<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Super lak, dvije kutije, nedovršena tacna, projekt svadbena kutija i čudo svecko od 300 fanova na fb
ponedjeljak, 28.10.2013.
Hello :)

Za početak, kupila sam lak koji je super! Bezbojan, taman sjaja (ne svijetli kao lud) i bez smrada. Jest da je 20kn skuplji od laka za čamce, ali je super! Napokon! I ne suši se sto godina, nego cca 3 sata. Barem ga ja toliko pustim prije novog sloja. A lak za čamce - minimalno 24h traje sušenje, smrad je užasan i s vremenom požuti, tako mi kažu. Tako da Acqualux = win win! cerek

Dakle, završila sam onu kutiju koja je bila rađena za dvogodišnju djevojčicu. Naravno da sam se odlučila za slatkasti motiv i popratila ga cifranjem na sve strane.

Ovo je moja prva kutijica s 'nogicama'. Naime, od ispod su 4 polu bisera koji kutijicu drže u zraku, tako da ona nije skroz na podlozi kud je odložite. Mogu reći da mi je to super ideja i da bi sve moje kutije mogle dobiti noge! :) Zgodno je, ali ono što je bitnije, praktično je. Manje su šanse da se kutija pohaba, iako je zaštićena lakom i sve. Ipak, struganjem po površini, mogla bi se oštetiti tako da je ovo što je u zraku, zapravo super stvar. Da ne duljim više, evo kutijice :) E i da, ovom prilikom Vam se moram pohvaliti, naučila sam napraviti kolaž slika i to izvan painta! zubo



Osim ove kutijice, napravila sam još jednu (bez nogica, kasno sam se sjetila), istih dimenzija (a to su ako se pitate: duljina=16 cm, širina=16cm, visina=8cm).
Motiv je naravno poseban, a sama kutija je mogu reći više manje jednostavna. Primijetila sam da nisam napravila nijednu zelenkastu kutiju, pa mi je ovaj motiv super došao za ovu kombinaciju. To se na slikama nažalost ne vidi, ali ovaj zeleni dio ima po sebi onako decentne zelene šljokice, nenapadne, ali šarmantne. Riječ je o kutiji na Zvončicu :) Mislim da ćete pogoditi otkud mi ova salveta! wink



Mamina tacna čeka lakiranje i nisam je poslikala, još. Tako da je nedovršena i slika će biti u sljedećem postu. Osim mamine tacne, radim još i na jednoj svadbenoj kutiji većih dimenzija koja je za mene jedan kompleksan projekt jer koristim 3d šablonu (prvi put ikad, nisam čak ni probala na nekoj dasci za vježbu). Trenutno mi se suši kit za drvo kojim sam ispunila 3d šablonu, i iskreno, strah me da će se kad se posuši - sve to razmrviti. tuzan Ipak se nadam da se to neće dogoditi, jer sam slijedila upute jedne iskusne gospođe, pa se tješim da ako se njoj to nije dogodilo, neće valjda ni meni. Kad se to posuši, kutiju je potrebno prefarbati (kit za drvo išao je direkt na drvo, u ovom slučaju mdf od kojeg je kutija) i urediti. Poklopac je skoro gotov, trebam ga prelakirati i kasnije dodati još neke 3d elemente (ružice i tome slično).

Još uvijek željno iščekujem svoj super skalpel s ebay-a. Nikako da stigne...

Ako majka bude dobre volje, možda se uskoro odvažim na neki adventni svjećnjak i koji sat... Ako ne, eh cry

P.S. Javila mi se gospođa iz BiH koja je osvojila kutijicu na nagradnoj igri na fb i kaže da je stigla i da je zadovoljna i poželjela mi je sreću u budućem radu. :) Trenutno je u tijeku nova nagradna igra (ako imate fb, u boxu sa strane je link pa se uključite ako želite) koja je pokrenuta povodom brojke od 200 fanova. Danas ujutro kad sam se probudila i obavila svoje jutarnje rituale, te se ulogirala na svoju fb stranicu, otkrila sam da imam ni manje ni više 300 fanova i to mi je bilo čudo svecko! zubo
Kutija koja je nagrada u nagradnoj igri je ova niže iz starijih postova, lila. Najprije je bila rezervirana, pa odrezervirana i tako je završila na nagradnoj igri.



Eto, to je sve ovaj put!
Pozdrav i čitamo se u sljedećem postu! kiss

| 16:43 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |