Moj tele2 kontakt - Pronađi pratnju

srijeda , 26.12.2018.

Tele2 d.o.o.










Click here: Moj tele2 kontakt






Promjene će biti vidljive na Imeniku nakon nekoliko dana i podložne su ručnoj reviziji od strane Imenik. Cijena poruke prema vašem tarifnom modelu za standardne SMS poruke. Kada sam htjela uložiti žalbu, njihov odvjetnik lijepo mi je objasnio da je TELE 2 jedna vrlo jaka firma protiv koje ja kao pojedinac nemam nikakve šanse i da mi je stoga najbolje da platim ovu kaznu jer će u međuvremenu kamate narasti još više, a ja ću ovako i onako izgubiti spor jer su oni potkovani sa svih strana. Här finns all information samlad!



moj tele2 kontakt

Koliko megabajta, minuta ili poruka još imate na raspolaganju? Want to know what your current spending? Za registraciju ti je potreban broj mobitela, za koji želiš kreirati Moj Tele2 profil, tvoj OIB i valjana e-mail adresa. Putem Moj Tele2 također možeš promijeniti tarifu i podatkovni paket, aktivirati razne usluge, kupovati bonove sebi ili drugima, aktivirati dodatne pakete poruka, interneta, minuta, međunarodnih ili roaming minuta te još puno toga...



moj tele2 kontakt

Tele2 d.o.o. - Prilikom preuzimanja aplikacije iz Google Play trgovine prijenos podataka se naplaćuje prema cijenama za prijenos podataka vaše tarife ukoliko ste spojeni na Tele2 mrežu. Za detaljne informacije kliknite na.



moj tele2 kontakt

Što je Moj Tele2? Moj Tele2 je korisnički portal koji ti omogućava da sam a , na najbrži i najjednostavniji način, provjeriš svoju potrošnju, količinu preostalih minuta, poruka ili podatkovnog prometa unutar tarife ili unutar dodatnih paketa, stanje računa, ukupno dugovanje, preuzmeš pdf računa ili uplatnicu s podacima za uplatu. Putem Moj Tele2 također možeš promijeniti tarifu i podatkovni paket, aktivirati razne usluge, kupovati bonove sebi ili drugima, aktivirati dodatne pakete poruka, interneta, minuta, međunarodnih ili roaming minuta te još puno toga... Više o portalu saznaj na stranici usluge Na Moj Tele2 možeš se registrirati brzo i jednostavno putem stranice za registraciju. Za registraciju ti je potreban broj mobitela, za koji želiš kreirati Moj Tele2 profil, tvoj OIB i valjana e-mail adresa. Zatim samo prati upute za registraciju i uživaj u svim pogodnostima koje ti pruža tvoj korisnički portal. Napomena: Poslovni korisnici se na Moj Tele2 portal mogu registrirati isključivo putem svog prodajnog predstavnika ili na bilo kojem. Na početnoj stranici Moj Tele2 portala, odmah ispod prikaza trenutne potrošnje nalazi se modul za aktivaciju dodatnih paketa. Naša web stranica Tele2. Koristimo i kolačiće trećih strana kako bi poboljšali vaše iskustvo pregledavanja web stranice anonimnom analizom vaših posjeta i pružali vam relevantne oglase na raznim drugim web stranicama putem oglašavanja na internetu.



tel fyr nerana
Koristimo i kolačiće trećih strana kako bi poboljšali vaše iskustvo pregledavanja web stranice anonimnom analizom vaših posjeta i pružali vam relevantne oglase na raznim drugim web stranicama putem oglašavanja na internetu. Besplatan broj : 095 1000444 Besplatan telefonskibroj je besplatno zvanje sa mobitela ali ne kada zovete sa fiksnog, a dostupno je kada zovete iz inozemstva. Želim da obrišete navedeni broj telefona iz svoje baze te ga više nigdje ne prikazujete Ukoliko sa navedenog broja telefona možete poslati SMS poruku na broj 0996590000 sadržaja BRISANJE, odmah ćemo ukloniti vaš broj iz naše baze. Moj Tele2 vam omogućava da brzo i jednostavno: - Pratite svoju trenutnu potrošnju - Provjerite koliko vam je minuta, poruka ili MB preostalo unutar tarife ili dodatnog paketa - Pregledate i preuzmete svoje plaćene i dospjele račune u pdf formatu - Preuzmete podatke za uplatu i provjerite ukupni iznos za plaćanje - Provjerite stanje svog Tele2 računa na bonove, te stanje bonus kuna - Promijenite trenutnu tarifu - Promijenite obvezni podatkovni paket - Aktivirate i deaktivirate dodatne pakete minuta, poruka ili MB - Kupujete bonove sebi ili nekom drugom - Pratite povijest svojih transakcija - Aktivirate i deaktivirate pojedine usluge Napomene: Aplikaciju mogu koristiti svi Tele2 privatni i poslovni korisnici, te Tele2 korisnici bonova. Ako ugovor, u oba slucaja, ne predvidja opciju prijevremenog prekida bez odredjenih tereta ili kazni, opet nemate koga kriviti nego samog sebe sto ste jednako slabi koliko i neodgovorni. Kada sam ih nazvala, ženska me ravnodušno spojila s nekim tko je zadužen za ovrhe, ko da im je to neka najnormalnija stvar. Har du inte fĺtt svar pĺ dina frĺgor via eller sĺ är du mer än välkommen att kontakta oss.

[Seksi filmići|Predaj oglas besplatno njuskalo|Intimna masaža split]






Oznake: Moj.tele2.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.