<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Ludnica se nastavlja :)
ponedjeljak, 16.12.2013.
Ludo je, ludo!

Prvo, hvala svima koji misle da sam zgodna naughty hahah :D

E a sad... Dovršila sam veliku kutiju na konje, otišla je vlasnici, vlasnica je bila jako zadovoljna :)
Kutija je cijela smeđa, i to sam bome morala kupiti veliku tubu smeđe boje (koju je bilo jako teško naći jer su nijanse većinom nekakve drekaste i ružne), ali našla sam je i obojila kutiju. Od naprijed ima zlatne šablone koje idu onako malčice u 3d, a ostale šablonice su 2d (ove s bočnih strana i iznutra). Rad na ovoj kutiji trajao je i trajao jer je zahtjevno raditi decoupage na tamnoj podlozi. Zašto? Evo zašto - najprije sam poklopac (kud trebaju doći motivi) obojila bijelom bojom, posušila, zalijepila motive, a onda - pakao na zemlji xD Tapkanje kistićem i spužvicom oko motiva - tamnom bojom. Oh kakva muka. Čim je motiv detaljniji, veći problem je tapkati, a da se ne izgubi motiv... Dobro da konjići nisu prezahtjevan i jako detaljan motiv. Evo rezultata ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Osim konjića, napravila sam i kutiju za nečiju mamu. Zahtjev je bio da bude bijela, na cvjetne motive. Evo što sam napravila. Odabrala sam jednu lijepu salvetu, izrezala je i kutiju nadopunila sa zlatnim šablonama (3d).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Naručiteljica je ovom kutijom jako zadovoljna :) Možda mi sad oprosti onu zlatnu konturu na curicama iz prošlog posta... ;)

I još jedna kutija, rađena po narudžbi. Narudžba je bila da bude velika (dimenzija 30x20x11cm) i odabrana je salveta iz mog albuma gdje možete birati motive. Dalje sam bila prepuštena svojoj mašti, tj. dana mi je sloboda da je uredim kako želim. I jesam. Lastavice + bijela i nježno roza boja, 3d šablone s bočnih strana, još malo lastavica i jedna slatka mašnica za finalni touch ili dodir. I baš je prava nježna i romantična, kakva je i trebala biti :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Eto, to sam uspjela napraviti. Trenutno imam jednu narudžbu koja je prilično nedefinirana, tako da ne znam što ću, ali nešto ću već smisliti. Dobila sam jednu vrlo zanimljivu narudžbu kojoj se veselim jer je originalna, iako još ne znam kako ću to točno izvesti. Radi se o kutiji u plavim tonovima, tonovima mora, koja će ići jednom strastvenom roniocu. Ideja je stvarno divna :)

Osim toga, radim na još dvije manje kutije koje namjeravam pokloniti pod bor dragim osobama.

Ovaj me tjedan čeka puno posla! No, sve ću ja to stići ;)

Osim kutija, čeka me još jedan projekt, a to je torta mom dragom za rođendan. Volim peći kolače i kuhati, tako da se veselim četvrtku koji će biti posvećen torti. :) Znam da slaganje torti traje, tako da ću cijeli dan izdvojiti, tj. jedno cijelo poslije podne za slaganje torte. Još uvijek ne znam kakva da bude, prethodne dvije su bile stvarno bombastične i sad više nemam ideja... :/ Ali već ću ja nešto smisliti ;)

O božićnom šopingu za poklone još ni ne razmišljam. A trebala bih. Ali nikako da se uhvatim u koštac s tim. Nas doma ima puno i običaj je da svatko svakome kupi sitnicu. To vam je na Badnjak prava ludnica, ispod bora ima preko 100 poklona!!! Zatim je večera i kasnije, pred spavanje otvaramo poklone (da, sram nas bilo, ne čekamo Božić). I onda se svi zajedno radujemo svemu. :) Ove godine, trebam kupiti 17 malih poklona. Za neke osobe već znam što ću, za neke još nemam ideja. A neke ideje su teško ostvarive s obzirom na budžet koji i nije nešto...

Ajde, ovo što imam puno posla s kutijama me mrvicu obogatilo, prividno, pa imam para za neke sitnice. Nadam se da će svi biti zadovoljni ;)

Čujemo se nakon rođendana od dragog, kad očekujte slike tortice, a možda uleti i koja kutijica ;)

Šaljem vam lijepe pozdrave i želim ugodnu atmosferu u vašim domovima. Nadam se da vam je toplo i mirisno i svjetlucavo :) kiss

| 09:13 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |