<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Prvi pokušaj rada na staklu, limenka od graha i tri različite kutijice
četvrtak, 03.10.2013.
Na početku, hvala svima koji su pohvalili moj stolčić i stalčić :) Baš ste divni, odmah sam se ohrabrila za nove pothvate :)))

Čitam ja po internetu, gledam kakve sve divote ljudi rade diljem svijeta, naiđem čak i na muškarce sklone decoupage-u i tako. Posebno me se dojmilo posuđe koje je obrađeno ovom tehnikom. Od staklenih tanjura, vaza, zdjela i svega i svačega, pa do keramike, setova za kavu i slično.

Dobila sam jedan stakleni tanjur koji je bio običan, proziran, bezvezan. I nisam ga nikad koristila. Samo je stajao i skupljao prašinu sve do trenutka kad mi je sinulo da ga imam i da nemam što izgubiti ako se okušam u radu na staklu.

Pribor je pripremljen, pa krenimo!



Nisam slikala sve faze jer me kreativni zanos preuzeo i samo je išlo sve dok nisam završila. Najprije sam zaljepila motiv sa salvete (na slici je ispod tanjura). Motiv sam zaljepila naopačke, odnosno da bude lijepo vidljiv s prave strane tanjura. To se inače zove obrnuti decoupage. Pričekala sam da se ljepilo posuši.
Nakon toga, motiv sam prefarbala bijelom akrilnom bojom i pričekala da se boja posuši.
Zatim sam još jednom prešla motiv bijelom akrilnom bojom i ponovo čekala sušenje. Sad je stigao red da tanjur obojim tamnom bojom kakvu pozadinu sam željela i izbor je pao na zelenu. Motiv se sad izvrsno vidi radi ona dva sloja bijele boje. Kad se sve posušilo, uzela sam rašpicu i napravila male strugotine da dobijem nešto slično efektu raspucalosti. Imam crackle lak doma, ali još se nismo sprijateljili. Kad sam dobila pukotinice, sve sam prefarbala starim prozirno šljokičavim lakom za nokte. Potrošila sam cijeli lakić, ali ionako ga nisam koristila. Kad se to posušilo, tanjurić sam lakirala akrilnim lakom u tri navrata, a razmišljam o još jednom sloju da budem sigurna da je zaista zaštićen i da se može prati i upotrebljavati.

Ovako izgleda gotov tanjurić.



Što kažete? Ja mislim da je moj prvi rad na staklu prošao uspješno. :) Nije savršen, ali je za prvi put stvarno dobro ispalo.

Drugi projekt je bila limenka od graha. U petak smo jeli ribu i grah salatu, pa mi je mama oprala limenku, skinula papirnati dio i posušila je. Zatim mi ju je svečano predala u ruke na milost i nemilost. Odlučila sam limenku pretvoriti u teglu za cvijeće.
Dvaput sam bijelom akrilnom bojom prefarbala limenku, a zatim sam naljepila salvetu na ciklame gore. Kad se sve posušilo, prelakirala sam akrilnim lakom, no nanijet ću i sloj, ako ne i dva, laka za čamce jer mi se čini da on jače štiti predmete izložene vlazi, a ovaj će biti takav. Problem s lakom za čamce je smrad. Užasan je. Napravila sam grešku i neke kutijice sam prelakirala u svrhu zaštite i sjaja - lakom za čamce. I sad su smrdljive :( Već su nekoliko dana na provjetravanju, ali smrad ne jenjava. Najgori dio je to što su kutijice u nagradnoj igri lakirane tim lakom. I to me uvijek rastuži kad se sjetim. Evo suze mi poteku i dođe mi da ukinem nagradnu igru :((( Još uvijek se nadam da će se to uspjeti provjetriti...

Uglavnom, čiribu čiriba, limenka od graha je sad teglica!



Osim ova dva projektića, naravno da sam radila i kutijice. Napravila sam ih tri i sve su drukčije.

Ova prva je mala, crno bijela na leptiriće, i unutra ima ogledalce kad se otvori.



Sa strane



Od iza (ovo bijelo je odbljesak od blica, radi laka)



Od ispod (tu sam malo zbrljala motiv jer nisam dovoljno dugo čekala s lakiranjem)



Iznutra (ogledalce na unutarnjoj strani poklopca)



Druga kutijica je ručno oslikana, svemirska galaxy kutijica, koja također ima ogledalce kad se otvori.



Od ispod (malo je čudan odbljesak, ljepša je uživo)



Iznutra



I treća kutijica, starinska shabby kutija na konje.



Od iza



Iznutra



To je to od mene u ovom postu. Slobodno mi u komentarima napišete kako vam se sviđaju ili ne sviđaju moji radovi, savjeti, kritike, pohvale, sugestije - sve prihvaćam :)

P.S. Mislim da moram prestati biti perfekcionist i kritična prema svom radu. Ali teško je kad uvijek kad nešto radim, želim da ispadne najbolje moguće...

P.P.S. Ručna izrada šablone je odgođena. U knjižarama ne prodaju grafo folije po komadu, ali doskočit ću ja i tome. Ni skalpel još nisam kupila. Ali, sve u svoje vrijeme ;)


| 09:14 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |