<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Dobri duh iz lampe i torta od pelena za krstitke
nedjelja, 20.10.2013.
Jedan dan prošli tjedan, na vrata mi je pozvonio gospodin poštar. Kad sam mu otvorila, pružio mi je veliku omotnicu na moje ime. Kad sam ušla u kuću, sjela sam na kauč i mama je bila u blizini, pa je i ona u znatiželji sjela na kauč kraj mene. Pogledala sam tko mi šalje paket i znala sam što očekivati. Ili sam to barem mislila. Kad sam otvorila paket, u njemu sam našla prozirne folije (i to baš onakve kakve trebam!) i puuuuno salveta. S obzirom da se sve to u transportu zbućkalo, krenula sam slagati salvete. Nisam se mogla načuditi kakvih divnih motiva ima i kako je draga ženica koja mi je sve to poslala.

Evo, sadržaj paketića je ovdje.



E i da, pogledajte moju super posteljinu na ovčice. :D

Mama se isto nije mogla načuditi, kao ni ostatak obitelji. Čak sam čula da sam očito nekad u životu bila dobra kad sam ovako nešto zaslužila. A ja kažem, ma kakvo zaslužila! Žena me ni ne pozna, sigurno je po prirodi neka zbilja dobra duša. Ili sam joj iz nekog razloga simpatična. Kaže mama, možda žena misli da imaš potencijala, možda je i njoj netko na takav način pomogao...
Uglavnom, svi smo ostali ugodno iznenađeni ovom gestom i moram reći da sam taj dan bila neopisivo sretna i ponovo motivirana i ohrabrena za sve svoje buduće dekupaž i slične pothvate!

Nedavno sam čula od jedne prijateljice da sam ja kao njezin dobri duh iz lampe. Mislim da ženu koja mi je poslala ovaj paket, u trenutku kad mi je ponestalo materijala i inspiracije, kao i poticaja, slobodno mogu nazvati svojim dobrim duhom iz lampe. Sve riječi ne mogu iskazati zahvalnost koju sam osjetila tog dana i koja me još uvijek prati, kao ni to da mi je dobro djelo poput ovoga vratilo vjeru da još ima dobrih ljudi.

Zvonka, od srca ti hvala!

Iako sam nekoliko dana bila u deliriju radi spomenute pošiljke, bila sam i na strašnim mukama. Strašne muke odnose se na to da sam napokon dobila inspiraciju, pa i salvete, ali nisam imala kutije. I tako sam takoreći potratila nekoliko dana u iščekivanju zakašnjelih isplata i sl.

Ali, onda sam uspjela kupiti lak koji ne bi smio biti smrdljiv ni agresivan, i nekoliko kutija i sad je radno radno i samo radno! Jučer sam radila na jednoj kutiji 4 sata. I još nije gotova. Ponekad se stvarno jako potrudim. Uostalom, imam jednu manu što se toga tiče. Ili vrlinu, nisam sigurna. U sve što radim, ulažem 150% od sebe. Kasnije sam sva umorna i iscrpljena i kičmobolna, ali neka, onaj unutarnji mir koji me preplavi vrijedi svega toga.

Jučer sam bila na krstitkama i vjenčanju. S obzirom da sam za vjenčanje saznala tek kad smo dragi i ja već stigli na mjesto događaja, jer me moja kumica nije htjela opterećivati -.-' (pametnjakovićka!), odlučila sam za krstitke (za koje sam znala), napraviti tortu od pelena. Dvoumila sam se što pokloniti bebici od 5 mjeseci... Nakit? To će joj sigurno pokloniti djedovi i bake i kumovi. Nije moj red da joj takvo što poklonim. Nešto za obući? Hm... Djeca strašno brzo rastu pa će to možda stići obući samo jednom... Kutiju? Već je dobila kutiju od mene... Ma pelene uvijek trebaju!

Nikad prije nisam pokušala napraviti tortu od pelena, pa me taj projekt veselio od samog početka. Volim nove projekte. Raduju me. :)

Uglavnom, prvo je na red došao šoping. I evo spremnog materijala.



Zatim sam uz maminu pomoć, pelene narolala i pričvrstila gumicama.



Sad slijedi najzabavniji dio. Ukrašavanje. Satenske trakice, ružice od umjetnog cvijeća - s cirkonima i mašnice od satena. Pištolj za vruće ljepljenje u ruke i krenimo. Evo rezultata. Iz jednog kuta:



Iz drugog kuta:



I na kraju, zamatanje. Torta je bila dosta velika na kraju. Celofan (ajme kako sam se namučila da nađem celofan! U cijelom gradu nigdje celofana... Na kraju ga nađem u svom malom dućanu, na happy birthday slova, ali nema veze, jedini je...) Zamatanje je prošlo vrlo nespretno s obzirom na veličinu torte, ali trebalo ju je nekako osigurati da se ne raspadne, iako je zapravo dosta čvrsto to sve zajedno.

Evo, zamotana.



Unutar torte su i 'iznenađenja'. Na prvom katu i drugom katu u sredini su baby kupka i baby šampon. Kupila sam još i baby ulje za treći kat, ali nije stalo radi veličine bočica.

Što kažete, kako vam se sviđa ovakav poklon za krstitke?

Reakcije su mogu vam reći bile vrlo zamiljive :D

Osim torte od pelena, radim i na jednoj tacni koju radim mami. Bit će bijela na suncokrete i pčelice i napisat ću joj gore 'Odmori se, zaslužila si!'. Moja je mamica marljiva ko pčelica. Zato sam odabrala te motive i taj natpis. Stvarno je zaslužila. To vam je jedna zbilja izuzetna žena kojoj se puno puta divim. Iako često zapadnemo u razne konflikte, ipak je volim i ona voli mene. Nadam se da joj to dovoljno pokazujem i da nisam nezahvalna na svemu što napravi za mene.

U sljedećem postu, tacna za mamu i barem ova kutija od jučer :)
Sve vas volim i pozdravljam i uživajte u ovoj divnoj jeseni! kiss


| 08:25 | Komentari (7) | On/Off | Print | # |