Cowboy bebop part 2

04.06.2006., nedjelja

A u kurac

Opet iskorištavam ljude za net. Sedim tu, puca nas mamurluk. Trebali bi učiti, ali učimo kurac. Bučko i Leš su jučer zbarili, ali nisam ovlašten pričati koga, jebi ga. Bit će i to u redu. Napili smo se jučer, i tak. Zabavljamo se, nije greda.Manje razmišljam o Jeleni ovih zadnjih par dana, pun kurac okolo lećem, predavanja, ekipa, fax, pokušavanje najti nekaj za jesti i tak. Na korak iznad lovljenja golubova u parku. Sad kad sam njima dvama (Bučkiju i Lešu) skemijal pičke, ima da mi budu robovi cijeli tjedan. I da budu zahvalni. Neznam kaj bude s Jelenom, vjerojatno ništa. tj. sigurno, jer više neznam. Jučer sam joj poslal poruku, jer je željka mislila da imaju maturalnu, možda imaju, ali nisu. To je bil valjda zadnji kontakt s njom, neznam više. Evo Jelena, moreš odahnuti, jer ti se više nem uplital u život. To je sve zasad, sljedeće pisanje bude vjerojatno sljedeći petak s izvješćem s rođendana.

SEE YOU, SPACE COWBOY.
- 16:41 - and what do you think (4) - Za vas koji ne placate printanje - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo, prvi sam sjebo, spalio me alkohol, pa je ovo blog isti, ali drugi naziv. Jos uvijek student.Jos uvijek sjeban.

LIRIKSI

KAUNTER