<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan bložić koji će se baviti kreativnim napadajima jedne 25-godišnje djevojke.
25- godišnjakinja je pri kraju Učiteljskog fakulteta, a u slobodno vrijeme, kojeg trenutno ima na pretek jer je na apsolventskoj godini, voli čitati, slušati glazbu, gledati anime i posvetiti se hobijima, koje tek otkriva, ali ih sve jednako voli.

Osim kraftanja, voli se igrati svojim Canonom koji voli hvatati njoj zanimljive trenutke. Osim canoniranja, voli i video igre kad nađe vremena za njih.

Po prirodi je vesela, a kako godine prolaze, sve je više tajanstvena i konačno shvaća da svoje srce i dušu ljudima ne treba ponuditi na dlanu kad ih prvi put vidi. Još radi na tome da to prestane raditi, ali polako joj dolazi iz guze u glavu.

Voli sve i svašta, a to se odnosi na na primjer ribolov, kuhanje, sve vrste muzike (pokušavam iz svega izvući nešto dobro), znanstvenu fantastiku, čaj s cimetom...
Prilično sam netipična cura, ili mi barem tako kažu.

Trenutno:

čita: ne čita jer nema vremena
sluša: ništ posebno
gleda: seriju Once Upon A Time, anime Initial D
igra: samo Criminal Case i rekvizit na fejsu
jede: što sama ili mama skuha

Evo ovdje jedan njen autoportret



Njen amaterizam u fotografiji možete pratiti na deviantartu

Moj profil na DA

Ovo je njena fb stranica s ukrasnim kutijama

Ukrasne kutije za velike i male

Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

Kreativnost je izmišljanje, eksperimentiranje, rast, riskiranje, kršenje pravila, pravljenje grešaka i zabavljanje.

Mary Lou Cook

Linkovi

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Kreativni šoping
petak, 06.09.2013.
Ako ste kreativac, pogotovo ako ste krafter kojeg zanimaju sve vrste hobija i svi mogući 'pretvori staro u novo', 'promijeni izgled nečega' i slični pothvati, kreativni šoping je ono što će vas veseliti, ali i ostaviti praznog džepa. Ovih dana tražim nešto čemu bih se posvetila i što bi mi ispunilo dane.

Već dugo razmišljam o salvetnoj tehnici, no nikako da se u njoj zaista i okušam. Treba mi dosta novaca da uopće počnem. Samo jedna drvena kutijica pristojnih dimenzija (da nije minijaturna, a opet da nije prevelika) košta preko 30kn. A o lak ljepilu za salvete, akrilnim bojama, kistovima za salvetnu tehniku, salvetama, laku za raspucavanje itd. da i ne pričam. Izračunala sam da će me sve to skupa doći (ako stvarno odlučim to kupiti kad stignem na mjesto događaja, odnosno našu lokalnu hobi trgovinu) preko 200kn, koje si trenutno ne mogu priuštiti da potrošim, ali čini mi se da bih se svejedno mogla odvažiti na to jer zbilja ne znam s novcima, pogotovo kad se nađem usred razno raznih šljokičavih i drugih lijepih stvari vezanih uz hobi, ali i zato što sam krajnje optimistična uvijek prilikom svojih hobi ulaganja (od kojih neka pođu po zlu i na kraju plačem za propalim materijalima i parama bačenim u vjetar). Ono što bih za početak htjela izraditi u salvetnoj tehnici jest drvena kutijica, koja će ili biti moja kutijica za uspomene, ili biti poklon nekome od mojih ukućana, najvjerojatnije mami, ovisno o tome kako ispadne. Ako mi uspije kako treba, bit će poklon, ako ne, bit će moja. Evo nekoliko slika da dobijete uvid u to što bih otprilike željela napraviti.







Sve slike preuzete su s Cvijet info

Osim salvetne tehnike, ovih mi je dana za oko zapeo i zlatovez. Iako je zlatovez tipičan za narodne nošnje slavonskog kraja, a ja uopće nisam ni blizu Slavonije, izgleda mi jako lijepo i elegantno kad se od zlatoveza izrade slike i urame se. To mi je stvarno prekrasno. Svjesna sam da je potrebno puno volje, strpljenja i dvije spretne ruke, za što nisam sigurna da posjedujem, ali mislim da ću svejedno probati u bliskoj budućnosti. Za tehniku zlatoveza ne bih trebala potrošiti toliko novaca kao za salvetnu tehniku tako da ću razmisliti što ću, iako bih se najrađe primila i jednog i drugog.

Što se tiče zlatoveza, ono što bih htjela izraditi izgledalo bi otprilike ovako.







S obzirom da nemam iskustva u nijednoj od ovih tehnika, moji pokušaji mogli bi biti potpuna katastrofa, ali o tome ću vas obavijestiti. Isto tako, ako budem sretne ruke pa nešto ipak pođe po dobru, a ne po zlu, naći ćete to u sljedećim postovima.

Tako da i uspjehe i neuspjehe - podijelit ću s vama.

Sad idem pod tuš, spremiti se i u kreativni šoping ;) Veselim se!

P.S. Foto shooting s cvjetnim tijarama nisam još odradila, a i pitanje je hoću li uopće prije proljeća... Možda ga kao za inat, odradim usred zime, na snijegu. :D

P.P.S. Trebalo mi je dobrih pet minuta da skrolam dolje i skužim gdje je vražje sigurnosno pitanje u editoru!


| 09:12 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |