan bend koji proda 10 000 singlova ako s druge strane ima neko majmunče koje ih proda 600 000. Stvar je čiste računice.