Cowboy bebop part 2

10.06.2006., subota

Koji kurac????

I tak sedim opet u ČK, došel jučer. Jedan prijedlog svim ljudima. Nikad, ali nikad nemojte mamurni putovati vlakom 238 km. Nije baš lijepo, osobito ako je vani vruće. Bila je ona dugo očekivana fešta, i bilo je majka. Bilo nas je oko 70, od toga oko 50 cura i sve ostalo MUŠKARCI. Mogel sam zbariti minimalno 4 cure, sve su mi se nabacivale, ali ja radi Jelene imam neku jebenu mentalnu blokadu. Neznam više niti sam, a i nije bitno. Mi smo vrlo vjerojatno prošlost, kaj je u redu i nije. Nikad u životu nisam prema nikome osjećal ono kaj sam osjećal prema njoj, ali kad je nećega dosta, onda je fakat dosta. Jebi ga, nije bitno. Trebalo bu mi par dana da se skuliram, mozda mjeseca, mozda godina. Ali put oporavka mora negdje poceti, i mozda pocne vec danas. We shall see. Nije da ju ne volim, ali jednostavno nije mi do toga da me ona zajebava. Mislim, jebi ga, ona vec 3 mjeseca pokusava odluciti koji kurac oce od zivota, i spava kod borkija, a meni stalno govori kak me voli, kak ovo kak ono HALO????????? Pa ak mene voli, a za njega ima neke neidentificirane osjecaje????? Ili sam ja glup ili koji kurac?? Ajde mi ljudi objasnite, jer ja sam valjda preglup da tak nekaj skuzim
- 09:41 - and what do you think (4) - Za vas koji ne placate printanje - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo, prvi sam sjebo, spalio me alkohol, pa je ovo blog isti, ali drugi naziv. Jos uvijek student.Jos uvijek sjeban.

LIRIKSI

KAUNTER