Cowboy bebop part 2

27.05.2006., subota

Should I stay or should I go

AHA, novi post, koji sikak niko ne čita, pa te boli kurac kaj ja pišem. Bitno da napišem. Prvo, isprika Šardiju kaj nisam mogel dojti na najbend. Sorry stari, bil sam pijan. Drugo. Jeleni Nek odjebe od mene, i nek mi vrne klikera, jer buju me pogubili u Osijeku, pošto je to jedini. Treće, mislim da ste skužili da smo definitivno prekinuli, i tak. Skuzil sam da mi se ne isplati pizditi za njom, jer cim ja više pizdim, to ona više vidi da more biti kuja prema meni. Sad više nisam ovisan, nek se imaju. Zaslužuju jen drugoga. Fala Bogu ja sam je se rešil. Nije da mi nije žal, kužiš, bilo je lepo i tak to, ali dok jenput to pređe sve kaj se dalo proći, jebi ga srce, hvala doviđenja. Sad da se okrenem jednoj veseloj temi. Starci mi znaju da bum pal godinu, i da razmišljam o tome da se prebacim s njemačkoga koji je fest u kurcu. HAMBI, NEJDI NA NJEMAČKI, UČI ZA PEDAGOGIJU. Dakle, odlučil sam se prebaciti na pedagogiju, a ak to nebu išlo, onda ili v Zadar, ili neznam kam. Teško je to, jer sam u Osijeku našel odličnu ekipu, čije slike trenutno nemam, ali jebi ga. Volim te ljude iznad svega, jer su postali bolje društvo u ovih 9 mjeseci nego bilo koje društvo koje sam ikad imal, Osim Mesarića, Vergeca i LEfke, to je bilo jako društvo isto. I tak sad malo drkam kurac u Čakovcu, probal bum dati čim više ispita u 6, i prebaciti se, jer neću dojti doma iz Osijeka, jer je mama.

I još jedna stvar, ARSENAL JE NAJBOLJI, Barca nije zaslužila pobjedu, jebi se sudac, govno glupo...


SEE YOU, SPACE COWBOY

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:57 - and what do you think (4) - Za vas koji ne placate printanje - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo, prvi sam sjebo, spalio me alkohol, pa je ovo blog isti, ali drugi naziv. Jos uvijek student.Jos uvijek sjeban.

LIRIKSI

KAUNTER