<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Prva nagradna igra, super skalpel, sospeso transparente, dekupažiranje s papirom 2k lak i nestrpljivost
utorak, 08.10.2013.
Moja prva nagradna igra na facebooku prošla je odlično. :) U samo nekoliko dana, skupila sam skoro 200 fanova, što me iznenadilo jer na stranici imam svega desetak kutijica. U igri je sudjelovalo (i poštivalo pravila) 99 ljudi. Taj me broj stvarno iznenadio i nisam očekivala tako veliki odaziv! Kutijice koje su se mogle osvojiti bile su ove:



Osvojena je kutija na jagodice koja ovih dana putuje u Bosnu i Hercegovinu u ruke pobjednice. :)

Primijetila sam da naše hrvatske kreativke često u nagradnoj igri naglase da ona vrijedi samo za područje Hrvatske. Međutim, ja se nisam željela ograničiti pa nisam navela tu napomenu. Znam da će poštarina vjerojatno biti nešto viša, nego kad bih slala unutar Hrvatske, no nema veze. Meni je na primjer bilo žao kad sam željela sudjelovati u nagradnoj igri jedne gospođe iz Srbije, a ona je navela da nagradna igra vrijedi samo za područje Srbije. Tako da sam htjela izbjeći da ljudima bude žao ako nisu odavde i uspjela sam u tome.

Naručila sam si super skalpel. Treba doći krajem mjeseca, jer je naručen s ebay-a, a taj proces traje. Osim skalpela, naručila sam još neke ukrase, ali to je tajna. ;) Skalpel bi trebao služiti izradi šablone. Probala sam običnim skalpelom i bolje da ne znate kako je to završilo. Moram biti pažljivija inače bi moglo biti krvi. :/ A i živce sam počela gubiti jer sam naravno, odabrala super zavijutkastu šablonu, a to običnim skalpelom jednostavno NE IDE. Veseli me to što sam na internetu pogledala puno tutoriala za izradu šablone i mnogi koriste baš takav nožić kakav je na putu k meni. :)

Preko ovog produženog vikenda radila sam kutijice, napravila sam ih tri. Slike će usljediti kad ih prelakiram i zašarafim kopčice.
Kutijice mi nisu baš išle po planu i mislim da ću odustati od crtanja prugica po njima! Ja lijepo uredno zalijepim traku, i sve nešto nježno ja to, a onda kad je odlijepim, opaca, pa vidi ti to, otišlo mi je ispod i opet ispočetka! Tako da sam malo pošizila i neko vrijeme neću pribjegavati prugicama. Ljuta sam na prugice. I na sebe. I na traku. I na sve. xD

Uglavnom, ovih dana se možda okušam u sospeso transparente tehnici. O tome što je to i kako se radi, pročitajte ovdje.
Stavit ću slike pokušaja na blog.

Još jedna nova stvar, ovaj tjedan odvažit ću se na decoupage koji se ne radi sa salvetom. Još nisam dekupažirala ništa osim salvete, pa osjećam laganu nervozu u vezi toga... Moram kupiti boju za printer i poseban papir, iliti papir za zamatanje, tako mi kažu ženice po forumima. Namjeravam zalijepiti taj papir na obični a4 papir selotejpom ili pik trakom i na njega isprintati motiv koji namjeravam kasnije dekupažirati. Strahujem od gužvanja svega navedenog u unutrašnjosti printera, ali se nadam da se to ipak neće dogoditi. Moj drugi strah odnosi se na razlijevanje boje, s obzirom da imam ink jet printer, a ne laserski. Kažu žene trebaš kad se motiv isprinta, taj papir staviti između dva komada papira za pečenje i prepeglati da se boja zapeče (to joj inače napravi laserski printer - zapeče je). Još bi navodno bilo dobro i posprejati motiv akrilnim lakom u spreju (a možda bi moglo lakom za kosu?) da bude stvarno fiksirano. Dio koji me zbunjuje, s obzirom da sam vam ja tek mjesec dana stara dekupažistica, je onaj kad se taj papir namače u vodu da omekša. Neke žene taj papir (neki koriste rižin, neki klobučni papir) namaču u vodi (i ne skida im se boja!) i kasnije ga potapkaju papirnatim ručnikom pa kad se malo posuši, dekupažiraju ga baš kao i salvetu. Sad nisam sigurna što trebam napraviti. Peglati motiv i zatim ga namočiti? Pomozite dekupažistice!

Još me jedna stvar muči. A to je da mi se nekako čini, iako nisam probala, da mi rubovi motiva na papiru neće onako lijepo sjedati na podlogu kao rubovi motiva sa salvete... A zaista bih htjela da se lijepo stopi i da ne izgleda kao naljepnica. :/

Da si još malo bolje zakompliciram život i da još malo bolje pošizim, okušat ću se i u radu s dvokomponentnim lakom za raspucavanje - što bi mogla biti apsolutna katastrofa s obzirom da nisam savladala ni jednokomponentni crackle. Ali ajde, dobila sam ga, pa zašto ne probati. Naći ću neku dasku za isprobavanje. To će biti ludo i nezaboravno.

Ne mogu si pomoći, strašno sam nadobudna i odmah bih probala sve, baš sve! Užasna sam po tom pitanju. Ne pitajte otkud mi pare, doma cendram tako dugo dok majka ne popusti. Ona kaže, ajde barem nešto da radiš kad već ne pereš suđe. :D

Nestrpljivost mi je mana, i to me u ovom 'sportu' dobrano košta. Već sam nekoliko radova skoro upropastila jer sam išla pipkati je li se nešto posušilo. :/ Ali, radim na tome! Pomirila sam se s tim da za jedan decoupage artikl treba minimalno cijeli dan da on bude stvarno gotov.

Kako mi je u prošlom postu komentirano da mi se nokti slažu s mojim uradcima, pozivam se na nestrpljivost i opravdavam svoje zafarbane nokte na taj način. xD Artikl se još ni ne posuši, ja još ni ne operem ruke kako treba, a već uzimam fotić i okidam i ... ah, joj. Ma, naučit ću. Ali kad ja ne znam polako. Ja ništa polako ne mogu raditi. Takva sam. Znam da mi to nije dobro, ali tu može pomoći samo praksa.

Eh, čujemo se uskoro kad očekujte slike mojih (ne)uspjeha! kiss

| 10:37 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |