alah2 penguin club novosti,misije

ponedjeljak, 07.09.2009.

Pregled zabave - Fall Fair 2009

Image Hosted by ImageShack.us


Mnogi su veoma zadovoljni Fall Fairom, a mnogi i nisu. Mislim da su razlozi jednostavni; Party je veoma sličan lanjskom i nisu nas veoma iznenadili stvarima. Neki kažu da im je Fall Fair najbolji Party ikad, možda i je. No, svi se žale na previše stvari za glavu? Hmm, ja ne. Zahvalan sam CP-u jer daju i kape, sjetite se vremena kad 2 mjeseca zaredom ništa novo nije dolazilo, ipak, razmislite.

A posjetio nas je i Rockhopper, 60% servera je puno, i svi pokušavaju pronaći tog gusara. Dali ste pokušali? Isplati li se pokušavati?

Vratimo se na Fall Fair, ono što je lani bilo za membere, Arcade Circle, sada je za sve. Možete ući kroz Snow Forts, i tu su vam Bonus igre.

Članovi, kako vam se dojmio Puffle Cirkus? Meni je izvaredan. Pufflesi izvode sjajne točke.

Puffle Paddle? Meni najdraža igra, dali je zato što se brzo zaradi mnogo karata ili? Ne znam.

Koja je vama najdraža igra?

Uskoro nam dolaze nove nagrade, mislim za četiri dana, no nisam siguran. To sam računao po lanjskom Partyu.

Sve u svemu, zaključujem da je Party solidan. Bilo je i boljih ali i gorih. Dali se slažete sa mnom?

P.S. Zahvaljujem se svima, jučer je ovaj blog skupio najviše posjetitelja u cijeloj povijesti. 1,005 posjetitelja i 1,748 posjeta. Stvarno sjajno, vidi se da nas ima, samo tako nastavite!
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #